\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2005 klo 21:33 elli777 harmaana kirjoitti:
...eli mun raskaus osottautui tuulimunaksi rv.8 :'( , tänään oli kaavinta ja nyt on olo tosi surkee, tuli jotenkin sellainen olo että miten ihmiset kestää tän monta kertaa peräkkäin? onneksi oli ihana lääkäri joka sanoi että raskaus se on tämäkin ja niin se vielä tulee toinenkin, no toivottavasti tulee. Onko tällä puolella muita saman kokeneita? miten pitkään olitte sairaslomalla km:n jälkeen, mua ei vois vähempää kiinnostaa mennä töihin, ahistaa ajatuskin, mutta kaipa se kuuluu asiaan, ja sitten pitäis vielä kertoa muille miten kävi, ei olis millään voimia vielä
:ashamed:
Hei!
Mulla myös tuulimuna, joka kaavittiin vkolla 10. Kaavinnan jälkeen oli myös surullinen olo ja koko tapahtuma itsessään oli epämiellyttävä ja itketti todella paljon... sairaslomaa oli 3 pv, eikä työ meinannut maistua millään, mutta se oli se joka piti minut skarppina... jos olisin ollut vain kotona miettimässä niin pahemmin olisi varmasti ollut, kuten ensimmäisellä kerralla.
Se oli siis toinen epäonnistunut raskauteni, ensimmäinen oli keskenmeno vkolla 7 ja nyt sitten tuulimuna... kun kuulin että sikiötä ei ole niin tuntui että en ole edes todellisuudessa, miten taas käy näin...?
pelottaa kovasti miten jatkossa. Ja kun endometrioosikin on niin mikään ei ole niin varmaa kuin epävarmaa... :/ aiomme silti toivoa ja yrittää niin kauan kuin keinot ja aika sen mahdollistaa...
Voimia sinulle ja onneksi tulee kesä niin saa vähän auringosta voimaa...

:hug: