SYYSMASSUT '07 elokuussa

Eilen mä purskahdin itkuun, kun MIKÄÄN VAATE ei mennyt mun päälle. Mies siinä yritti lohduttaa, että ostetaan uusia. No eihän se auttanut. Mulla on olo kuin SUPERturvonneella ihrapossulla enkä kehtais uloskaan astua aina. Jalat kuin pylväät, sormet kuin HK:n siniset ja naama kuin petolinnun paisunut persii... Eikä auttanut YHTÄÄN, että näin serkkuni Myllyssä ja tämä kysyi(hyväntahtoisesti tietenkin), että KUINKA MONTA MUA OIKEIN ON?! Että meinasi itku taas tulla...
Toissapäivänä mä itksekelin täällä taas. Sain IHME hepuleita joita en edes itse kaikkia ole rekisteröinyt...noloa... Onnistuin heittämään kahvitkin seinään, kun UNOHDIN, että kupissa on sitä ja tönäisin pillaamiseni jälkeen kupin tiuskipöydälle josta loput kahvit sitten levis pisin keittiötä. Sitten aamupäivällä kun hain postin, olin oikea yleisönähtävyys ja kuulin päivittelyä, että tuon on pakko olla ihan viimeisillään....
Siitä en pahastu, että oma äitini tai isäni tai siskoni päivittelee masua enkä siitä, että lasten kaverit haluavat vartavasten tulla mun masuani katsomaan.... Lapset on sentään lapsia :)

No mies eilen sitten päätti piristää mua urakalla ja onnistui siinä kyllä kunnolla. Osti mulle suklaatia ja irttiksiä ja juustopalleroita ja rahkaa jne.... ja vuokrattiin pari leffaakin ja vei mut HESELLE!!! Siellä kun ei ole varallisuutta ollut käydä pitkään aikaan.

Eilen muuten mut bongattiin Myllyssä :D Kaksplussalta yks tuli luokse ja kysyi vaan suoraan, että olenkos PippuriMamma :D Oli se häkellyttävä kokemus ja PIRISTI!! Mua oli koko kauppareissun suppaillut ja olin tyhmän näköisenä kyykkinyt ja ties mitä siellä ja juuri kun ajattelin, että äkkiä lasten namit ja kotio niin sitten joku hyvin iloinen nainen lastensa kanssa ilmestyi vierelle! Kyllä tuli NIIN hyvä mieli siitä!!! Ai niin ja hän oli ircissä katsellut mun kuvia (Olen PippuriMamma siellä(kin))

Nyt kahvia juomaan :)
 
Purkaus: Eilen iski ihan hirvittävä olo sen jälkeen, kun olin shoppaillut kaupungilla kolmisen tuntia. Eikä sitä kirjahyllyä edes löytynyt. :kieh: Selkää särki ja masuakin jomotti, mutta ne vaivat oli pienemmästä päästä. Mulle iski nimittäin jostain ihan hirvittävä närästys. Tai sitä kai se oli. Välillä tuntui, että pitää oksentaa. Oli tosi huono olo. Pakko oli kuitenkin iltapäivällä syödä, ettei huono olo johdu alhaisesta verensokerista.. ja sitten vaan lisää närästyslääkettä kehiiin. Sängyssä en pystynyt makaamaan, kun mahanesteet nousi ylös, joten röhnötin sitten koko illan sohvalla. Harmitti kovasti, kun mieskin tuli jo aikaisemmin töistä ja olis siinä ollut aikaa olla vaan kahdestaan tai tehdä jotain kivaa..

Sukupuolesta: Kaverin äiti sanoi ihanasti tuosta vauvan sukupuolesta, kun vastattiin ettei ole tietoa kumpaa odotetaan. Hän sanoi, että eipä sillä väliä kumpi sieltä tulee, kun sitten kun sen lapsen saa syliin, se on se ainoa oikea, oli sitten tyttö tai poika.
Muoks. Tietysti se on varmaan aika järkytys, jos on ultrissa lupailtu jompaa kumpaa ja sitten lapsen synnyttyä "tulos" onkin toinen. Menee siinä varmaan hetki ihmetellessä..

Isyysloman mies aloittaa meillä näillä näkymin sitten, kun me vauvan kanssa kotiudumme sairaalasta. Ja mahdollisesti pitää kesälomia sitten siihen perään, kun heillä on töissä sellainen tilanne, että nyt ehkä joutaisi olemaan lomalla. Kesällä on ollut hiukan miehistä pulaa, joten mies ei ole pitänyt kesälomaa kuin muutaman päivän tähän mennessä.

Nyt täytyy lähteä valmistelemaan ruokaa. Miehen työkaveri tuli auttamaan ulkoremonttihommissa, niin pitää edes ruokkia tuo apumies hyvin :D
 
Siis onko jollaikin tuo kolmannen ässän-tilanne aivan päinvastainen kuin meillä?? Mua ei vois vähempää kiinnostaa, mut Mies tykkäis taas tosi paljon... Kerran siltä kysyin, et eikö tää maha haittaa, niin totes, et tekee vaan uskomattoman paljon seksikkäämmäksi kun on pyöreät rinnat ja pyöreä masu :heart: :heart: :ashamed: :whistle:

Harmi, että se ei voi antaa mulle osaa tuosta kyltymättömästä halustaan :LOL: On meinaan ollut enemmän kun hiljaista sillä saralla :whistle:

Meillä ei mitään edistystä.. ne häät, missä oon kaasona on ens vkloppuna, turha kait toivoa, et olisin hivenen pienempänä niissä bileissä :/
 
RäpäRällä, meillä mies myös tykkää tästä mun muuttuneesta olemuksesta. Olen kuulemma ihanasti pyöristynyt. Käytännössä masu on jo tiellä, mutta haluihin se ei tunnu vaikuttavan ainakaan vähentävästi ;) Itsellä ajatukset pyörii niin tuossa navan ympärillä, että vaikuttaa haluihin niin että harvemmin tulee itse aloitetta tehtyä, mutta aika helposti minut vielä saa innostumaan, kunhan toinen jaksaa lämmitellä.. B)
 
Lähtö tuli..

Vesivahinkomittarimiehet kävi ja totes, et ei muuta kun kamat kasaan ja muuttamaan.. Vissiin 6kk menee että on koko talo kuiva ja lattiat taas kunnossa :'(

kiva, juuri ostettu ja muutettu oma koti :headwall:

Että voi sapettaa!!
Mitähän pahaa mä olen tehny???
 
Jaahas, se on viikonloppu. Ei tosin tunnu eroa toissapäivään tai eiliseen, öhötän kotona ja koetan miettiä, että saisiko täällä aikaan jotain hyödyllistä. Mies meni vanhempiensa luokse kunnostamaan saamaamme akvaariota ja minä menen jonkin ajan kuluttua sinne myös. Appivanhemmat lupasivat viedä meidät pizzalle, jee :p

balikille sen verran tuosta akvan paikasta, että meilläkin on sille oikeastaan vain yksi mahdollinen sijoituspaikka ja koko muu olohuoneen järjestys on sitten sovellettava siihen. Isoa akvaariota ei toden totta pahemmin siirrellä. Appiukko kyllä ehdotti, että laittakaan tason alle pyörät, että saatte siirrettyä akvaariota, mutta jostakin syystä mies tyrmäsi idean :D

Isyyslomaa ei meillä vietetä. Mies aloitti työt tiistaina uudessa paikassa ja ei tuntunut hyvältä idealta, että melkein heti jäisi sitten pois useaksi viikoksi. Onneksi miehen työaika on tosi liukuva, ts. töitä saa tehdä aamukuudesta (muistaakseni) iltapuolikuuteen milloin lystää ja joka päivä ei ole edes pakko mennä töihin. Pomo olikin sanonut, että ihan rauhassa saa olla poissa siinä vaiheessa, kun vauva syntyy. Ma&ti miehellä olisi koulua, mutta opettaja oli todennut samoin kuin pomo, eli että vauvan synnyttyä ei miestä koulussa ihan heti kaivata :D Eiköhän siis mieskin ehdi vauvaan tutustua ja kotona olla.

Minulla alkaa iskeä jonkin sortin paniikki, tuntuu, että mitään ei ole valmiina Junioria varten. Todellisuudessa meillä on kuitenkin tavarat ihan hyvin valmiina. Sitten mietin, että miten ihmeessä osaan hoitaa Junioria, mistä tiedän, milloin sillä on tarpeeksi vaatteita päällä, vai onko niitä liikaa, milloin vaihdan vaipan, milloin syötän, milloin pistän nukkumaan. :eek: siis tyypillisiä esikoistaan odottavan oireita. Minulla on liikaa aikaa ajatella näitä asioita, ilmiselvästi. Ja välillä toivon, että syntyisipä Juniori nyt heti, niin pääsisi odottamasta, välillä taas toivon, että voisin perua koko jutun. Mutta ehkäpä se tästä helpottaa. Tai sitten ei, ehkäpä paniikki helpottaa vasta synnytyksen jälkeen.

Mutta nyt ripustamaan pyykkejä, ettei mene koko päivä vaan netissä roikkuessa.

tiksu ja uffe-juniori (35+2)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joe80:
RäpäRällä, meillä mies myös tykkää tästä mun muuttuneesta olemuksesta. Olen kuulemma ihanasti pyöristynyt. Käytännössä masu on jo tiellä, mutta haluihin se ei tunnu vaikuttavan ainakaan vähentävästi ;) Itsellä ajatukset pyörii niin tuossa navan ympärillä, että vaikuttaa haluihin niin että harvemmin tulee itse aloitetta tehtyä, mutta aika helposti minut vielä saa innostumaan, kunhan toinen jaksaa lämmitellä.. B)

Heh, sama täällä

:D :D
 
Osasitte kyllä ihanasti lohduttaa noilla pienillä tarinoilla :hug: =)
Oikeasti mua hirvitti oma ajatus vaikka olikin vaan unta..! :( Mutta se oli niin todellista enkä ees halunnut syliin sitä vauvaa kun se oli syntynyt!! :'(
Ihan järkyttävä ajatus jos noin käviskin!Mutta saattaahan se mieli ja hormonit tehä tepposet nyt kun kaikki asiat pyörii päässä urakalla..Eiköhän kuitenkin kaikki mene hyvin ja tuskin tulee mitään hylkimis-reaktiota(toivon,uskon ja luotan niin!)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Lähtö tuli..

Vesivahinkomittarimiehet kävi ja totes, et ei muut akun kamat kasaan ja muuttamaan.. Vissiin 6kk menee että on koko talo kuiva ja lattiat taas kunnossa :'(

kiva, juuri ostettu ja muutettu oma koti :headwall:

Että voi sapettaa!!
Mitähän pahaa mä olen tehny???
Kauheaa!!No saapahan talon kuntoon niin eipä tuu ainakaan hometta kiusaksi! =) Mutta on sulla kyllä perhanan huono tuuri! :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Kauheaa!!No saapahan talon kuntoon niin eipä tuu ainakaan hometta kiusaksi! =) Mutta on sulla kyllä perhanan huono tuuri! :hug: :hug:
No kun sekin vielä, että ei tässä ollut mitään vikaa!!! Juuri remeontoitu ja ennen ostoa tehdyssä kunto-ja kosteuskartoituksessa kaikki kunnossa ja talo täysin kuiva |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Kauheaa!!No saapahan talon kuntoon niin eipä tuu ainakaan hometta kiusaksi! =) Mutta on sulla kyllä perhanan huono tuuri! :hug: :hug:
No kun sekin vielä, että ei tässä ollut mitään vikaa!!! Juuri remeontoitu ja ennen ostoa tehdyssä kunto-ja kosteuskartoituksessa kaikki kunnossa ja talo täysin kuiva |O |O |O
Niin mutta teillä kävi talo niin märkänä että jos ei kuivata ja laita kuntoon uudestaan niin hometta tulisi,sitä tarkoitin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Niin mutta teillä kävi talo niin märkänä että jos ei kuivata ja laita kuntoon uudestaan niin hometta tulisi,sitä tarkoitin =)
Juu, ei tätä tälläiseksi voi jättää...

Naurettavinta vaan on se, et tällä samalla kadulla on taloja, jotka on ihan kunnossa... Mut eipä napsaahtanut meille se ilo :/ Naapurikin on kyllä ihan märkä..
 
Täällä näemmä miestiskellään tätä aihetta ja otampas nyt osaa itsekin.
Meillä on hyvinkin aktiivista edelleen, ollut koko raskauden. Mies ihailee muotoja joita itse kyllä välillä häpeilen, mutta saa sitten mut myös mukaan. Teen aloitteen sangen usein, kun mulle "maistuis" harvase hetki... sitten vastapainoksi on kyllä niin, että saattaa mennä se pari kolme päivää ettei yhtään huvita tai kykene. Mies jaksaa kyllä lämmitellä jos huomaa ettei ole sataprosenttinen ei kyseessä...

Olen pariinkin otteeseen kysellyt, että eikö mun möhkis-olotila häiritse ja toinen siihen että todellakaan ei, se on ihanan muhkea :LOL: Tykkää pitää masusta kiinni tai kunnolla levinneestä takalistosta (meillä kun ei onnistu enää kuin seisaalleen takaa....hitto vieköön....) Enää en pysty edes istumaan lauteen reunalla ilman, että masuun ottaa. Jostain kumman syystä en pysty olemaan kyljelläänkään lusikassa vaan alkaa sattumaan heti. No, ei tässä kauaa mene kun iskee pakkoselibaatti ja mua vähän pelottaa se...tosi noloa varmaan...

Räpärällä: :hug: En muutakaan osaa sanoa... Että on veemäinen tilanne teillä!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hantta06:
RäpärälläPaljon haleja ja jaksamista :hug: :hug: jos yhtään lohduttaa :hug: :hug: :hug:
Kyllä lohduttaa, mä otan nyt kaikki halit vastaan ja kerään ne talteen sit kun alkaa taas pakkaamis-rumba!!!

Käytän niitä sitten säästellen, tai jos loppuu, tulen kerjäämään täältä lisää B)
 
RäpäRällä: No onpas kyllä aivan kamala tilanne... :'( Todella iso :hug: ja hirmuisesti jaksamista pakkaamis- ja muuttopuuhiin!!! Niin ja täällä sama juttu seksin suhteen, että miestä kyllä kiinnostaisi paljonkin, mutta mua ei pahemmin nappaisi... :whistle:

Meillä menee esikoinen tänään ekaa kertaa yöhoitoon, kun me mennään illalla miehen kanssa mun kaverin häihin. Saadaan sitten aamulla nukkua pitkään vielä kun siihen hiukankin on mahdollisuus :) Vaikka varmasti mun tuurilla herään sitten tosi aikaisin... :D Nyt poju on päiväunilla, kunhan herää, niin lähden viemään häntä mun vanhempien luokse.

Jaksamista kaikille kovasti näihin viimeisiin päiviin/viikkoihin! :hug:

-Niiskuneiti ja Helmi 36+1-
 
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Niin mutta teillä kävi talo niin märkänä että jos ei kuivata ja laita kuntoon uudestaan niin hometta tulisi,sitä tarkoitin =)
Juu, ei tätä tälläiseksi voi jättää...

Naurettavinta vaan on se, et tällä samalla kadulla on taloja, jotka on ihan kunnossa... Mut eipä napsaahtanut meille se ilo :/ Naapurikin on kyllä ihan märkä..
No joskus se vaan on huono tuuri,eihän sille voi mitään mutta ei varmastikkaan oo mukava tilanne teillä..Sen uskon kyllä!Varsinkin kun on vasta muuttanut ja sitten pitää toisten nurkkiin mennä pyörimään koko katraan kanssa :hug: Mutta kyllä se elämä siitä vielä voittaa! =) :hug:
 
Kateeks käy Pippurimamma ja muut, joilla vielä jotain muutakin elämää kun kuorsausta sänkyhommien puolella. Meillä on ollut (tämänkin) raskauden ajan tooosi hiljaista ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, sitä jatkuu kyllä sitten vauvan syntymän jälkeenkin (meinaan hiljaiseloa). No, täytyy ottaa itse sitten joku spurtti, kun saa vähän vaavia kasvamaan ja itseään kuntoon... jos se siitä sitten vaikka vielä. Tosi surullisin mielin olen asian suhteen, kun on kadoksissa sekä omat halut, että mieheltä. Mut saisi kyllä varmaan vielä lämpiämään, mutta kun yritystä ei ole, niin ei ole sitten seksiäkään.

RäpäRällä: :hug:

Nyt päiväunille, jos vaan toi "äiti missä olet..." huuto lakkaisi tuolla lastenhuoneen puolella ja uni voittaisi sielläkin.
 
RäpäRällä :hug: . Ei tosiaan oo kadehdittava tilanne. Miten korvaako vakuutus teillä nuo vahingot?

Meillä myös makkarin puolella vietetty melkoista hiljaiseloa. Mies haluais, mutta mua ei vois suoraan sanoen vähempää kiinnostaa se touhu tällä hetkellä.

Nyt jos laittais leipomukset pakkaseen. Tai ottais ensin maistiaisia..
 
|O |O |O
Joo-o... 4 päivää käynnistettiin, mutta ipana on näköjään yhtä itseppäinen kuin isänsä, joten ei suostunut tulemaan ulos. Mitkään lääkkeet ja geelit ei antanut mulle edes suppareita :headwall: :headwall:
Kun menin sairaalaan, oli kohdun kaulaa jäljellä vielä 2cm ja paikat oli kiinni, ja sama tilanne oli tänään pois lähtiessä!!! VITAMIINEJA VARMAAN ANTOIVAT!!! Vähäsen kyllä ketuttaa. Katsoivat ultralla sen veden ja ei sitä kuulemma nyt niin vähän siellä ollutkaan kuin luulivat ja sanoivat että mee kotios ja tule sitten kun alkaa syntymään... et sillee.......
 
:hug: tiedän tasan miltä susta tuntuu :/ mulla on ihan sama fiilis välillä ja just toi kun ei mikään mahu päälle :headwall: ,mulla on yks hame joka mahtuu ja yhet housut...niitä sitten saa pestä kokajan.Mies muistuttelee kokoajan kuinka maha on niin iso!Kai se nyt on :headwall: Sit vielä haaveilee jo uudesta vauvasta kun ei tääkään ole vielä syntynyt |O |O |O :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PippuriMamma:
Eilen mä purskahdin itkuun, kun MIKÄÄN VAATE ei mennyt mun päälle. Mies siinä yritti lohduttaa, että ostetaan uusia. No eihän se auttanut. Mulla on olo kuin SUPERturvonneella ihrapossulla enkä kehtais uloskaan astua aina. Jalat kuin pylväät, sormet kuin HK:n siniset ja naama kuin petolinnun paisunut persii...
Ai että, kun kuulostaa tutulta! Mä oon kieltämättä kesän aikana tuhlannut vaate- ja kenkäkauppoihin satoja euroja, mut kuitenkaan ei aina löydy sopivaa päälle. Ja itkuhan siitä sitten tulee! Mies yrittää kovasti lohdutella tyyliin: rakastan mä sua kuitenkin... tms. ei paljoo lohduta siinä vaiheessa, kun viikko sitten ostetut kengät ei mee enää jalkaan vaikka on 2 kokoa isommat ku normaalisti! :headwall:

RäpäRällä Tosi inhottava homma! :hug:

Makkarin puolella ei oikeestaan mikään ole muuttunut (paitsi asennot ) Eli mua haluttaa koko ajan, miehen sanojen mukaan mulla on 'krooninen juoksuaika' :LOL: Mies taas tuntee olevansa niin 'vanha ja väsynyt' ettei ihan joka ruinaamisella suostu... Kyllähän tuo on vähän siihen suuntaan maininnutkin ettei tuo vatsa kovinkaan seksikäs ole... :(

Nyt kahvikupillisen kimppuun... :wave:

Möörwa (joka myös auttamattomasti koukussa tähän palstaan! ) ja papu rv 37+3
 

Yhteistyössä