**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

mun piti eilis iltana kaivaa esikoisen vauvavaatteet esille.. :saint: voi että ne on niin pieniä, muistan miten ne olivat vielä isoja sillon meidän poitsulle ja nyt ne on liian pieniä, ihan tuli tippa linssiin! :snotty: :) nyt kattelin mainoksista ku oli vauvojen vaatteita.. tekis mieli mennä ostaan hirmu kasa niitä! :D
ois vähä nälkä mut ku tuntuu et ei saa mitään alas... eli siis tökkii tuo syöminen.. :x
 
:D :D :p :p :wave: :wave: JIPIIIIIIIIII...............
OVIS BONGATTU JUURI , hentin näköjään etuajassa mut pääasia ett löyty ku viimeks ei löytyny. ja ei ole epäselvyyttä kun digitaalinen mittari :heart: eilen illalla touhuttiin mut tais olla viel liian aikasta joten täytyy ukko saada tänäänkin vällyjen väliin ja mielellään viel huomennaki ;) :whistle:
 
rouses: Mulla on sama "ongelma". Haluaisin myös ostella vauvanvaatteita, varsinkin tyttöjen... :ashamed: Kavereille/ sukulaisille on syntynyt paljon vauvoja, niin oon päässy osteleen ilman tekosyitä. :LOL: Niin, ja mieheni ei voi ymmärtää tätä viettiä tyttövauvojen vaatteita kohtaan. :kieh:

Miilukka: Onnea! B)
 
TaikaSäde niin, miten muutenki tuntuu et miehet ei ymmärrä aina.. ;) tytöille on hirmuisesti kaikkea hörhelömekkoa ja hametta ja semmosia söpöjä vaatteita, leluja.. kun taas pojille ei oikein tahdo löytää semmosta söpöä vaatetta, tai siis.. vaikee selittää. musta vaan tuntuu et ku kauppaan menee niin tytöille on vaik kui paljon kaikkia vaatteita joissa millo mitäki kuvioo ja kimallusta ja sitte pojille hyvä et edes muutama vaate löytyy... :kieh: pitäis varmaan alkaa itte suunnittelee kaikkee vaatteita! :LOL:
mut kauhee hinku olis päästä ostaa kaupasta kaikkee pientä söpöö vaatetta.. :D olis se wauwa vaan niin ihana... :)
 
pitipä sitte viel mennä kattelee valokuvia... :) ny se o jo nii iso poitsu, tuossa se hyörii kokoajan ympäriinsä! :)
voih.. niin se aika kuluu... :whistle:
enkä mitenkää viittis viedä sitä laatikkoo tosta lattialta takas tonne vaatehuoneeseen jossa on niitä vauvanvaatteita.. :D
 
Mitähän ihme kipuilua mulle nyt taas tuli. Ihan yhtäkkiä alkoi. Syviä viiltoja alamahalla, heijastelee häpyluuhun, välilihaan, sivuille... Ei ollenkaan kiva. :| Syyskuussa oli samantapasta, mutta paljo voimakkaampana. Mä en uskalla juurikaan liikkua. Syksyllä en VOINU ku sattu niin hemmetisti. Kun tietäis että mitä nyt. :/ Toivottavasti ei oo mikään tulehdus kun menin ronkkimaan eilen ja aamulla kohdunnapukkaa, pesin kyllä hyvin kädet. Ja napukkaki oli muuten tullu alas ja auki. :(
 
Kyllä niitä esikon vauvakuvia tulee ihailtua vähän väliä. Sekä niitä pieniä vauvanvaatteita, jotka ovat tuolla yläkaapissa odottamassa seuraavaa käyttäjää. Tuntuu, että vastahan me sieltä sairaalasta tultiin kotia ja tytöllä on 2-vuotis synttärit jo loppukuusta.
 
Minäkin kaivoin tytölle nukelle lasten vanhoja vaatteita ja ne on niin pieniä ja söpöjä :heart: en raaskinut oikein antaa mitään, aattelin että menen ostaan nukelle vallan uusia :)

Voi kun niille tulisi vielä käyttäjä :) Olikohan se tässä ketjussa vai missä, kun pohdittiin sukupuolta, taisi olla viikon 3testaajissa, mutta kun on vaatteista ollut puhe. Tytölle löytyy paljon helpommin vaatetta, pojille kun tuntuu kaikissa vaatteissa olevan pääkallo tm. yhtä mautonta, onneksi meillä on tuo tyttö mille saa ostella kaikkea ihanaa. Itse toivoisin kolmosesta poikaa, tyttökin on kovin tervetullut, mutta poika olisi kuitenkin toiveissa, myös mies toivoo kovasti poikaa, yksi tyttö riittää, pojat kun on niin paljon helpompia :) vaikka olisihan sellanen pikkutyttökin ihana
 
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaSäde:
tatomira: Millä perusteella pojat on helpompia kuin tytöt? Itse olen aina ajatellut aina päinvastoin... :whistle:
Mä miettisin ihan samaa?

Koirissa joo uros mun mielestä helpompi, mutta ei mun mielestä samaa voi lapsiin soveltaa :LOL:

Mä en ole sukupuolta sinänsä ajatellut, kumpikin käy, jotenkin mielsin jossain vaiheessa, että mahdollinen vauva olisi tyttö (en tiedä, mistä moinen tunne, esikoisesta oli ihan selvä poika-tunne), mutta näin kerran unta, että poika tulisi. Nyt en enää osaa edes ajatella, kumpi olisi ja ajattelinkin, että jos raskaaksi tulen, en tahdo tietää sukupuolta (vain sikiöiden lukumäärän :LOL: ) , vaan haluan yllätyksen synnyteyksessä. Nimi on molemmille jo valmiina.

Luru :hug: Mä olin jo ihan varma, että plussaat. Höh!
 
TaikaSäde ja mussu: empiirisen tutkimuksen, joka on tehty lähipiirin lasten mukaan (4tyttöä ja 6poikaa) pojat ovat järjestäen huomattavan paljon rauhallisempia ja tytöt on herkästi nokkiinsa ottavia nirppanokkia jotka valittaa joka asiasta, pojat suhtautuvat asioihin huomattavan paljon suuripiirteisemmin.

mussu: mä olen molempien kohdalla jättänyt sukupuolen kysymättä ja kolmannen kohdalla toimin samoin, kyllä jotain yllätystä pitää jättää :D
 
Pitää tohon tytöt vastaan pojat keskusteluun kans "puuttua" :D
Musta kans tytöt on helpompia kuin pojat,tai ainakin rauhallisempia :D
Oon ite PPH:ja ja hoitanut niin tyttöjä kuin poikiakin ja kotoa löytyy poika ja tyttö ja aina tuntunut että neiti on helpompi tapaus paitsi itsepäisempi mutta voihan se muuttua ;) Ja tietty riippuu paljon luonteesta...

Ja vaatteita löydän kyllä kummallekkin ihania vaikka tytöille tietty enemmän vaihtoehtoja kun on hametta,mekkoo,tunikaa....

Oma ).( nyt vaan tämmöistä odottelua,menkkojen pitäisi alkaa ens viikon lopulla mutta tiedä sitten mihin tämä kierto asettuu sen keskenmenon jälkeen :/ Olisi kyllä ihana ensi viikon perjantaina saada plussa synttäreitten kunniaksi :heart: mutta epäilevin mielin kun ei tuota miestä ole paljon kotona näkynyt kun perusti oman firman :whistle:

 
Heips,

Tänne voisi päivittää tälle päivää kp 3 ja yritys vaan jatkuu...
Mutta ensi viikolle on onneksi vihdoin aika lääkärille, josko sitä alkaisi asiat edistyäkin.

Vauvaonnea kaikille kovasti tähän vuoteen!
 
Kaa
Itsekkin täällä odottelen malttamattomana että menkat loppuisivat. Eivät ole kymmeneen vuoteen olleen näin pitkät ja runsaat. Kyllä on rautatableteilla ollut käyttöä... :| Pääsisipä äkkiä yrittämään. Harmi vaan, kun taisin bongata oviksen heti menkkojen alkuun! Uskomatonta. Kroppa on ihan sekaisin vielä. Ehkäpä se tästä. Ehkä mulla on toinen ovis parin viikon päästä . *peukut pystyyn*



 
mul oli viime pinon kans ongelmia mut nyt ei kaiketi ole..
:hug: Lurulle, ja tsemppiä uuteen kiertoon! :)
Mul on kolmas menkkapvä ja saa ny nähä kestääkö menkat sen yleisen 5 pvää mikä mul usein on.. en tosin taida viihtiä edes ovista bongaileen,tikuilla ainakaan.. tulee suotta ressiä... Tulee se lapsi jos on tullakseen :p ja voihan niit limoja seurailla ja sit myös kohdunnapukkaa jos niikseen tulee ja haluis tietää millo suunnillee ovis sit olis... greippimehua ehk juon ja ahkeraan peittoja jos pöllyttelee ni jos se onnistas joskus :)
 
haavekuva sulla siis alko menkat :hug: ens kierrosta sitten eikös?? :saint: alkaispa mullakin niin pääsis tositoimiin!! Sellasta juilintaa kyllä on että taitaa kohta tulla, toivottaavasti :headwall:
 
JJ-t juu menkat oli hyvä juttu. Ku viel loppuis ni pääsis sit yrittämään :) toivotaan et sullakin täti tulis pian =) Mä sain uudet hyvät rintsikat ja tänää meen ostaa toiset!! Oma koko oli ihan häränpyllyä ennen, ostin ain 75C tai D ko aattelin et kai ne oli ok (viel jokin aika sit luulin oman kokoni olevan 80C) ni koko olikin 70E :) Huojentunu olokin ku ny ei liivien kaarituet paina koko ajan eikä muuteskaa tarvi koko aja olla liivei nostelemassa :D

Mut tosiaan koitan olla ressaamatta vauva-asiasta ja koitan vaa keskittää energiani ja huomioni muihin juttuihin ni jos se siten joskus sit tärppäis :) tosin pitiks sen olla et täs kierros viimeistään tärppäis?? :D
 
Ihankun porukka täälä vaan odottelin tädin tuloa :LOL: Minkä takia tämä naisen kroppa on näin vaikea, sitä luule tuntevansa oman kroppansa, mutta kaikki on päinvastasta...TIKRULIINI onko mahdollisuutta että raskaana olisit??

 

Yhteistyössä