SYYSMASSUT '07 elokuussa

IIKS, ihanaa. Pippurimammalla on kohta oma ihanainen nyytti kainalossa :heart:

Omaa napaa: Täällä podetaan flunssaa :( Kuume ei ole noussut, mutta kuumeinen olo kuitenkin. Veto ihan pois..voi blaah...Vauva alkaa heti mylvertää ja potkia jos aivastelen

Nyt painun lepäilemään ja tulen taas lueskelemaan kuulumisia ja kommentoimaan kun aivot toimii :D

Elwi ja papuli 35+3
 
Mulla myös flunssa vaivaa...nuha lähinnä.. :ashamed:

Kohta pitäis lähteä perhetutun rippijuhliin, eilen olin jo yksissä rippijuhlissa ja anopin synttäreillä!;)

Eikä vieläkään mitään oireita,synnytykseen viitaten :/

Inka&vaavi 38+3 :heart: :heart:
 
Klo 14.44, mitat 3625g ja 53cm :heart: Tuossa juuri soitteli väsyneenä, mutta onnellisena :) Lähetteli terveisiä kaikille ja suppareita niitä kaipaaville, hänellä odotus nyt onnellisesti ohitse... =)

Valtavasti onnea PippuriMamma vielä tätäkin kautta suloisesta pojasta!!! :flower: :heart: :)

 
:flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:

Mä täällä ihmettelen omaa kehoani... närästää ihan sairaasti, ja on menkkamaista jomotusta alavatsassa ja vas. reidessä. Ei ole kuitenkaan suppareita, kun jomottaa koko ajan.. En uskalla edes toivoa että h-hetki on lähellä. Ei sitten tule pettymyksiä kun ei kuitenkaan vielä päiväkausiin mitään tapahdu!
 
Aikansa se otti mutta tuliahn se sieltä vihdoinkin. :flower:

Itse olin eilen melkoisen kipeä. Edelleenkään ei supistuksia (ne taisi mennä vielä suoraveloituksena Pippurimammalle :LOL: ) mutta kamalaa alavatsan ja -selän jomotusta sekä liitoskipuja. Ja joku noista edellämainituista säteili reisiin saakka. Olin illalla ihan rikki.

Tänä aamuna taas kun heräsin niin kaikki oli taas ok. Ei mitään särkyä tai jomotusta. Joten päätin pestä keittiön maton niin kauan kun vielä pystyn. Meillä ei ole painepesuria tai tiloja jossa sellaista voisi käyttää, joten kylppäriin vaan ja saunan alimman portaan päällä harjan kanssa hinkkasin. Aikaa se vei ihan tuhottoman kauan ja muutaman tauonkin jouduin pitämään mutta nyt on matto saunassa kuivumassa. Mies auttoi kääntelemään painavaa mattoa ja nosti sen saunan puolelle. Kyllä olen nyt tyytyväinen. :D Eikä oma olokaan tykännyt yhtään kyttyrää. Ihan aavistus liitoskipuja siitä tuli mutta ei muuta. Nyt on ihan älyttömän energinen olo mutta ehkä parempi jos en liikoja yritä niin ei niitä kipuja sitten tulekaan. ;)

Minna ja Nilvi 36+2
 
Onko muilla samanlaista: hirmuinen makean himo vaivaa!!! Mitä konsteja??
En haluaisi painon nousevan herkuttelun takia..

Tämä päivä mennyt sisätiloissa tämän orastavan flunssan takia. Hieman on olo parantunut eilisestä. Vain pientä päänsärkyä.

Masu-asukkiin liittyen ei mitään uutta. kaveri kovasti mönkii ja mönkii, ja välillä hikkaa jne..

 
Super onnittelut PippuriMammalle ja perheelle pikkuisesta pojasta! :flower: :flower: :flower:

Ollaan oltu koko päivä liikenteessä ja nyt vatsaa kiristää oikein kunnolla ja pikkunen liikkuu todella paljon.
Toivoa kai saa että käynnistyis tästä... :saint: :D
 

Yhteistyössä