Mun pikkuveli otti mun lasini joskus vuonna nakki ja makkara, vei ulos ja kaivoi kuopan ja peitti ne sinne
. Oli sen mielestä kait niiiiiin kamalan rumat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ettei ne ois tippunu lattialle, tai lentäny jonnekin nurkkaan...tiiän kans mitä on jos lasit häviää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Tyttö kaivoi ne lasit eteisen nurkasta, vessan oven takaa lattiallla olleen takin päältä!!!!! Ei tullu heti ekana mieleen :ashamed:
Käytiin tässä välillä jo lääkärissä näyttämässä tytön korvaa ja tulehdushan se siellä. Meni vaan pitkään toi lähtö, kun en oikein nähny ajaa autoa ilman niitä laseja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:uskotteko tätä juttua,mä en.ne niin vaan häviä,tai sitten ap tosi paskanen sekainen koti.
Alkuperäinen kirjoittaja ja:jos ei tosiaankaan näe mitään saatika hakee rilleja,niin ei myöskään näe tänne kirjoittaa vaikka ois nenä ruudussa kiinni,tiedän itse ! jos olen ilman laseja.joten ap älä viitsi,hait vain hyvän avauksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:hyvä että löytyi. tiedän tunteen,tosin minulla on aina puhelin hukassa!! ylensä vielä just silloin kun olen unohtanut sen äänettömälle! joskus olen käynyt naapurilta kysyy että vitko soittaa mun numeroon 5min päästä. eiköä tarvitse olla edes sekaista. riittää kun laskee sen käsistä paikkaan missä ei osu heti silmiin. tai sitten välillä tuo poitsu on piilottanut sen.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Paljoko sulla on vahvuudet?? Ei vissiin kuitenkaan ihan hirveesti ku uskalsit ajaa autoo. =) Mä en kyl uskaltais lähtee ajamaan ilman rillejä, mut mulla onkin molemmat -6 ja lasit lähes aina päässä.
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaaaaaargh:Joo siis ihan selvä provohan tää on. Ihan niin kuin suurin osa avauksista. Kuka nyt oikeasti vois kadottaa tavaroita, tai kuka oikeasti vois haluta ruokavinkkejä tai sairastaa sitä ja tätä tai tai...
Voi elämän kevät näitä epäilijöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja jonna:jos räpällä on miinus lasit niin tottakai se näkee lähelle ruutuun muttei kauas! niin minä ainakin! mitä ihme pöndejä noi epäilijät oikein on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:kylläpä kertoo ap huushollin siisteydestä huh,vai takkikin lattialla.Meille ne kyllä naulakossa
Alkuperäinen kirjoittaja joo:kylläpä kertoo ap huushollin siisteydestä huh,vai takkikin lattialla.Meille ne kyllä naulakossa