En oikein usko raskauteen kun testit näyttää aina vaan negaa. Kyllä raskauden luulisi jo testissä näkyvän. Ja kn on kovahko mutta auki. Eikö sen pitäisi olla kiinni jos on raskaana?
olen testannutannut netistätilatuilla,prisman,apteekista ostamalla kasetti testillä ja clearblue testillä. Kaikissa ollut nega ei edes haamua. testejä olen tehnyt 6-8 en ole enää laskenut. Maanantaina ajattelin soittaa terveyskeskukseen ja kysyä mitä pitäisi tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja kamiliya:Oletko ollut yhteydessä lekuriin? Tai käynyt veritestissä? Montako kertaa olet testannut kotona ja onko aina ollut sama testi?
Mulla kp kai 70 jotain! Ei mitään merkkiä tädistä. Tänään on palellut ja närästänyt, mutta en jaksa edes toivoa olevani raskaana. Testannut olen varmaan 6-7 kertaa, Be Sure -testillä, Aconilla, kerran RFSU:n liuskatestillä ja kerran Prisman testillä. Kaikki täysin puhtaita negoja. Mulla on lekuri parin viikon päästä - TIKRULIINI, käy nyt jossain testissä, kun sulla on noita oireitakin noin paljon! Sähän teet meidät kaikki muutkin hulluiksi :kieh:
Odottavan aika on pitkä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja suikku:niin ja kukas se sanoi olleensa jo kesävauvoista haaveilijoissa,mä oon ollu jo kevätvauvoista haaveijoissa :headwall: :kieh: et toivo pikku hiljaa hiipuu..