tää palsta on kun big brother. kaikki mitä sanot on julkista. ja kaikki voidaan kaivaa jälkikäteen esille. sit harmaat vappupimiät tenttaa että etkö sä just viime viikolla heittäny miehen pihalle ja nyt taas peitto heiluu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:niinpä tajusitkohan ensimmäiseks kai? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Joovälillä ihan alkaa pelottamaan, että muistaako itsekään kaikkea kirjoittamaansa. Kyllä palsta muistaa -ja pitää siitä myös huolen, ettet hevillä unohdakaan. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:tää palsta on kun big brother. kaikki mitä sanot on julkista. ja kaikki voidaan kaivaa jälkikäteen esille. sit harmaat vappupimiät tenttaa että etkö sä just viime viikolla heittäny miehen pihalle ja nyt taas peitto heiluu.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä taas en ees muista edes niitä jotka on ilkeilly mulle ja saatan seuraavana päivänä kehua ja jutella nätisti .. En tekisi niin jos muistaisin pään aukomiset ! Pitäisiköhän hankkia joku vihko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä taas en ees muista edes niitä jotka on ilkeilly mulle ja saatan seuraavana päivänä kehua ja jutella nätisti .. En tekisi niin jos muistaisin pään aukomiset ! Pitäisiköhän hankkia joku vihko![]()
marimekkokuosilla![]()