H
Harmaa Lode
Vieras
[QUOTE="ulla";22740689]tämä olikin provo kaikkiin niihin edellisiin kertoihin (ehkä n 8), jolloin sain kuulla tuota paskaa vakkareilta, mm. nimeltä mainitsemiltani. Minut on niin usein tällä palstalla nitistetty ties mistä syystä että ajattelin, että tällä kertaa minä nitistän. Mutta ei teidän tarvitse kuin mennä seuraamaan mitä tahansa keskustelua: uudet lytätätää aina ja nämä "vakkarit" saa läpi mitä vain paskaa. Siksi mainitsin heidät nimeltä, kun ovat juuri näitä "lemmikkejä". ihan uskomatonta soopaa ja kaikki kannustaa. sitten kun tulee joku uusi, kaikki teilaa heti. Tosi kypsää aikuista touhua[/QUOTE]
No tänne joillekin muodostuu sellaisia pikku piirejä, kun vuodesta toiseen tänne juttujaan postailee. Mutta en mä nyt sellaisesta jaksais alkaa kipinöimään, kun tämä nyt vaan on tämmäönen nettipalsta. Onhan kaikilla elämää toki tämän ulkopuolellakin, onhan?
No tänne joillekin muodostuu sellaisia pikku piirejä, kun vuodesta toiseen tänne juttujaan postailee. Mutta en mä nyt sellaisesta jaksais alkaa kipinöimään, kun tämä nyt vaan on tämmäönen nettipalsta. Onhan kaikilla elämää toki tämän ulkopuolellakin, onhan?