Syytä huoleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avopuoliso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avopuoliso

Vieras
Kaipaisin naisnäkökulmaa. Tämä ei ole provo vaikka ehkä näin joku ajatteleekin!

Avokkini pitää yli kaiken suuseksistä. Hänen ehdoton suosikkinsa on minun suorittamani takapuolen (siis ihan persereiän) nuoleminen. Tämä ei kai vielä ole valtavan epätavallista. Mutta hän ei suostu antamaan minulle mitään suuseksiä, käsillään hän kyllä runkkaa minut usein. Avokkini on sanonut että hänen saamansa nautinto on sekä henkinen että fyysinen, enemmän kuitenkin henkinen. Se että minä teen tämän hänelle, vaikka tiedän etten ikinä tule saamaan samaa vastapalvelusta, on ”kuorrutus kakun päällä”. Viimeiset puoli vuotta on kuvio ollut sellainen, että niinä päivinä kun nuolen takapuolta en saa mitään seksiä. Avokkini kysyi panisinko kovin pahakseni tätä ja totesin asian olevan ok kunhan en joudu olemaan puutteessa. Avokkini on meistä kahdesta selvästi dominoivampi eli tiukan paikan tullen hän määrää kaappimme paikan. Päivinä joina hyväilen hänen takamustaan, tämä dominoivuus vielä korostuu selvästi. Olen oppinut että heti session jälkeen ei kannata sanoa ei hänen pyynnöilleen. Olen myös saanut (avokiltani) tietää että ex-miehensä (ja kahden lapensa isän) kanssa heidän ”roolituksensa” oli aivan päin vastainen. Avokkini siis antoi suuseksiä (myös perseennuolemista) miehelleen saamatta ikinä samaa. Ex-mies oli myös dominoivampi osapuoli heidän suhteessaan, asia joka näkyy vieläkin heidän tavatessaan.

Siinä mielessä tilanne ei ole ongelma että saan seksiä kylliksi omaksi tarpeekseni, niin määrällisesti kuin laadullisestikin. Suuseksin antaminenkaan ei ole minulle vastenmielistä. Aluksi koin takapuolinuolennan hiukan yököttävänä mutta nyt olen tottunut jo siihenkin ja siinä on jopa oma kiihottavakin elementtinsä. Olen kuitenkin alkanut miettiä mikä on se henkinen tyydytys, jota avokkini tästä kaikesta saa ja mitä se kertoo meistä parina. Vai kertooko tämä mitään poikkeavaa tai hälyttävää?

Olemme olleet yhdessä 2 vuotta ja olemme kummatkin kohta 40. Exänsä kanssa avokkini oli naimisissta noin 15 vuotta. Jos näillä tiedoilla asian kanssa on tekemistä.

Yleisesti ottaen pepun nuoleminen on kait kaikista aika kiihottavaa, jos sellaista rohkeutta ja rentoutta löytyy, että pääsee halujaan toteuttamaan.
Itse olen sitä miehelle paljon tehnyt, mutta nyt hän ei enää tahdo. Itse en kykene noin rohkeaan heittäytymiseen edes kettiökelmun kanssa.

On mahdollista, että nainen on tuntenut aikanaan jutun ylikävelynä ja alistamisena ja se on jäänyt häntä vaivaamaan ja nyt hankkii näin korvausta, mutta voi olla niinkin, etä se vain on kiihottavaa. En ehdollistunut sellaiseen seksiin ja sitä sitten tahtoo.Tuskin nainen tietoisesti näin toimii.

Älä mieti menneitä vaan anna palaa, varsinkin jos saat seksiä tarpeeksi ja se sinua tyydyttää. Jos nuoleskelu ei sinusta ole yhtään kivaa, älä sitten tee sitä, tee jotain muuta. Kai tuo kierros nyt on jo kokeiltu.

Itse pidän näitä menneen elämän yksityiskohtaisia kertomisia vähän perversseinä ja sillä tavoin yksityisinä, etteivät ne kuuluu uusiin suhteisiin. Niitten vanhojen vatvomisesta tuskin mitään hyvää kenellekään seuraa.

Mä kans ihmettelen, missä ihmeen tilanteessa sitä tulee kertoneeksi, millaista seksiä ex-puolison kanssa harrastettiin.

Musta se kuuluu ihan niihin out-juttuihin, joista en halua puhua enkä halua kuulla. Enkä halua, että ex-puolisoni (jos sellainen olisi) kertoisi uudelle muijalleen siitä, miten minun kanssani hommaa hoidettiin.

Ja mitä se sinun eukkosi tästä nuolettamisesta saa? Ei varmaan muuta kuin just sen tunteen, että sen pehvaa nuollaan. Ehkä tuntuu hauskalta, en tiedä. Itseäni ei kiinnosta ollenkaan.

Kun nyt kysyitte, exän seksijutut tulivat esille keskustellessamme asiasta puoli vuotta sitten. Avokkini totesi että ymmärtää miltä tuntuu olla ilman ""vastapalvelusta"". Tämä on hänen mukaansa tavallaan koko homman ""jippo"". En ihan tarkkaan ymmärtänyt mutta jokin henkinen juttu tämä on. Exän kanssa roolit olivat olleet siis aivan päinvastaiset hän kertoi. Totesi myös että nauttii huomattavasti enemmän nykyisestä roolistaan. Sen enempää emme ole heidän seksi tai muutakaan elämäänsä jauhaneet.

Mitenköhän tällä parilla menee? Itseäni ei haittaisi, jos joutuisin makuukammarissa pillun- ja pepunnuolijan rooliin, kunhan saisin silloin tällöin pilluakin. Itse asiassa fantasioin sellaisesta, että tyttöystäväni nuolettaisi itseään minulla koko viikonlopun ilman, että saisin itse mitään. Sen sijaan jos nainen muussa elämässäni määräisi, olisi se ongelma.