** Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 3) **

Juu huomasin saman. Piti katsoa oliko kukaan vastannut minulle. Mutta en päässyt viimeiselle sivulle. Muille sivuille pääsin.
Eilen tuli heiluteltua peittoa. Tartis useammin saada tuo mies kaadettua sänkyyn.

Kysyn tässä uudestaan sitä Turku asiaa eli onko sieltä muita unmoijia? Ja alueista kyselisin että mihin kannattaa lasten kanssa muuttaa ja mihin ei?
 
Khimaira
Kiva että avasit uuden pinon RD :D
Meinasin jo laittaa sulle yv:tä että *wink wink* :saint:

on: Odottelin niitä papa- tuloksia, että saisin lääkäriltä lähetteen gynelle. Olihan ne tulokset tulleet- jo viime vkon torstaina :eek: :headwall: Ja meikä vain odottelee kiltisti kotona, kun on luvattu soittaa :snotty: Maanantaina viimeksi soitin ja silloin sanottiin että lääkäri ottaa yhteyttä :headwall: Ja taas siirtyy yhteyden otto huomiselle :kieh:

Eli gynen aika menee varmaan aikaisintaan ensivkolle, ellei jopa seuraavalle, kun siellä on avustava kätilö sairastunut, eikä sijaista ole :eek: :/
Mahassa tuntuu edelleen "tennispallo" ja eilenkin viimeksi tuntui sellaisia "tulisia vihlaisuja" :$
Yksityiselle ajan olisi saanut tälle päivälle :eek: Mutta kun maksaa n.130e :'( Eli odottelen sitten :/ :( Huoh...
Nyt 36/35...

Onnea Tikru muuttoon! Muutatteko kauaskin nykyisestä asuinpaikasta? Saitko töitä, vai mitenkä'? Sorry, en vain muista että menitkö sinne työ- vai opiskelupaikkahaastatteluun :ashamed:

on: Odottelin niitä papa- tuloksia, että saisin lääkäriltä lähetteen gynelle. Olihan ne tulokset tulleet- jo viime vkon torstaina :eek: :headwall: Ja meikä vain odottelee kiltisti kotona, kun on luvattu soittaa :snotty: Maanantaina viimeksi soitin ja silloin sanottiin että lääkäri ottaa yhteyttä :headwall: Ja taas siirtyy yhteyden otto huomiselle :kieh:

Eli gynen aika menee varmaan aikaisintaan ensivkolle, ellei jopa seuraavalle, kun siellä on avustava kätilö sairastunut, eikä sijaista ole :eek: :/
Mahassa tuntuu edelleen "tennispallo" ja eilenkin viimeksi tuntui sellaisia "tulisia vihlaisuja" :$
Yksityiselle ajan olisi saanut tälle päivälle :eek: Mutta kun maksaa n.130e :'( Eli odottelen sitten :/ :( Huoh...
Nyt 36/35...
 
luru lude En saanut opiskelupaikkaa. Mutta vuokraisäntä on tämän asunnon sanonu loppuvuodesta irki.Muuttaa täytyy toukokuun loppuu. Eli on pakko muuttaa. Asutaan nyt Ulvilan ja Porin rajalla. Eli muutto matkaa tulee kyllä.
 
tikruliini: Mukavaa muuttoa teille. Itse haluisin kans muuttaa uuteen paikkaan. Olis kiva saada vaihtelua :whistle: . Kesällä tulee täyteen kolme vuotta nykyisessä asunnossa.. Ja jotenkin tuntuu, että haluais muuttaa.. Mutta inhoan muuttamista.

Luru Lude: Kyllä mulle saa y-viestii laittaa, koska en välttämättä aina hoksaa :saint: Tässä oon pitkästä aikaa taas koulussa.. Excel-tunneilla.. Ni on aikaakin jotain. En oo ku kerran käyny näillä tunneilla.
Mutta silti tuntuu, että nää ahkerat koulussa kävijät osaa huonommin.. Olen kerennyt kaiken tekee.. :whistle:
 
Täällä sama ongelma että tuo meidän pino ei viimeseltä sivulta suostunu miulle aukeamaan. Nopsaan tulin laittamaan kuulumiset, ennenkuin pikkuneiti herää aamu-unilta.

Mie oon taas kehitelly vaikka mitä oireita, huomaa että mennään loppukiertoa. Mahassa vihloo, ei ole siis tuollasta jomotusta vaan sellasta terävempää vihlontaa, varsinkin ylös noustessa. Paleltaa, varsinkin iltaisin ja nenä on tukossa, vaikka nuhaa ei kyllä ole. Tisseissä on pientä arkuutta, mutta voi olla myös menkoista johtuvaa. Lämmöt on edelleen tuolla 36,7 pinnassa. Ja hiivatulehdus iski, mitä miulla ei ole ollu viimeeksi kun olin raskaana. On niin hankalaa olla miettimättä noita, että josko vaikka nyt ois sitten tärpänny.

Tää oli melko omanapanen kirjotus, että sorry vaan. Haleja täältä tädin yllättämille :hug: ja :flower: onnittelut plussanneille, ja toivottavasti kaikkien asiat selviää parhain päin. :)

 
Luru: Missä maksaa yksityinen gyne 130? :eek:

Minä kun kävin täällä gynellä sillon kuukausi sitten, vähän reilu, niin ei se maksanut kelakorvauksen kanssa kuin jotain korkeintaan 60e vai oliko se 40e mulle itelle. Tulihan siihen päälle se sisäultra 20?, mutta silti..

om. Tänään pitäisi aloittaa Terolut kuuri taasen. Tänään on myös neuvolaan aika, katsovat, ettei mitään tulehdusta ole, kun meinaa tuo alapää vähän kirveltää ja kutista :p

Hirveä väsymys päällä.
Eilenkin nukahdin jo kahdeksan jälkeen illalla ja tänään oli aamulla vaikea päästä sängystä ylös..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Arcatha: Ootko koulussa? B)
Kyllä mä siellä kävin tuossa aamulla, mutta osa porukasta lähti Liikuntahallille katsomaan sitä opistojen välistä sählyturnausta, niin myö ei sitte Hannan kanssa sinne lähdetty, sai valita, mennäänkö liikuntahallille vai kotiin :D

 
Huh kun jännittää huominen ultra, et irtooko se munasolu itekseen vai saisinko nyt ne clomit jo vihdoin avuksi :headwall: Toisaalta ihanaa saada jokin selvyys et pääsis nyt iha tosiissaan vauvantekopuuhiin :heart:

[/b] Arcatha: Kävitkö siis Kuopiossa gynellä vai missä?
 
Hei kaikille!




TYKS:ssä oli aika 9:30, menimme sinne yhdessä mieheni kanssa.
Ajallaan pääsimme sisään.

Tällä kerralla naislääkäri. Tutkimus aloitettiin samantien ultralla. Hetken lääkäri siinä' katsoi ja sanoi sitten :Olen pahoillani sikiö on kuollut! :'(

Mitä muutakaan voin , kuin alkaa itkemään!? Hoitaja siinä lohdutti, mutta vain aika parantaa! :ashamed:

Hetkeksi saimme mennä kahden miehen kanssa toiseen huoneeseen. Itkimme, olimme surullisia! :'(

Sen jälkeen lääkäri kutsui meidät toiseen huoneeseen.
Oli kaksi vaihtoehtoa
1. Lähdemme kotiin ja odotamme kunnes keskeytyminen lähtee alkamaan itsekseen
2. Saan sairaalassa yhden lääkkeen heti ja keskeytyminen alkaa, kohdun suu alkaa kypsymään, tulevaan synnytykseen, ja takaisin sairaalaan vuodeosastolle 7:ksi perjantaina.

Valitsin ilman muuta, että otan lääkkeen heti.

Asiahan on erittäin surullinen, että näin kävi, mutta yksi asia lohduttaa, meidän ei tarvinnut päättää sikiön elämästä, vaan luonto hoiti sen tavallaan! :heart:

Istukkabiopsiaa ei enää voitu ottaa, tulehdusriskin takia!

Huhtikuussa on jälkikontrolli, jolloin myös saamme vastaukset patologilta, mitä on saatu selville sikiötä tutkittaessa, kuulemma paljoa ei saada selville, koska sikiö on vielä niin pieni, mutta ehkä jotain?

Olemme itkeneet, jutelleet,halanneet toisiamme mieheni kanssa kotiin tultua. :hug: :'(

Näin kävi meille tässä raskaudessa, mitään emme olisi voineet tehdä toisin!




Rva Pikkumyy ja menehtynyt Tiuhti-Viuhti
:heart:
 
Voih, Rouva PikkuMyy!! Suuri osanotto :hug: !! Voin vain kuvitella miltä tuntuu.. mutta onneksi ette joutuneet itse valitsemaan sitä sikiön kohtaloa, se kyl oli ees positiivista vaikkei tuossa muu nyt olekaan.. mutta nyt Tiuhti-Viuhdin on hyvä enkelivauvojen taivaassa =) :hug:
 
Rouva Pikkumyy

maan korvessa kulkevi lapsosen tie
hänt' ihana enkeli kotihin vie
niin pitkä on matka, ei kotia näy
vaan ihana enkeli vierellä käy
vaan ihana enkeli vierellä käy

on pimeä korpi ja kivinen tie
ja usein se käytävä liukaskin lie
oi pianhan se lapsonen langeta vois'
jos ei käsi enkelin kädessä ois'
jos ei käsi enkelin kädessä ois'

ja siltikin mustia verkkoja vaan
on laajalle laskenut korpehen maan
niin pianhan niihinkin tarttua vois'
jos ei käsi enkelin kädessä ois'
jos ei käsi enkelin kädessä ois'

maan korvessa kulkevi lapsosen tie
hänt' ihana enkeli kotihin vie
oi laps' ethän koskaan ottaakaan vois'
sä kättäsi enkelin kädestä pois
sä kättäsi enkelin kädestä pois


Voimia sinulle paljon sinulle ja miehellesi tämän suuren surun keskellä,
osanottoni..

:hug:
 

Yhteistyössä