Ja sit ihan tosi mä en halua tänne mitään yli 1-vuotiaiden imettäminen on pervoa ym. juttuja.
Eli siis, kuin vanhaksi imetitte, miten vierotus onnistui ym..
Eli siis, kuin vanhaksi imetitte, miten vierotus onnistui ym..
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Esikoista 8kk ja kuopusta 5kk....ja mun mielestä yli 1-vuotiatten täytyy juoda maito mukista tai pullosta ei enää tissistä (VAIKKET SITÄ HALUNNUTKAAN KUULLA) Sanoin vaan siks, että musta se EI oo pervoo, mutta jotenkin vaan en myöskään ymmärrä miks niin isoa lasta pitää vielä imettää????
...ja kohta sataa niskaan....
Ei se sen isommaksi muutu yhtäkkiä 1vee synttäreilläAlkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Esikoista 8kk ja kuopusta 5kk....ja mun mielestä yli 1-vuotiatten täytyy juoda maito mukista tai pullosta ei enää tissistä (VAIKKET SITÄ HALUNNUTKAAN KUULLA) Sanoin vaan siks, että musta se EI oo pervoo, mutta jotenkin vaan en myöskään ymmärrä miks niin isoa lasta pitää vielä imettää????
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Esikoista 8kk ja kuopusta 5kk....ja mun mielestä yli 1-vuotiatten täytyy juoda maito mukista tai pullosta ei enää tissistä (VAIKKET SITÄ HALUNNUTKAAN KUULLA) Sanoin vaan siks, että musta se EI oo pervoo, mutta jotenkin vaan en myöskään ymmärrä miks niin isoa lasta pitää vielä imettää????
Ei muutukkaan, mutta MUN MIELESTÄ on hassua katella kun tissillä makaa lapsi joka osaa jo puhua!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei se sen isommaksi muutu yhtäkkiä 1vee synttäreilläAlkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Esikoista 8kk ja kuopusta 5kk....ja mun mielestä yli 1-vuotiatten täytyy juoda maito mukista tai pullosta ei enää tissistä (VAIKKET SITÄ HALUNNUTKAAN KUULLA) Sanoin vaan siks, että musta se EI oo pervoo, mutta jotenkin vaan en myöskään ymmärrä miks niin isoa lasta pitää vielä imettää????
Mutta toisaalta: Annetaanhan tuttipullostakin maitoa reilusti yli 1-vuotiaille.Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Esikoista 8kk ja kuopusta 5kk....ja mun mielestä yli 1-vuotiatten täytyy juoda maito mukista tai pullosta ei enää tissistä (VAIKKET SITÄ HALUNNUTKAAN KUULLA) Sanoin vaan siks, että musta se EI oo pervoo, mutta jotenkin vaan en myöskään ymmärrä miks niin isoa lasta pitää vielä imettää????
Ei toi munkaan muksu vielä puhuAlkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Ei muutukkaan, mutta MUN MIELESTÄ on hassua katella kun tissillä makaa lapsi joka osaa jo puhua!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei se sen isommaksi muutu yhtäkkiä 1vee synttäreilläAlkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Esikoista 8kk ja kuopusta 5kk....ja mun mielestä yli 1-vuotiatten täytyy juoda maito mukista tai pullosta ei enää tissistä (VAIKKET SITÄ HALUNNUTKAAN KUULLA) Sanoin vaan siks, että musta se EI oo pervoo, mutta jotenkin vaan en myöskään ymmärrä miks niin isoa lasta pitää vielä imettää????
Eikä tosiaan mun tarvii kaikkee ymmärtääkkään, ilmaisin vaan oman mielipiteeni asiaan (vaikkei sitä kaivatukkaan....)
Ei kun kaikki mielipiteet on ok, kunhan ei mee asiattomaks. Ja meillä tota tissittelyä on satunnaisesti, 1-2krt päivässä. Sillon kun tullaan hoidosta kotiin niin se on tytölle tärkee juttu.Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Ei muutukkaan, mutta MUN MIELESTÄ on hassua katella kun tissillä makaa lapsi joka osaa jo puhua!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei se sen isommaksi muutu yhtäkkiä 1vee synttäreilläAlkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Esikoista 8kk ja kuopusta 5kk....ja mun mielestä yli 1-vuotiatten täytyy juoda maito mukista tai pullosta ei enää tissistä (VAIKKET SITÄ HALUNNUTKAAN KUULLA) Sanoin vaan siks, että musta se EI oo pervoo, mutta jotenkin vaan en myöskään ymmärrä miks niin isoa lasta pitää vielä imettää????
Eikä tosiaan mun tarvii kaikkee ymmärtääkkään, ilmaisin vaan oman mielipiteeni asiaan (vaikkei sitä kaivatukkaan....)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla taas on aivan kauheaa kun pelottaa että milloin loppuu imetys.
Kahden aiemman kohdalla jäi aivan itekseen.
Ensimmäinen jätti 11kk ikäisenä ihan itse ja ilma ongelmia.
Toiselta jäi 9kk ikäisenä kun aloin odottaa kolmatta,kait se maidon maku muuttu niin paljon kun alkoi yökkimmää.
Mutta tämä nuorin 11kk on oikea tissi takiainen ja itse olisin kohta jo
valmis lopettamaan mutta tuntuu että olenko huono äiti jos en imetä
paljon yli 1 vuotiaaksi?
Ei sada ainakaan täältä!Siis melkein kaksvuotiaita?1v7kk ikäsenä meidän likka taaplas Riikassa koko päivän eläintarhassa ja kaupungilla.Välillä syötiin OIKEETA ruokaa ja otettiin pillimehua!Voi helv...!!!Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Esikoista 8kk ja kuopusta 5kk....ja mun mielestä yli 1-vuotiatten täytyy juoda maito mukista tai pullosta ei enää tissistä (VAIKKET SITÄ HALUNNUTKAAN KUULLA) Sanoin vaan siks, että musta se EI oo pervoo, mutta jotenkin vaan en myöskään ymmärrä miks niin isoa lasta pitää vielä imettää????
ANTEEKS, mutta nyt on pakko varmistaa, että 2½-vuotias ja imetät vielä???? Hui! No joo, onhan noita imetetty kai kouluikään asti, mutta ootteko KAIKKI TAAPEROIMETTÄJÄT sitä mieltä, että imetätte omianne vielä 2½-vuotiaana???Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kuopus on nyt 2,5v ja vierotus on menossa ja hyvin sujuu (syönyt siis 1x/pvä ja öisin rintaa 1v:stä lähtien)
Ja sun urpån jutut nyt kiinnostaa kiviäkin. Varsinainen "mies"...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja kaksosilta lopetettin pullokin n. vuoden ikäsinä.
Taidetaan olla ainoot tässä ketjussa jotka tosiaan ihmettelee taaperoimetystä?!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja kaksosilta lopetettin pullokin n. vuoden ikäsinä.