Onko sillä nyt sitten merkitystä mihinkään?
Meinasin vaan kun ultraaja sanoi että mulla on vähän kohtu taaksepäin kallistunut.
Meinasin vaan kun ultraaja sanoi että mulla on vähän kohtu taaksepäin kallistunut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no ei..mitään haittaa...sydänäänet ei kuulu niin selkeesti välttämättä ja maha ei kasva heti niin ulos..
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no ei..mitään haittaa...sydänäänet ei kuulu niin selkeesti välttämättä ja maha ei kasva heti niin ulos..
Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no ei..mitään haittaa...sydänäänet ei kuulu niin selkeesti välttämättä ja maha ei kasva heti niin ulos..
Mulla ainakin näkyy raskaus tosi aikaisilla viikoilla...
Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no ei..mitään haittaa...sydänäänet ei kuulu niin selkeesti välttämättä ja maha ei kasva heti niin ulos..
Mulla ainakin näkyy raskaus tosi aikaisilla viikoilla...
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tosta seksiasiasta tuli yksi asia mieleen nyt kun puhuin siitä:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tosta seksiasiasta tuli yksi asia mieleen nyt kun puhuin siitä:ashamed:
Kerro toki lisää :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tosta seksiasiasta tuli yksi asia mieleen nyt kun puhuin siitä:ashamed:
Välillä vähän kirpaisee kun otetaan takaapäin,toki se voi johtua muista syistä kun tosta kohdun asennosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias-Ulla:Millä viikolla oletkaan raskaana? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tosta seksiasiasta tuli yksi asia mieleen nyt kun puhuin siitä:ashamed:
Välillä vähän kirpaisee kun otetaan takaapäin,toki se voi johtua muista syistä kun tosta kohdun asennosta![]()
Ei kun mä luulen että se johtuu nimenomaan tuosta![]()
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Utelias-Ulla:Millä viikolla oletkaan raskaana? =)
12+0,röllykkää on,mut se on entisen raskauden jäljiltä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tosta seksiasiasta tuli yksi asia mieleen nyt kun puhuin siitä:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Sama utelias:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Utelias-Ulla:Millä viikolla oletkaan raskaana? =)
12+0,röllykkää on,mut se on entisen raskauden jäljiltä :snotty:
Hihi, Onnea röllykästä:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tosta seksiasiasta tuli yksi asia mieleen nyt kun puhuin siitä:ashamed:
Täällä sama homma![]()