vain ääripäitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi vaan kaikille!

Täällä on ainakin yksi odottaja jolla on kaikki sujunut tähän asti hyvin, nyt rv 31+2.
Välillä on jopa tunne, että onkohan sitä ollenkaan raskaana, kun kaikki mennyt, niin hyvin. Ei siis pahoinvointia yms. vaivoja.

Ruoka-asioista: Olen syönyt maksalaatikkoa, tuorejuustoa ja kalaa (enemmän mitä ohjeissa annetaan ""luvaksi"") ja silti uskon ja luotan siihen, että saan terveen vauvan!

Itse olen elänyt tähän päivään asti normaalia elämää, ajattelematta joka asiaan, ""että onkohan kaikki asukilla hyvin"", oletan, että on, koska mitään vaivoja ei ole ollut.

Tuo on, niin totta, että haluamme kaiken ilmaiseksi!
Jokaisen tulisikin miettiä miksi tehdään asioita, joista ei ole edes valmis maksamaan!? Tai edes haaveilemme sellaisista?!

rv 17 ja hyvin menee: mistä tiedät, ettet ole listeriaa tai toksoa sairastanut? Eihän niistä terveelle aikuiselle flunssaa kummempia oireita tule. En tiennyt minäkään sairastaneeni toksoa ennen kuin koe neuvolassa otettiin pari viikkoa sitten (siis toksoa ei ollut ollut viimeisen 3 kuukauden aikana eikä minulla ole koskaan ollut kissoja).

mama5: toivottavasti uusavuttomuus ei ole sinun mielestäsi yhtä kuin vaikea raskaus?!!? En oikein ymmärrä, mitä tuo uusavuttomuus tähän liittyi.

Eikö kaikki saisi odottaa omalla tavallaan?

veikkaanpa että tuo uusavuttomuus oli sotkettu sekaan vaan ihan provosointimielessä, joten ei lähdetä siitä kinaamaan ;) Joku lienee ymmärtänyt sanan sisällön väärin tai jotain.

Yhteistyössä