**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Mä plussasin kp. 52/30, eli ei toivo ole sunkaan kohdalla menetetty!!! Söitkö pillereitä? Kertokaas nyt HAAVEKUVA ja TIKRULIINI tyhmälle, että millanen kn:n kuuluu olla ennen millonkin? en oo sitä oikeen koskaan tutkiskellut :ashamed:

Oletko ollut yhteydessä lekuriin? Tai käynyt veritestissä? Montako kertaa olet testannut kotona ja onko aina ollut sama testi?

Mulla kp kai 70 jotain! Ei mitään merkkiä tädistä. Tänään on palellut ja närästänyt, mutta en jaksa edes toivoa olevani raskaana. Testannut olen varmaan 6-7 kertaa, Be Sure -testillä, Aconilla, kerran RFSU:n liuskatestillä ja kerran Prisman testillä. Kaikki täysin puhtaita negoja. Mulla on lekuri parin viikon päästä - TIKRULIINI, käy nyt jossain testissä, kun sulla on noita oireitakin noin paljon! Sähän teet meidät kaikki muutkin hulluiksi :kieh:

kn tulisi olla auki ja huulimainen sekä semmonen pehmeä oviksen aikaan ja menkkojenki aikaan ilmeisesti. Suurimman osan ajasta se on kova ja kiinni sekä suht ylhäällä.. näin mä oon käsittänyt.. mut kn on niin yksilöllinen et onha se raskaana olevillakin ollu pehmeä.. Et ei kai siittä nii huimia johtopäätöksiä aina vois vetää.. mut täst lähi taidan ite tietää et jos on auki ni sit alkaa menkat vkon tms sisään niinko viime kierrossa :) Toivot. ny se ei alkais elää omaa elämäänsä vaan menis ain säännöllisesti noi sen "olotilat" :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja kamiliya:
Oletko ollut yhteydessä lekuriin? Tai käynyt veritestissä? Montako kertaa olet testannut kotona ja onko aina ollut sama testi?

Mulla kp kai 70 jotain! Ei mitään merkkiä tädistä. Tänään on palellut ja närästänyt, mutta en jaksa edes toivoa olevani raskaana. Testannut olen varmaan 6-7 kertaa, Be Sure -testillä, Aconilla, kerran RFSU:n liuskatestillä ja kerran Prisman testillä. Kaikki täysin puhtaita negoja. Mulla on lekuri parin viikon päästä - TIKRULIINI, käy nyt jossain testissä, kun sulla on noita oireitakin noin paljon! Sähän teet meidät kaikki muutkin hulluiksi :kieh:
olen testannutannut netistätilatuilla,prisman,apteekista ostamalla kasetti testillä ja clearblue testillä. Kaikissa ollut nega ei edes haamua. testejä olen tehnyt 6-8 en ole enää laskenut. Maanantaina ajattelin soittaa terveyskeskukseen ja kysyä mitä pitäisi tehdä.

Mietityttää nämä punertavatlimapohjaiset vuodot aina siinä vaiheessa kiertoa kun pitäisi olla vuodot. Joulukuussakin ne osui tätipäiville. Niinkuin periaatteessa nytkin.

Paripäivää ollut outo olo tuntuu että välil pyörii maailma silmissä vaikka istun ihan vain tuolilla. Samaan aikaan on kuvotus myös.

haavekuva toi rintsikan koko juttu on muuten jännä kun jos ympärysmitta pienenee niin pitää ottaa yks koko isompi sit.. ja ku sulla oli ollu 80c ni sit ois pitäny kokeilla 75d ja sit tosiaan 70dd tai e.. on muuten hirmu kalliita ihan alusvaatteiden erikoisliikkeissä rintsikat, joudun niissä käymään..

Luru ei oo totta.. mä jo uskoin et täti ei tuu sulle.. :hug: :(

kateellisena luen noita tein juttuja esikoisista ym.. kunpa meillekin tulisi se esikoinen :(

niin ja kukas se sanoi olleensa jo kesävauvoista haaveilijoissa,mä oon ollu jo kevätvauvoista haaveijoissa :headwall: :kieh: et toivo pikku hiljaa hiipuu..

mä haluisin toisaalta poikaa hirveesti mut oon jo sitä mieltä et kunhan saatais ees se vauva ja terveenä.. :heart:

plussatuulia :whistle:

Joo...odottavan aika on pitkä!! Ollaan yritetty vasta heinäkuusta -07, silti tuntuu ikuisuudelta...Kaikki me tarvitaan voimia ja jaksamista tän asian suhteen!! :hug: "unelmointi on paras tapa luoda todellisuutta, onnea ei löydä kun eläen" :saint:

luru lude mulla oli täysin sama juttu viime kierrossa. tein "kunnon" testejä (ei liuskoja ) ( sai eurolla thaimaasta...) ja haamun sain ööö... kolmeen testiin, elin toivossa jouluaatto aamuun jolloin ajattelin testaavani kunnon plussan, mutta olikin puhas nega. ja täti tuli seuraavana päivänä. kierto venyi yli 10pvä yliajalle. raskausoireitakin oli, joko oikeita taikka kuviteltuja. koita jaksaa ja tässä kierrossa plussataan :hug: ( kunnon selkeä plussa )

muutoin tänne ei kummempaa. ovista odotellessa... olin jo päättänyt mennä tullee-kun-tulee perjaatteella, mutta kuinkas ollakkaan tilasin ovistestejä aamulla :whistle:

masukki

Alkuperäinen kirjoittaja suikku:
niin ja kukas se sanoi olleensa jo kesävauvoista haaveilijoissa,mä oon ollu jo kevätvauvoista haaveijoissa :headwall: :kieh: et toivo pikku hiljaa hiipuu..
Odottavan aika on pitkä :hug:

Ystävällisesti tuon sulle realismin tuulahduksen: mä pinouduin jo 2005 ekan kerran lapsettomuuspinoon ja 2002 on jätetty ehkäisy pois :headwall: (tosin tiedetty, että tämä ongelma ei ratkea ilman hoitoa) :D Mutta nyt tässä pinossa ja sitten talvi pinossa. Hanskat on päätetty lyödä naulaan tämän vuoden lopussa, jos raskautta ei aikaan saada sitä ennen.

Ajattelin kysästä onko kellään muulla ollu tällästä. Eli mun rinnat "vuotaa" tai siis nännin päät aina märkänä(ollu tän viikkoa) ihan kuin maidosta, jotain valkoista kuitenkin. R-testin tein tossa uuden vuoden aattona ja oli negaa, menkkoja siis odottelen. Kierto nyt 36, vaihdellu 33-43. Liekkö vaan keho sekasin..

kaikki kolme raskautta on saanut helposti alkunsa. Kaksi viimeistä ekasta kierros pillereiden lopettamisen jälkeen eli ei luomumenkkoja tullut ollenkaan. Kierto ei ole tälläin venynyt kertaakaan. Mutta toivottavasti saan selvyyden tähän vielä tässä kuussa.

heippa. tulin vaan semmosta kertomaan että kävin tänään ultrassa. syke kuului ja vikkoja nyt 7+5.

älkää vaipuko epätoivoon. ite olin ihan varma että oon jotenki vaillinen ku sitä vauvaa ei kuulunu vaikka yli puol vuotta kovasti yritettiin..

JJ-t mulla oli päivällä tuota ongelmaa et täällä tää tökki tää palstailu.. samallai ku just kerroit!

suikku kylläl se esikoinenkin tulee vielä! ihan varmasti! :)

erzi mulla oli tuota et toisesta rinnasta tuli vähän maitoo kun esikoista odotin....
:)

käytiin syömäs (siis muualla ko kotona :D ) ensin oli hirvee nälkä mut sitte taas ei pystyny syömään kaikkea.. tuli semmonen äklötys sitä ruokaa kohden... yhen äkin on tullut ettei pysty syömään juuri mitään, ja ku syö, niin ei kaikkee "jaksa" vaikka vähä aikaa sitte tuntu et vois syödä ku hevonen kokoajan kaikkee ja ihan mielettömiä määriä... :/

mariq: kyllä se 7 kuukauttakin yritystä tuntui tuskalta ja todella pitkältä ajalta. varsinkin kun on eka raskaus kyseessä eikä ees tienny voko tulla raskaaks ku en ikinä ollu raskaana ollu. tsemppiä teille kaikille!! :heart: :heart: :heart:

ja nipukka keskusteluun piti vielä sanoa että äsken nipukkaa kokeilin ja ei se mitenkään kauheen kova ole ja on vähä raollaankin. aika ylhäällä mut löydän sen kyllä helposti. eli kaipa se on yksilöllistä millainen se on kenelläkin mut sen tiedän sanoa ettei se ole mulla raskautumisen jälkeen ollu semmonen löllykkä niinkun aina oli ennen menkkoja.

emunen
Kotona taas!

Mä toivoisin tyttöä, ehdottomasti. Se on vaan sellanen fiilisjuttu. Mutta ei se poikakaan pettymys olisi, koska nuorin sais siitä sitten toivottavasti palloilukaverin. Meillä tyttö on ollut noin 110 kertaa helpompi kuin poika...

Ja pidetään syysvauvoja yllä nyt vielä pari kuukautta, eihän nää nykytalvet talviksi tunnu kehittyvän! :)

Ja kiharapää, mikä on olotila nyt? Tietääkö joku? On ehkä menny ohi, kun maratonina luin viestejä... :ashamed:

Yhteistyössä