Tää ei nyt tajua taas.. (apua)

Kiroileva siili

Aktiivinen jäsen
05.03.2007
2 763
1
36
En ole nyt palstauudistuksen jälkeen täällä paljoa pyöriny ja en nyt tajua noita omia viestejäni! Jos siis laitan hakuun oman nikkini, niin ne viestit tulee ihan sekasessa järjestyksessä.. en löytäny yhtä eilistä aihetta ollenkaan??!
Ennen oli se "näytä omat viestit", niin eikö sellasta juttua enää oo, vai oonko ihan oikeesti aivan keila..

Niin voisko joku fiksumpi selittää, että teenkö jotain väärin, vai onko toi haku oikeesti jostain sieltä, minne ei aurinko paista :headwall: :whistle:

Ja vielä, et on aika tyhmää ettei haulla näy ketjun aloittaja..
Mua rupee taas nyppiin tää koko uudistus niin paljon, et alan kohta kiukutteleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Katos, katos, suakin näkee

Joo, noin se nykyään pelittää tuo haku, ihan sekasin antaa tulokset ja ei ole enää sellaista vanhanlaista omat viestit systeemiä.. omassa profiilissasi näkyy muutama edellinen kommenttisi, muunlaista omat viestit osiota ei (ainakaan vielä?) ole

Joo, oon pistäny palstan sillai "melkeinboikottiin" :D
Ei oo paljoo huvittanu pyöriä täällä, kun on ihan tyhmä(valivali).. Mut tää ei nyt sopeudu millään :headwall: Taitaa olla asennevamma.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Ja vielä, et on aika tyhmää ettei haulla näy ketjun aloittaja..
Mua rupee taas nyppiin tää koko uudistus niin paljon, et alan kohta kiukutteleen :D

MeseNet.org_Animoiduthymiot%20(80).gif

tossa olisi tollanen jos tahdot lainata, myös tällainen löytyy:
MeseNet.org_Animoiduthymiot%20(48).gif

tämä myös varmaan olisi sopiva
abartper.gif

tai sitten tämmönen kesympi:
eikaaaa.gif

"Get a room!" = "Hankkikaa huone!"

Alkaiskohan tää riittää tällä erää.. :whistle: jos koittaisi saada unen päästä kiinni..

Tää lähtee kans.. luen just Geishan muistelmia ja se kiinnostaa tällä hetkellä enempi, kun tää |O
Mut öitä sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
"Get a room!" = "Hankkikaa huone!"

Alkaiskohan tää riittää tällä erää.. :whistle: jos koittaisi saada unen päästä kiinni..

Tää lähtee kans.. luen just Geishan muistelmia ja se kiinnostaa tällä hetkellä enempi, kun tää |O
Mut öitä sulle!

Jep öitä! :wave:

Yhteistyössä