täällä pelkästään fiksuja parisuhteellisia ihmisiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ulla";22740689]tämä olikin provo kaikkiin niihin edellisiin kertoihin (ehkä n 8), jolloin sain kuulla tuota paskaa vakkareilta, mm. nimeltä mainitsemiltani. Minut on niin usein tällä palstalla nitistetty ties mistä syystä että ajattelin, että tällä kertaa minä nitistän. Mutta ei teidän tarvitse kuin mennä seuraamaan mitä tahansa keskustelua: uudet lytätätää aina ja nämä "vakkarit" saa läpi mitä vain paskaa. Siksi mainitsin heidät nimeltä, kun ovat juuri näitä "lemmikkejä". ihan uskomatonta soopaa ja kaikki kannustaa. sitten kun tulee joku uusi, kaikki teilaa heti. Tosi kypsää aikuista touhua[/QUOTE]

No tänne joillekin muodostuu sellaisia pikku piirejä, kun vuodesta toiseen tänne juttujaan postailee. Mutta en mä nyt sellaisesta jaksais alkaa kipinöimään, kun tämä nyt vaan on tämmäönen nettipalsta. Onhan kaikilla elämää toki tämän ulkopuolellakin, onhan?

no voi, ehkä me miehet ja naiset sitten kiinnitetään eri asioihin huomiota! Se on kuitenkin täys fakta, että käyn tällä palstalla MAX kerran kahdessa kuukaudessa. Ja kyllä, samat naishenkilöt aina hohtavat palstoilla. Milloin vinkeitä juopporeissuja, milloin rankempia huostaanottojuttuja, mutta aina he ovat siellä. Ja ok, myönnän, vituttaa tuommoinen mediaseksikkyys, koska äitiys ei ole mitään leikkiä. Ja te äijät voisitte ihan vaan myöntää, että kiinnitätte ihan muihin asioihin huomiota - turha mua on syyttää valehtelusta!

[QUOTE="ulla";22740756]vielä pahempaa. Mä oon ääliö-siskojen kanssa tekemisissä[/QUOTE]

No en mä kyl oo kellekään täällä sukuakaan...

pilkunnussija.jpg

oikeasti cm ja kepsis on samanlaisia pullamössöjä. Eiköhän pitäis mennä sinne (lääkityn) mamman/(aivokuolleen) äijän viereen - saisitte siellä säälitellä kaikkia, joilla ei oo teidän parisuhdetta:D:D

[QUOTE="ulla";22740774]oikeasti cm ja kepsis on samanlaisia pullamössöjä. Eiköhän pitäis mennä sinne (lääkityn) mamman/(aivokuolleen) äijän viereen - saisitte siellä säälitellä kaikkia, joilla ei oo teidän parisuhdetta:D:D[/QUOTE]

En mä ny sellasta tekis. Kyllähän sen kaikki tietää että sinkkuna elämä on parhaimmillaan. Sä oot ny ymmärtäny mut ihan väärin

[QUOTE="ulla";22740774]oikeasti cm ja kepsis on samanlaisia pullamössöjä. Eiköhän pitäis mennä sinne (lääkityn) mamman/(aivokuolleen) äijän viereen - saisitte siellä säälitellä kaikkia, joilla ei oo teidän parisuhdetta:D:D[/QUOTE]

voe voe kun on epätoivoista provosointia, tajuatko että olet nyt heilunut palstalla putkeen ainakin 6-7 tuntia, en laskenut tarkalleen, voi olla enemmänkin. Kyllä tässä nämä sinun parjaamat ihmiset on muutakin kerenny touhuamaan toisin kuin sinä.

[QUOTE="ulla";22740495]voi että mikään palsta ole näin tekopyhä kuin tämä. Naiset chattailee täällä yöt läpeensä miehet ryyppää tai kuksii varapanojaan. ja kaikki on niin helvetin hyviä ihmisiä--- onko täällä ketään joka myöntää, että kukaan loistavassa parisuhteessa oleva ei vietä aikaansa chatissa? hehheh, tietty kaikki coolit tyypit yöt läpeensä seurustelee kaksplussalaisten kanssa. erityisterveiset hyytikyppyselle ja lunaticille, jotka AINA ovat täällä (vaikka suurperheet onnellisine ajanvietteineen eivät tarvitse moista..)[/QUOTE]

Ei kai näillä kummallakaan mitään suurperhettä ole?! Yks lapsi, jos oon oikein ymmärtänyt? Mulla on suurperhe, mutta mä roikunkin täällä vaan päiväsaikaan, yöllä vaan sillon, jos oon töissä yövuorossa (vaihdan muuten palstalaisten kanssa uutta vuotta *jeee*), jos oon kotona, niin NUKUN öisin, eikä mun nukkumisilla ole mun parisuhteen kanssa mitään tekemistä. Ihme johtopäätöksiä Ullalla.

Mutta se hänelle suotakoon, onhan Suomi vapaa maa. Ullalle oikein hyvää joulua ja entistä parempaa uutta vuotta! :flower:

ainakin cccccccc ja mitä niitä muita vakkareita on. Harmaita ja vieraita varmasti paaaaljon enemmän kuten underskrivande också.

Jos oot yhdellä palstalla ollut vakkari niin et jaksa olla joka palstalla, koska hyvinhän siinä harvoin käy.

Yhteistyössä