Voisiko olla mahdollista odottaa kaksosia??

Tein viime viikon maanantaina raskaustestin johon ei eka näyttäny tulevan minkäänlaista viivaa kunnes vähän myöhemmin kävin vielä varmistamassa ja testissä näkyi tosi haalea viiva ns haamuviiva.
Olin aluksi pettyny kun aattelin että ei taida vauva olla tulossakaan.. päätin odottaa muutaman päivän ja tein uuden testin torstaina ja tälläkin kertaa hieman 5min jälkeen ilmestyi vaalea viiva mutta nyt ihan selvä ja selvästi punertava jonka näkee hyvin miten päin katottuna vaan..
Päätin kuitenki että otan rauhallisesti enkä vielä hoppuile.
Meillä on 3 lasta. 4v8kk,´3v7kk ja 1v lapset. Neljättä on toivottu tosi kovasti ja nyt tänä keväänä jo luulin odottavani mutta sain keskenmenon joka osottautui tuulimunaksi! :'( Sen jälkeen vauvaa on halutti enemmän kun mitään.. ja nyt sitten odotan josko olisi tärpänny! viime menkat on olleet 29.6.2007. kestivät harvinaisen pitkään eli 9.7. saakka. Ja tuon jälkeen on sitten vauvan yritystä ollu tosi kovasti. Nuo oli siis ekat menkat kesken menon jälkeen..
Oireita on ollu nyt jo jonkin aikaa: alussa mm alavatsaa nipisteli ihmeellisesti niinku menkat alkas mutta ei ala,väsymys on ollut aivan käsittämätöntä tuntuu että mikään unimäärä ei riitä voisin nukkua 24/h.
Vessassa pitää myös ravata tiheämmin kun normaalisti.
Ja nyt jonkin aikaa on ollu tunne että odottasin kaksosia?? en tiedä miten olen saanu päähäni tälläsen.. mutta en osaa kuvitella vaan yhtä vauvaa vaaan mielessä on koko ajan että siellä on 2!!! =)
Meillä suvussa minun pikku serkullani on kaksospojat ja äitini on odottanu kaksosia jotka kylläkin meni kesken. ja kaksoset saivat alkunsa keinohedelmöityksen avulla.. Mieheni puolelta kaksosia löytyy sitten enemmän eli miehen äidin sisko on odottanut kaksosia ja miehen pikku serkulla on kaksoset jne..
Eli voiko olla että kaksoset voisivat olla totta?? Itselläni ajatus kiehtoo vaikka tiedän että työtä varmasti on mutta haaveena on aina ollut iso perhe! ja tätä vauvaa todella toivotaan ja halutaan on sitten yksi tai useampi! :heart: sehän olisi vaan tuplaonni jos kaksi löytyisi. :D
Nyt ajatuksissa olisi tulevalla viikolla tehdä vielä yksi testi ja erimerkkinen jos näyttää plussaa niin soittaa aika neuvolaan. pääsisinkö mahdollisimman pian ultraan.Haluan tietää niin pian kun mahdollista onko masussa elämää.Viime kerta oli niin rankka paikka kun kuvittelin viikkoja olevani raskaana ja kaikki oireet oli ja sitten alko vuoto joka muuttu runsaammaksi ja lopulta sairaalassa ultrassa selvisi että raskaus ei ollut luonnollinen.
sain lääkkeellisen tyhennyksen ja olo oli jonkin aikaa tosi pettyny.Asiaa onneksi helpotti se että vauvaa ei mahassa koskaan ollutkaan vaikka olin niin kuvitellut..
ja nyt mietteissä siis jos odotankin kaksosia? voiko tällästä aavistaa??
sitä olen myös mietinyt kun oireita ei ole kun nuo että jos en odota ollenkaan.. pahoinvointia kun ei ole ollut ollenkaan.. eikö kaksosia odottaessa mm ole kaikki oireet ns tuplina?? =)
Toivottavasti sieltä masusta elämää löytyisi!! ainakin se ihana yksi masuasukki!! :heart:

Olisi kiva kuulla kokemuksia toisilta!
Kiitos paljon!
 
ei mua mies uskonut kun sanoin että kaks tulossa. jotenkin tuntu siltä. ja ultraan mennessä sanoin, että näkyykö jo nyt (rv7) jos siel on kaks.lääkäri nauroi, että mistä niin päättelit...
ja nyt tuossa tuhisee kohta 4 kk:n ikäiset pojat
 
meille selvis vasta rakenneultrassa et kaks tulossa eli rv:lla 20.
ite en osannu ollenkaa aatella et ois kaks tulossa,mulla kyl alko maha kasvaa tosi nopeesti ja siinä sit huumorilla heitettii et montaha siel masusa oikee on ku mä näin paisun :) ja näinpä siis ultrassa selvis et kaks tulossa :heart: :heart:
mulla oli alussa kauhee väsymys ja huonoa oloa ja puolivälistä loppuun kaamee närästys :whistle:
meilla kaksoset reilu 6kk!
 
En minäkään kyllä osannut epäillä kaksosia. Kaksi vauvelia huomattiin rakenneultrassa. Pahoinvointia minulla oli tuonne rv 15 ja se oli ihan kauheaa yötä päivää. Välillä kyllä miehen kaa vitsailtiin et tuleepas meille iso poika, kun maha oli valtava ja sitten neuvolassa mitattiin ekaa kertaa kohdunpohjan korkeus ja sehän loikkasi niiden käyrien yli reippaasti ja sitten meninkin ultraan ja kaksi siellä näkyi. Nyt olen raskaana ja pahoinvointi kesti myös tuonne rv 15 asti. Ultrassa sanoivat, että yksi on, mutta jotenkin tuntuu, että en luota tuohon tietoon varmasti ennen kuin pääseen rakenneultraan. :whistle:
 
Menee vähän aiheen vierestä mutta mä tiesin olevani raskaana jo yli viikkoa ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mulla oli outoja tuntemuksia mahassa,niinku se olis tyhjä ja silti niin täynnä (kuulostaa oudolta...),nipisteli alavatsaa,kouristeli mahaa.. Tein kotona testin silloin mutta näytti negaa,samana päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa niin kävin neuvolassa tekemässä positiivisen testin! Kaksosista tosin kuultiin vasta rv 15+4,housut oli jo silloin vaihtunut isompiin,väsymys oli kova ja pahoinvointi ja vessassa hyppääminen.
Meillä nämä tylleröt esikoiset ja nyt jo yli 10kk! :heart: :heart:
 

Yhteistyössä