Taaperoiden mammat Pk.seudulta!

Iti
Okei, kuulostaa kivalta! Satuin nyt sopimaan isovanhempien kanssa, että mennään pojan kanssa käymään vielä siellä, ennenkuin kesä on totaalisesti ohi, mutta sitä seuraavalla viikolla oltais kyllä mielellämme tulossa näkemään immeisiä!
Oletteko menossa siis espoon keskustassa sijaitsevaan avoimeen päiväkotiin, vai tajusinko oikein keskustelusta? Kertokaa sitten millaista siellä oli! :)
 
Iti
Meillä siirtykin reissu nyt ens viikkoon, eli voitaisiin hyvin tulla messiin tällä viikolla.
mammaespoo, vissiinkin sulta tuli viestiä mun sähköpostiin, mutta jostain syystä kun koitin laittaa viestiä takaisin, niin ilmoittaa vaan että "Sähköpostiosoite johon yritit lähettää ei ole enää käytössä. --Luukku ylläpito".. Outoa! Mutta hei me oltais kans tulossa siis huomenna klo 11 sinne espoon keskustan juna-asemalle, että toivottavasti tunnistan sitten sut/teidät sieltä.. Tuntomerkkeinä voin antaa, että meillä on sellaiset ruskea-kankaiset vanhat oran avokärryt ja mulla vaaleat hiukset. Toiv. pääsette lukemaan tän viestin ennen lähtöä :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Iti
aamilla laitoin sulle sähkopostia nyt pariinkin kertaa, mutta äh, tänään ei kyllä taideta itse ehtiä sinne paikan päälle kuitenkaan. kello herätti meidät vähän turhan myöhään tänään :kieh: |O
 
Viimeksi muokattu:
Mekin (äiti 26 v ja tyttö 1 v 4 kk) ollaan Kirkkonummelta ja seuraa vailla. Tuo avoin päiväkotikin kiinnostais, mutta yksin ei huvita kun on vähän ujoa sorttia. :) Meillä nukutaan aamulla niin, että päästään lähtemään kotoa yleensä aikasintaan klo 10-11 välillä. Joskus tuurilla aikasemmin tai sitten kellonsoittoon herättynä. :) Jos jollakin olis samanlainen rytmi ja/tai muuten kiinnostusta tavata vähän myöhemmin päivällä tai jopa iltapäivän puolella niin olis ihanaa. Yksityisviestinä voit ottaa yhteyttä. Mukavaa olis myös jos sulla olis suunnilleen samanikäinen lapsi, jotta olis lapsillakin toisistaan seuraa.
 

Yhteistyössä