Ei hitto ku on kuuma. Eilinen ilta ja yö oli yhtä tuskaa, onneks aamulla oli vähän viileempi. Lähettiin muka heti ennen yheksää poitsun kaa viemään koira lenkille, että ois vähän viileempi, niin tunnin päästä ku kotiuduttiin lenkiltä ja puistosta, niin mittari näytti varjossa jo +25...Että ei kovin viileetä aamullakaan... Poitsu nukkuu nyt päikkäreitä, lupasin viedä sen uimaan rannalle ku herää...Mitenhän sitä jaksaa...Noh jospa se vähän viilentäs...
Mulla on kans jokin leipomisvimma...Oon leiponnu vaikka mitä pakkaseen, onpahan sitten vieraille jotain tarjota, ku tulevat vauvaa kattoon. Esikoisen vauva-aikana vieraita kävi PALJON! Lisäksi mulla on joku vimma tehä koko ajan iltasin jotain. Siis sen jälkeen ku mies on kotiutunnu töistä. Koko ajan pitäsi johonkin mennä ja tehä jotain kivaa...mies ressukka väsynyt päivän töistä ja akka vaan haluaa koko ajan mennä ja touhuta...
Muuten niistä imetysliiveistä. Esikoisen aikana ostin kaikki imetysliivit Kappahlista, ne on tosi hyviä, sekä kaarituelliset että -tuettomat. Tänään tuli jotain Kappahlin alekuponkeja, -25% postista, niin aattelin käydä taas hakemassa. Maksokohan ne mallista riippuen jotain 12,90?-19,90?.
Sairaalakassia en oo vielä pakannu, enkä ainakaan heti meinaa pakatakaan. Katotaan sitten ku nää ilmat vähän viilenee, niin tietää vähän minkä paksusta vaatetta sinne laittaa. =)
Huomenna neuvola+lääkäri...
minttu-82 ja TaimiMainio 36+0 ( 4 viikkoo laskettuun, mihin tää aika menee...)