Tää on ihana palsta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Niin on. Värikkyys tekee täälä olosta kivan. Jokaiselle on jotain. Voi poimia ne itelle tärkeät jutut täältä.

Saa tukea oikein olan takaa siihenkin, että miten se kuuluisa samppanja pitää oikein kirjoitaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Niin on. Värikkyys tekee täälä olosta kivan. Jokaiselle on jotain. Voi poimia ne itelle tärkeät jutut täältä.

Saa tukea oikein olan takaa siihenkin, että miten se kuuluisa samppanja pitää oikein kirjoitaa ;)

Multa on nyt jääny tää väliin. :whistle: *voin vain kuvitella* :laugh:

Mä oon oikeesti tuhannesti kiitollinen kaikesta siitä avusta jota olen täältä palstalta saanut. Toistaiseksi hauskoin apu oli kun mies väitti lähetyksessä olevan vika (kun siis ei tekstitys näkynyt kokonaan). Tulin tänne kysymään ja sain neuvon miten digiboksin kaukosäätimestä saan oikeat asetukset: toimi :flower:

Taloudellisin neuvo on ollut pankkilainan marginaalin alentaminen. Saatiin muutama viikko sitten marginaalia 0,4 % alemmaksi.

Lisäksi kaikki se henkinen tuki ja apu jota täältä oon saanut, aivan korvaamatonta.

Hassuttelu, väittely, kinaaminen...kaikki niin mukavaa ajanvietettä.

Oikeesti aivan ihqu tää koko palsta ja oon NIIN onnellinen että sain tästä vinkin ystävältäni joka täällä myös palstailee :flower: :heart:

Kaksplus -->

a025.gif

Yhteistyössä