Ihan ensiksi
peti puuhista: Täällä vietetään hiljaiseloa sen suhteen. Ukkeli ei innostu asiasta, vaikka kuinka yrittäisin. No kieltämättä mun yrityksetkin on vähentynyt, kun en tunne itseäni kovin hemaisevaksi tällä hetkellä.
Kaikki,paikat, mitä rintojen alla on, on kipeenä, eli ei siitä seksistäkään varmaan tulis muuta kuin ai,ai ja vali, vali. Jätän suosiolla ne hommat paremmin voiville ja katellaan uudeelleen sitten ens vuoden puolella :/
RäpäRällä:lähetän täältä myös miljoonia :hug: , jos ne nyt yhtään auttaa teitä.
tiksu: Turhaan murehdit etukäteen vauvanhoito taitoja, kyllä ne sieltä jostain sitten ilmestyy, kun pääset konkreettisesti harjoittelemaan. Itse en varmaan vieläkään osaa laittaa vauvalle sopivasti vaatetta, vaikka kokemusta onkin. Harrastan ylipukemista...
mam84:olin jo ihan varma, että teillä on nyytti kainalossa...taitaa olla aikas sitkeitä nämä meidän syysasukkaat, kun vasta kaksi on ehtinyt maailmaan. Kai ne vaavit tulee sitten ryminällä kun syyskuu koittaa.
Tarze:Mites silmä? ei kai herkuttelu pahemtanut tilannetta?
Annmari-76:Täällä kans yks syysihminen...pimeät ja viileet illat on parasta, mitä tiedän. Kävelylenkit syksyisessä illassa...aah, mikä nautinto. Unohtamatta kynttilöitä =)
OmaNapa:Olotila menee päivä päivältä huonompaan suuntaa. Vihlonta alakerrassa on hirvee ja tänään oikean kyljen jomotus on ollut rasittavaa. istua voi kerralla muutaman minuutin ja seistessä supistaa ja alaselkää juilii. Kai tässä pitäs alkaa päällään seisoon, kun muuhun ei kykene. :headwall:
Tänään on kasassa ne viikot+päivät, kun esikoinen syntyi, pitemmälle taidetaan tällä kertaa päästä.
Onko jollain tietoo noista napanuoranvirtauksista? Siis, mitkä on normaalit raja-arvot?
Nyt täytyy nousta, vieläkö se on mahdollista ilman apua...
Hyvät ja levolliset yöt kaikille ja iso :hug:
T: Nanna ja Alvar 35+5