TÄÄ EI OO TOTTA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyttö kaivoi ne lasit eteisen nurkasta, vessan oven takaa lattiallla olleen takin päältä!!!!! Ei tullu heti ekana mieleen :ashamed:

Käytiin tässä välillä jo lääkärissä näyttämässä tytön korvaa ja tulehdushan se siellä. Meni vaan pitkään toi lähtö, kun en oikein nähny ajaa autoa ilman niitä laseja :D

Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Tyttö kaivoi ne lasit eteisen nurkasta, vessan oven takaa lattiallla olleen takin päältä!!!!! Ei tullu heti ekana mieleen :ashamed:

Käytiin tässä välillä jo lääkärissä näyttämässä tytön korvaa ja tulehdushan se siellä. Meni vaan pitkään toi lähtö, kun en oikein nähny ajaa autoa ilman niitä laseja :D

no hyvä että löytyi :D

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
jos ei tosiaankaan näe mitään saatika hakee rilleja,niin ei myöskään näe tänne kirjoittaa vaikka ois nenä ruudussa kiinni,tiedän itse ! jos olen ilman laseja.joten ap älä viitsi,hait vain hyvän avauksen :)

:hug: No en mä nyt sokea ole, kyllä tota ruutua saa sen verran lähelle, että näki kirjoittaa..

Nyt ei enää tarvitse niskat könössä tässä töröttää =)

hyvä että löytyi. tiedän tunteen,tosin minulla on aina puhelin hukassa!! ylensä vielä just silloin kun olen unohtanut sen äänettömälle! joskus olen käynyt naapurilta kysyy että vitko soittaa mun numeroon 5min päästä. eiköä tarvitse olla edes sekaista. riittää kun laskee sen käsistä paikkaan missä ei osu heti silmiin. tai sitten välillä tuo poitsu on piilottanut sen.

Paljoko sulla on vahvuudet?? Ei vissiin kuitenkaan ihan hirveesti ku uskalsit ajaa autoo. =) Mä en kyl uskaltais lähtee ajamaan ilman rillejä, mut mulla onkin molemmat -6 ja lasit lähes aina päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
hyvä että löytyi. tiedän tunteen,tosin minulla on aina puhelin hukassa!! ylensä vielä just silloin kun olen unohtanut sen äänettömälle! joskus olen käynyt naapurilta kysyy että vitko soittaa mun numeroon 5min päästä. eiköä tarvitse olla edes sekaista. riittää kun laskee sen käsistä paikkaan missä ei osu heti silmiin. tai sitten välillä tuo poitsu on piilottanut sen.

Mä etsin yks aamu mun puhelinta ja loppujen lopuksi tyttö soitti koulusta sillä, että täällä repussa on äiti sun puhelin :whistle: Tuli mieleeni, et löytyisköhän sieltä tänään myös mun silmälasit, mut ne ei onneks ollu siellä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Paljoko sulla on vahvuudet?? Ei vissiin kuitenkaan ihan hirveesti ku uskalsit ajaa autoo. =) Mä en kyl uskaltais lähtee ajamaan ilman rillejä, mut mulla onkin molemmat -6 ja lasit lähes aina päässä.

Eikun mä lähdin vasta sitten kun ne lasit löytyi! Siks tässä olikin aamulla pikku paniikki kun toinen alkoi ihan yht'äkkiä valittaa korvaansa :/

Ja vahvuudet on jotain 3,5 ja 3,75...

Joo siis ihan selvä provohan tää on. Ihan niin kuin suurin osa avauksista. Kuka nyt oikeasti vois kadottaa tavaroita, tai kuka oikeasti vois haluta ruokavinkkejä tai sairastaa sitä ja tätä tai tai...

Voi elämän kevät näitä epäilijöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaaaaaargh:
Joo siis ihan selvä provohan tää on. Ihan niin kuin suurin osa avauksista. Kuka nyt oikeasti vois kadottaa tavaroita, tai kuka oikeasti vois haluta ruokavinkkejä tai sairastaa sitä ja tätä tai tai...

Voi elämän kevät näitä epäilijöitä.

Kiitos!! Ja kun vielä ollaan tarkkoja, niin en minä niitä hukannut vaan tuo 2vee tyttö :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja jonna:
jos räpällä on miinus lasit niin tottakai se näkee lähelle ruutuun muttei kauas! niin minä ainakin! mitä ihme pöndejä noi epäilijät oikein on :D

Mutta eikö se kuka kirjoitti, ettei näe itse ilman laseja ruutuun sanonut oikein tämän asian tietävänsä!! Ei tainnut tulla mieleen, että laseja on kahdenlaisia :whistle:

Musta noi nyt on lähinnä huvittavia kommentteja!!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
kylläpä kertoo ap huushollin siisteydestä huh,vai takkikin lattialla.:( Meille ne kyllä naulakossa

Meillä ei ole täällä naulakkoa :laugh: :laugh:

Asutaan tilapäisessä vuokra-asunnossa ja me ei saada kiinnittää seiniin mitään ja vuokraisäntä ei oo tuonu tänne naulakkoa :whistle:

Ja kyllä, meillä on sekaista, mutta Ah! Niin ihanaa!

Yhteistyössä