täällä pelkästään fiksuja parisuhteellisia ihmisiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, tai ehkä vain oman tien kulkijoiksi? Onko niin vaikea ymmärtää, että naisetkin voi kulkea omaa tietään, eikä vaan miehen viitoittamaa.. Surettaa meidän naisten puolesta että sinun kaltaisiasi on niin paljon

[QUOTE="ulla";22740615]Niin, tai ehkä vain oman tien kulkijoiksi? Onko niin vaikea ymmärtää, että naisetkin voi kulkea omaa tietään, eikä vaan miehen viitoittamaa.. Surettaa meidän naisten puolesta että sinun kaltaisiasi on niin paljon[/QUOTE]

jaa niin joo, ei ole mitään sääntöjä sinun kanssa kun puhuu, nyt vaihtui sitten feminismin puolelle perustelusi kun tajusit että olen mies, juu... sun läpi näkee oikeesti niin helposti, meneppäs nyt vaan nukkumaan pää selväksi, ehkä on sitten parempi päivä eikä tarvitse nolata itseään julkisesti, tosin eihän se mitään haittaa kun tekee sen "nimettömänä". olisikin mielenkiintoista jos joku mode tulisi katsomaan että kuuluuko itseasiassa ip:si jollekkin vakkarille joka täällä pyörii, en kyllä yhtään ihmettelisi, olisi tekopyhyys saanut taas ihan uudet tasot :laugh:

oho! se että olet mies tuli kyllä täysin yllätyksenä: just olin tunnistavinani perinaismaista kateutta. Tosi ikävää, että suhtaudut noin vähän erilaiseen naiseen! Itse en ehdottomasti ole mikään miesvihaaja: 3 miestä kasvamassa perheessäni:) Koita nyt miettiä itsekin, miksi mä ärsytin sua niin helvetisti. olen oikeasti ihan hyvä tyyppi ja kyllä - oikeasti kohta tohtori:) Mutta arvaat varmaan, miksi en miestä löydä); Hyvää Uutta Vuotta nyt sulle kuitenkin!

[QUOTE="ulla";22740615]Niin, tai ehkä vain oman tien kulkijoiksi? Onko niin vaikea ymmärtää, että naisetkin voi kulkea omaa tietään, eikä vaan miehen viitoittamaa.. Surettaa meidän naisten puolesta että sinun kaltaisiasi on niin paljon[/QUOTE]

Noista sinun puheistasi kuultaa niin suuri (mikä, kateus, katkeruus, omaan elämään tyytyvmättömyys) läpi että en voi mitenkään uskoa puheitasi.
Ihmiset joilla on hyvä itsetunto ja jotka ovat tyytyväisiä valintoihinsa eivät koskaan koe tarpeelliseksi mollata toisia. Jotain on aina vialla itsessä tai elämässä jos niin tekee.

niin miten mä muka mollasin toisia?!!! Yritin vain esittää, että minunkin elämäntapani on oikea ja teidän konservatiivien parisuhtelaisten olisi ihan hyvä hyväksyä se. Ilmeisesti ette hyväksy: todellakin sinäkin polttaisit minut noitana heti jos valta olis ! Tosi pelottavaa. Luepa minun viestit uudestaan - missä mollasin ketäkin, ja missä minua mollattiin. Kiva tosin, että olet ottanut asfiuh tiukan mielipiteen enemmistön puolesta - se kannattaa aina. Ja kiva Lode että myönnät jotain, mikä on suurimmalle osalle mahdotonta myöntää

nyt varmaan mennään ihan siihen noitalynkkaukseen taas, eli etteköhän asfiuh, huspati ja muut ilomielin lynkkaa mut yhdessä. mikään ei nosta mieltä niin hyvin kuin yhteisen vihollisen lynkkaus. Ihan sama vaikka se ois suurperheen äiti ja tosi kova yrittämään. se nyt on vaan eri mieltä kuin te. Ja Teitä on Paljon. Antaa tulla vaan. Otan turpaan, ootte tosi kovia jätkiä

[QUOTE="ulla";22740639]niin miten mä muka mollasin toisia?!!! Yritin vain esittää, että minunkin elämäntapani on oikea ja teidän konservatiivien parisuhtelaisten olisi ihan hyvä hyväksyä se. Ilmeisesti ette hyväksy: todellakin sinäkin polttaisit minut noitana heti jos valta olis ! Tosi pelottavaa. Luepa minun viestit uudestaan - missä mollasin ketäkin, ja missä minua mollattiin. Kiva tosin, että olet ottanut asfiuh tiukan mielipiteen enemmistön puolesta - se kannattaa aina. Ja kiva Lode että myönnät jotain, mikä on suurimmalle osalle mahdotonta myöntää[/QUOTE]

No mä olen oman elämäni suhteen vaan realisti. Muiden elämään en ota kantaa, kun en tiedä niistä kuvioista.

[QUOTE="ulla";22740650]nyt varmaan mennään ihan siihen noitalynkkaukseen taas, eli etteköhän asfiuh, huspati ja muut ilomielin lynkkaa mut yhdessä. mikään ei nosta mieltä niin hyvin kuin yhteisen vihollisen lynkkaus. Ihan sama vaikka se ois suurperheen äiti ja tosi kova yrittämään. se nyt on vaan eri mieltä kuin te. Ja Teitä on Paljon. Antaa tulla vaan. Otan turpaan, ootte tosi kovia jätkiä[/QUOTE]Ei minun tee mieleni lynkata sinua. Vaikutat tosi vihaiselta. En tunne nimimerkkiäsi, en tiedä olenko koskaan jutellut kanssasi, mutta et oikein kyllä houkuta mukavaan jutusteluun avauksellasi. Ehkä se ei ole tarkoituksesikaan, mutta mikä sitten on? Haluatko kertoa?

ei herranen aika tällä ap:lla on kyllä pahasti mennyt pähkinöiksi, mutta kai se on yritettävä vaan ymmärtää kun joillekkin tämä joulunaika on niin rassaavaa.

Voisi tuon muiden haukkumisen kumminkin tunkea takalistoonsa, jos ei kestä kritiikkiä, kannattaa itse siitä sitten pitäytyä poissa.

uskomatonta miten voi luulla että olen kade jollekkin jota en edes tunne, mistä minun pitäisi olla kade? siitä että täällä haukkuu ja yleistää ihmisiä kun voisi vaikka mennä sitten sen perheensä pariin, kerta on niin olevinaan todella hyvä ihminen. Mitä sitä turhaa änkeää sitten arvostelemaan ihmisiä joulun alla varsinkin. Arvot on kyllä aika pahasti hukassa.

Vai pitäisikö minun olla kade siitä että sinulla ei ole miestä? vai siitä että nyt teet itsestäsi marttyyriä vielä enemmän kun aiemmin, sen sijaan että ottaisit vastuusi haukuista mitä muille olet pistänyt. Sinähän et ole mitään pahaa sanonut, vain oman "mielipiteesi" ja sinähän tässä uhri olet... juu juu, nyt ne lääkkeet naamariin ja takasin lepositeisiin...

nojoo, siellä päässä ei selvästikään ole ketään joka näkis itsessään yhtään mitään vikaa. Edelleen ihmettelen, mikä teidät täydelliset perheen isät pitää chatissa läpi jouluyön. Itse kerroin jo, että minulle tää chattijuttu tulee n kahden kk välein ja on tosi irrationaalista, koska mitään hyvää mieltä tästä ei jää. Mutta että te perheenisät saatte jonkun tyydytyksen kun käytte haukkumassa täällä jonkun yh-äidin - on kyllä käsittämätöntä. Tietenkin olette itse helvetin fiksuja, vaikka (myös) jouluyön olette netissä. Missä mättää? (Teiltä tuskin saa vastausta - ihan varmasti ette nää omassa käyttaytymisessänne mitään outoa,) Ja mikä lääkitykseen tulee, niin hyvä kun pidätte ne vaimonne lääkkeissä, että kestävät teitä ( ei kukaan selväpäinen ajatteleleva nainen kestäis - tosin ajatteleva nainen ei varmaan ihan teidän prioriteettinne olekaan:D)

[QUOTE="ulla";22740639]niin miten mä muka mollasin toisia?!!![/QUOTE]

Näin esimerkiksi:

Tämä on uskomattoman tekopyhä ja teennäinen paikka.

Tosi kypsää

voi että mikään palsta ole näin tekopyhä kuin tämä. Naiset chattailee täällä yöt läpeensä miehet ryyppää tai kuksii varapanojaan. ja kaikki on niin helvetin hyviä ihmisiä---

kukaan loistavassa parisuhteessa oleva ei vietä aikaansa chatissa? hehheh, tietty kaikki coolit tyypit yöt läpeensä seurustelee kaksplussalaisten kanssa.

Mutta silti se, että täällä samat tyypit on joku kerta on Järkyttävää ja Säälittävää. Minä olen ylpeydekseni vain vieraileva tähti

Niin että tulet tänne palstalle vierailevana tähtenä korottamaan itseäsi ja elämäntapaasi (joka kyllään ei poikkea millään lailla meidän muiden tämän hetkiksestä toiminnasta koska kaikki täällä tällä hetkellä olemme, ainoana erona se että sinä agressiivisesti vähättelet muita ja kaivat verta nenästäsi) ja puolustukseksi väität että SINUT tahdotaan lynkata :D

Fiksu ja parisuhteellinen negatoivat toisensa.

Onneksi mulle kävi näin:

[video=youtube;Wh2LETX6Y6o]http://www.youtube.com/watch?v=Wh2LETX6Y6o[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="Ulla";22740675]nojoo, siellä päässä ei selvästikään ole ketään joka näkis itsessään yhtään mitään vikaa. Edelleen ihmettelen, mikä teidät täydelliset perheen isät pitää chatissa läpi jouluyön. Itse kerroin jo, että minulle tää chattijuttu tulee n kahden kk välein ja on tosi irrationaalista, koska mitään hyvää mieltä tästä ei jää. Mutta että te perheenisät saatte jonkun tyydytyksen kun käytte haukkumassa täällä jonkun yh-äidin - on kyllä käsittämätöntä. Tietenkin olette itse helvetin fiksuja, vaikka (myös) jouluyön olette netissä. Missä mättää? (Teiltä tuskin saa vastausta - ihan varmasti ette nää omassa käyttaytymisessänne mitään outoa,) Ja mikä lääkitykseen tulee, niin hyvä kun pidätte ne vaimonne lääkkeissä, että kestävät teitä ( ei kukaan selväpäinen ajatteleleva nainen kestäis - tosin ajatteleva nainen ei varmaan ihan teidän prioriteettinne olekaan:D)[/QUOTE]

siis luetko sä ollenkaan mitään tekstejä? et vissiin koska vastineesi ovat aivan mielikuvituksen tuotteita, vääntelet sen minkä kerkeet ja jauhat suoranaista paskaa, nyt loppui tähän ketjuun vastailu minulta, harva asia minulla polttaa päreitä mutta idiootit tekee sen kyllä oikein tehokkaasti, parempi yrittää olla enää vastaamatta tänne kun henkilö joka täällä mesoaa on niin yksinkertainen...

tämä olikin provo kaikkiin niihin edellisiin kertoihin (ehkä n 8), jolloin sain kuulla tuota paskaa vakkareilta, mm. nimeltä mainitsemiltani. Minut on niin usein tällä palstalla nitistetty ties mistä syystä että ajattelin, että tällä kertaa minä nitistän. Mutta ei teidän tarvitse kuin mennä seuraamaan mitä tahansa keskustelua: uudet lytätätää aina ja nämä "vakkarit" saa läpi mitä vain paskaa. Siksi mainitsin heidät nimeltä, kun ovat juuri näitä "lemmikkejä". ihan uskomatonta soopaa ja kaikki kannustaa. sitten kun tulee joku uusi, kaikki teilaa heti. Tosi kypsää aikuista touhua

[QUOTE="ulla";22740689]tämä olikin provo kaikkiin niihin edellisiin kertoihin (ehkä n 8), jolloin sain kuulla tuota paskaa vakkareilta, mm. nimeltä mainitsemiltani. Minut on niin usein tällä palstalla nitistetty ties mistä syystä että ajattelin, että tällä kertaa minä nitistän. Mutta ei teidän tarvitse kuin mennä seuraamaan mitä tahansa keskustelua: uudet lytätätää aina ja nämä "vakkarit" saa läpi mitä vain paskaa. Siksi mainitsin heidät nimeltä, kun ovat juuri näitä "lemmikkejä". ihan uskomatonta soopaa ja kaikki kannustaa. sitten kun tulee joku uusi, kaikki teilaa heti. Tosi kypsää aikuista touhua[/QUOTE]

Ahaa, no minä en sitä tiennyt. Vaikka palstailenkin paljon, jätän jotkut ketjut suosiolla väliin, jos ei sisältö kiinnosta. Ei tämä niin vakavaa ole että viitsisi sen vuoksi päätään vaivata ja stressata. Suosittelen samaa sinullekkin. Tai jos tuntuu ettei voi sivuuttaa tiettyjä juttuja niin sitten ehkä parempi ettei palstaile ollenkaan.

ap, oot kyllä ihmeen hyvin perillä kaikista palstan asioista ja nikeistä.. ku ottaa huomioon, että sä käyt täällä VAIN sen kuus kertaa vuodessa!!! :D Tää oli kyllä niin hyvä piristys aamuun, että.

Mä käyn tääl suhteellisen usein, mutta luojan kiitos en oo aiemmin suhun Ulla törmänny. Hienoa miten hyvin sä tiedät millasta elämää palstailijat elää. Tottakai tiedät, itsestäs puhut.

niin katsos, ei tarvii olla hirvee ruudinkeksijä kun teikälaisen profiilin luo. Esitä vaan sinäkin fiksua muiden kaltaistes vanavedessä - siellä on pehmeä ja lämmin teidän aivokuolleiden olla

Alkuperäinen kirjoittaja ootsä;22740712:
ap, oot kyllä ihmeen hyvin perillä kaikista palstan asioista ja nikeistä.. ku ottaa huomioon, että sä käyt täällä VAIN sen kuus kertaa vuodessa!!! :D Tää oli kyllä niin hyvä piristys aamuun, että.

Mä käyn tääl suhteellisen usein, mutta luojan kiitos en oo aiemmin suhun Ulla törmänny. Hienoa miten hyvin sä tiedät millasta elämää palstailijat elää. Tottakai tiedät, itsestäs puhut.

Itsekin puoli vuotta aktiivisesti palstaillut harmaana ja ei minkäännäköisiä voimakkaampia käsityksiä ole vielä tullut kenestäkään kirjautuneesta tyypistä. Non compos jäänyt mieleen positiivisesti fiksuudellaan, mutta muuten mitään suoraa negatiivista reaktioo ei kenestäkään tule mieleen. Ja mielestäni aikamoista provoilua ja riidanhaastantaa ajoittain tulee harrastettua, jolloin voisi hyvinkin jäädä jokin palstailija negatiivisestikin mieleen, mutta ei.

sen verran voisi vielä tänne heittää että tämä ullan kanssa keskustelu on niinkuin se kuuluisa väitteleminen uskisten kanssa... sama kun pelaisi pulun kanssa shakkia, se ei välitä säännöistä, kaataa nappulat ja paskoo laudalla, rassukka luulee kaiken tämän jälkeen että voitti.

Yhteistyössä