SYYSSATEELLA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aik.mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei voi jos joutuu olemaan töissä...mutta sitten illalla kotona. =) Oli aamulla hieman puhetta että josko heittäydyttäisiin tuhmiksi illansuussa. Laitetaan kynttilöitä palamaan ja ollaan vaan kahden. =)

Ihailtavan kauan. =) Siihen sopii varmaan tapahtumia ja tunteita laidasta laitaan...me vasta opetellaan olemaan pari mieheni kanssa.Tuli kaksi vuotta täyteen parisen viikkoa sitten. =) yhdessä ollaan asuttu vasta keväästä.

Niinhän se on, monet koettaa pelotella ja herkästi sanotaan tyyliin, odotahan vain.Seksielämänkin pelotellaan loppuvan kokonaan tai vähenevän.Mutta laitan sitkeästi vastaan, toki voi olla kausia välillä ettei kiinnosta tai jaksa...mutten usko sen loppuvan kokonaan. En pidä siitä tavasta, että heti maalataan piruja seinille.Pitää olla ja nauttia, elää ja oppia. =)

Näin sen olla pitää,pidä tuosta asenteesta kiinni niin säästytte monelta hankaluukselta.
Meillä välillä tuppaa vaimolla olla ne haluttomat hetket pitkiä.
Mutta nautitaan kun tilaisuus tulee.

Miestään voi rakastaa suunnattomasti ja silti olla haluamatta seksiä.Nämäkin tunteet ovat tulleet pikkuhiljaa tutuiksi...Pitkät työrupeamat esim ja stressi...ne ovat omiaan viemään haluja.Samoin on menkkojen aikaan, minä en nauti silloin seksistä niin kuin tavallisesti..usein tyydytänkin miehen käsin ja/tai suullani kurakelien aikaan.Toisinaan mies kyllä helpottaa itse itseään ja minä katselen kateellisena vierestä kuinka toisella on hauskaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:
Kateellisena lueskelen kuinka pidät miehesi paineet pois,meillä ei ihan mene noin hyvin.

Naisena minäkin hieman turhautunut/kateellinen, mutta hyvällä tavalla, kuin meillä kotona mies ei oikein ilkeä aidosti keskustella seksistä ja niinä harvalukuisina kertoina, kun juttelee kiihottavasti, se onkin melkein parempaa kuin seksi. :)

Onneksi haluaa kuitenkin harrastaa sitä melkein päivittäin ja itse asiasta on aidosti kiinnostunut. Uusiin juttuihin sitä tosin on vaikea saada, kun on hiukan estynyt luonteeltaan. Mutta voihan sitä siten täälläkin kirjoitella ja se sopii hänellekkin hyvin. Jos alkaisi keskustelemaan tuttujen kanssa, saisi perverssin leiman varmaan hyvin nopeasti. Niin intiimillä alueella liikutaan ja ehkä kylän rasvaisimmat kollit :) peräänsä!