"Syyte: Mies antoi kymmenien tuntemattomien raiskata vaimoaan Ranskassa"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nauratti tuollaisen hippi-ideologian liittäminen tapaukseen. Joissakin kommuuneissa on ollut samankaltaisia ajatuksia seksistä noin yleisestikin - nainen ei saa pihdata vaan hänen pitää jakaa vapaasti kaikille kommuunin jäsenille. Tosin tietoisesti ja tajuissaan.
No jos sinun mielestäsi on sopivaa naureskella ja yhdistellä tähän karmeaan tapaukseen jotakin kommuunijuttuja, niin minkäs sille mahtaa. Se on varmaan sinulle luonteenomaista.
 
Eipä se auta ketään raiskattua. Pitääkin muistaa tämä lause...
No kerro minulle, miten tuon naisen tila kohenee, kun suomalaisella keskustelupalstalla asiaa kauhistellaan?
Ranskassa voidaan jotakin tehdä: koventaa rangaistuksia (minua ei häiritsisi jos tuo mies todistaisi giljotiinin paluun) ja siellä saattaa henkilökohtaisella tuellakin olla merkitystä.
 
vierailija
No kerro minulle, miten tuon naisen tila kohenee, kun suomalaisella keskustelupalstalla asiaa kauhistellaan?
Ranskassa voidaan jotakin tehdä: koventaa rangaistuksia (minua ei häiritsisi jos tuo mies todistaisi giljotiinin paluun) ja siellä saattaa henkilökohtaisella tuellakin olla merkitystä.
Ei keskustelupalsroilla nyt muutenkaan ole mitään merkitystä maailman menoon
 
vierailija
Miten tuota naista auttaa, vaikka me kyynelehtisimme täällä?
Arvasin, että vastaisit juuri jotakin tuon tapaista.

Aloittaja teki jälleen omat johtopäätöksensä tekijästä ja kun ne osoittautuivat vääriksi, tapaus ei kiinnostanut ja alkoi vitsailu.

Joskus voisi olla ihan hyvä olla kommentoimattakin, jos itse asiaan ei ole mitään sanottavaa.

Antaa aika oudon mielikuvan ihmisestä, jos ryhtyy tällaisen asian tiimoilta heittämään vitsiä ja naureskelemaan.
 
vierailija
No kerro minulle, miten tuon naisen tila kohenee, kun suomalaisella keskustelupalstalla asiaa kauhistellaan?
Ranskassa voidaan jotakin tehdä: koventaa rangaistuksia (minua ei häiritsisi jos tuo mies todistaisi giljotiinin paluun) ja siellä saattaa henkilökohtaisella tuellakin olla merkitystä.
Kysypä aloittajalta, miksi hän ylipäänsä aloitti ketjun tästä aiheesta.
 
vierailija
23-vuotias etiopialainen teki temput 86-vuotiaalle suomalaiselle mummolle veitsellä uhaten.

Kyllä niitä on tapahtunut ihan kantistenkin toimesta. Meilläkin esim yks nisti raiskasi ja tappoi vanhan mummon. Olis vielä polttanu talonkin, ellei ateriapalvelutaxi olis tullu tuomaan ruokaa ja ehtiny sammuttamaan hellan levyjä.
 
vierailija
Jokainen raiskaus on liikaa ja väärin, riippumatta tekijän kansalaisuudesta. MIksi täällä kiistellään, onko pahempaa jos raiskaaja on suomalainen, ranskalainen tai jonkun muun maalainen?
 
vierailija
Jokainen raiskaus on liikaa ja väärin, riippumatta tekijän kansalaisuudesta. MIksi täällä kiistellään, onko pahempaa jos raiskaaja on suomalainen, ranskalainen tai jonkun muun maalainen?
Oletko nähnyt yhtään keskustelua, jossa puhuttaisiin asiasta raiskaus tai perheväkivalta? Mikäli asian nostaa esiin,saat tilastotiedot, kuinka monta prosenttia ne tekee sitä enemmän suhteessa kantisten määrään tai ma mujen määrään.

Nää on vaan oma ilmiö, kuten therianit toisessa keskustelussa, eri aihe vaan.
 
vierailija
Oletko nähnyt yhtään keskustelua, jossa puhuttaisiin asiasta raiskaus tai perheväkivalta? Mikäli asian nostaa esiin,saat tilastotiedot, kuinka monta prosenttia ne tekee sitä enemmän suhteessa kantisten määrään tai ma mujen määrään.

Nää on vaan oma ilmiö, kuten therianit toisessa keskustelussa, eri aihe vaan.
Okei. LAkaa näyttää siltä, että minun vierailuni täällä kaksplussassa tulee olemaan kovin lyhyt. Eihän täällä tosiaan pysty keskustelemaan mistään. Taidan pysyä tuolla muualla kuin aihe vapaa -ketjuissa. Tuolla raskausketjuissa sentään on asiaakin, mutta tämä taitaa olla ihan kaatopaikka.
 

Yhteistyössä