Tää on niin ihana...

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
tää Kristian Meurmanin levy!! aahhh ja ei hullumpi ole Kristian itekkään... oisin onnellinen jos joskus pääsisin häntä kuuntelee johku... mutta sitten pitäs laulaa näit tälläsii ku täs levyllä, ei mitään heviä!!!

=) =) :heart: :heart: :heart:

mä en oo ostanu levyjä pitkään aikaan..raskauden ja lapsen syntymän jälkeen on musiikki jäänyt..pitäs varmaan lähtee levykauppaan..vaikka noita levyjä onkin joka laatikossa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
ootkos kattonut sen pätkän kun idolsien loppusuoralla lauloi tän lapin kesän?? tuomaritkin itki liikutuksesta oli niin ihana ja hyvä. siin nousee villat pystyyn... :heart: :heart: :heart: :heart:

se on aiva ihana biisi..laulan sen aina jos olen jossain missä on mikki käden ulottuvilla..siis se veti sen kyllä aivan taivaallisen hienosti..huh

Mä sain tän levyn lahjaksi mun vamhemmiltani... ja ne tietää mun musamaun todella hyvin. ja toi lapin kesä on ihan ykkönen. tos levyssä on paljon biisejä jotka koskettavat mun elämää tällä hetkellä tosi paljon!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Mä sain tän levyn lahjaksi mun vamhemmiltani... ja ne tietää mun musamaun todella hyvin. ja toi lapin kesä on ihan ykkönen. tos levyssä on paljon biisejä jotka koskettavat mun elämää tällä hetkellä tosi paljon!! :heart:

Ootan myös innolla että krisse tekee omaa musiikkia..