***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
Niihu sori nyt, tietenkin jokainen tekee niinku ite haluaa..en mitenkään halunnu mollata sita autokaukalon raahaamistakaan :ashamed:
Lepo vaan :flower:, en minä mitenkään loukkaantunut tekstistäsi. Kuten itse sanoitkin, jokainen tekee kuten parhaaksi ja helpoimmaksi näkee
=)
 
Esikkokin sitten sai vatsataudin. Ainakaan maanantaina meitä ei näe kaffella.. Nukutaan ja toivutaan.

Cora: onnea! Mulla toi Muumi-vaippa on ollut Myllymuksujen kuivaliinakankaisen taskuvaipan kanssa. Ja muiden kuorien. Vasta nyt 7kg ylityksen jälkeen ne on alkaneet toimia jotenkuten taskuvaippoina. Kivan ohuita kyllä.
 
Huomenta!

Jeeeeee!!!!!! Vaikuttas siltä et nyt selvitään pelkillä ( pelkillä ja pelkillä ) ilmavaivoilla toisesta rota-annoksesta....onhan se tietty poitsulle inhottavaa ku pierettää mut aivan ihanaa ku ei menny kipeäksi...pieree se kyl muutenki ihan kehuttavasti...ihan ninkuin miehet yleensäkin :D

Voi kääääk! Nyt se alko se kuukausittainen veren luovutus!! Kyl kirosin ku pitää alkaa taas rättimarkkinoille :headwall: ( siis mulla alkoi kuukautiset ), saihan niistä olla erossa jo vuoden verran...

Dior: Mun käsittääkseni soseiden mahdolliset iho-reaktiot tulee viikon kuluessa maistelun aloituksesta.....voin toki olla väärässä!! :D . Kun aina viikon veraan yhtä sorttia antaa ja toista toisen viikon niin sit pitäs selvitä mahdolliset allergiaa aiheuttavat....ja edelleen...olen vain lukenut lehdestä tämän joten en sit tiiä toimiiko se käytännössä näin B)

Täysimetys: Mua ei lueta varmaan täysimettäjäksi enää kun olen muutaman kerran antanut korviketta ja pottua....hyvin poika kyl kasvaa vaik pelkkää maitoa on saanut...anopin tekeleellä on hirveen tärkeetä aina mainita siitä et voihan pojalle ja saahan pojalle jo antaa muutaki ku pelkkää maitoa ja onhan kaupoissa vaikka minkälaisia ruokia ja vellejä ja puuroja jnejne...niin...niinkuin se hälle kuuluisi milloin annan mitäki...voi että se ärsyttää ku toinen tulee siihen neuvomaan :headwall: :headwall: vaikka tietenki "hyvää tarkottaa" :kieh: ja tuntuu hänelle olevan aika hirveetä ku meiän poika on vähän pullea...ja pitäs ruveta jo laihikselle B) ku poijalta löytyy jo kaksoisleukaa, michelin-ukon jalat ja käsivarret...noniin jos lopettaisin purkautumiseni tästä asiasta...mutta ÄRSYTTÄÄ!!!!

On kyllä ihania vauvakuvia :heart: :heart:

Liikunnasta: Mä myös suunnitelen ittelleni kaikenlaisia urheilumuotoja mut taitaa jäädä vaaan sinne suunnitteluasteelle...koskaan en mikään kuntosali fanaatikko oo ollu, niin tuskin sinne nytkään lähen...jumpat kiinnostaisi kun vaan olisi aikaa...jotkut kiinteytys jumpat tai semmonen spinning juttu olis nastaa kun on tuota roikkuvaa lihasta vähän joka puolella...muuten painon suhteen ollaan miinuksella ( -2kg lähtöpainosta raskauteen ). Ja reipasta kävelyä nyt tulee harrastettua vaunujen kans ja ilman melkein joka päivä...pakkasillakin kävin kävelee mut vaunut ei ollu mukana...
niin ja menishän tuossa ympäryslatu vähän matkan päässä...mut millon viimeksi hiihtäny kunolla....varmaan joskus pakollisella liikuntatunnilla yläasteella :snotty:

Jospas sit tässä lähtis sinne ulkokilveelle kun poika tuosta heräilee...näköstellään :wave:

hille ja poitsu 4kk
 
Heips!

Kiitoksia bumbo vinkeistä, päätettiin tilata ja pitäisi ensiviikolla saapua postitse. Toivotaan, että neiti viihtyy...

Vauvauinnista sen verran, että esikon aikana käytin myös kaukaloa muovitetun suojan kanssa. Tuntu itseltä helpolta kun sai laskea välillä vauvan. Joskus kun edellinen tunti venyi, niin vauva köllötti kaukalossa kuivan pyyhkeen (joskus taisi jopa nukkua). Nyt kun alkaa tällä kuopuksella tunnit ensi kuussa niin kyllä varmaan otan kaukalon. Mutta tosiaan kaikilla on oma tyyli, se on paras tapa minkä kokee itse helpoimmaksi. Makuasioista ei voi kiistellä =)

Nappisilmän tytöllä on tosiaan aikast vahva tukka, näyttää meidän neiti Homerilta häneen verrattuna :LOL: Tosi söpö tyttö!

Joku kyseli (on toi Joku aika suosittu tyyppi) itkuhälyttimistä, meillä on ainakin ihan norm. Philipsin itkuhälytin (hinta about 50e) marketista ostettu, toimii hyvin ainakin täällä. Kovin pakkanen missä ollut on -15. Ja on kestävää sorttia, kun on muinaisjäänne esikon ajalta
;)

Meitin Neiti on rauhoittunut vähän, kun rytmi on taas tasoittunut. Parina päivänä herätys 9.00, päikkärit 11.00-13.00, seuraavat 15.00-18.00 (JES!) ja kymmeneltä nukkumaan + 2 herätystä yöllä. Mut ei nyt hehkuteta kauheesti vielä... :|

Itseä mietityttää jo tämä yörauhoitus, miten mahtaa sujua sitten kun koittaa erottaa tissistä kun ei ota tuttia. Oon nyt koittanut tota tuttia moneen otteeseen, mutta ei hän huoli, tiputtaa vaan pois. Onko vinkkejä tutin käyttöön?

Jaaniin, onnea vielä Coralle häistä. :) Teillä on siellä sitten sellanen ehkä kävelevä morsiusneito, sööttiä.

Terv. Romi ja Lumi
joka vois itsekin joskus tulla tapaamiseen. Käyn Helsingissä silloin tällöin, kun sisko asuu siellä..
 
Moro

Kiitoksia vaan kun kehuitte pojan kuvaa, ihan täällä kohta ylpistyy B) .

Nappisilmän Minni on todella nöpönen. Hurja tukkajumala ja jotenkin ihan Minnin näköinen :heart: .

Coralle kovasti paljon onnea ja hermoja häävalmisteluihin! Mulla vähän sama homma kuin Hillellä, että ei oo oikein mun juttu tuo naimisiinmeno... tai siis varsinkaan häät. Sitä kai koettaa kovasti säilyttää illuusion vapaudesta :whistle: ;) ... Osaatko Hille sanoa, miksi sua ei oikein tuo avioituminen kiinnosta?

Nikin emo, älä ota turhia murheita vauvauinneista tai mistään. Liityt vain suosiolla minun ja dd:n huonot äidit -yhdistykseen :LOL: .

Koiramamma, luuletko että minä saan mitään treeniä aikaiseksi täällä kotona :whistle: , en tod. Minä oon ihan patalaiska lapanen enkä pysty noudattamaan minkäänlaisia rutiineja... Ois hirmu tärkeetä tehdä toistoja joka päivä pitkin päivää, mutta mutta, meillä ne melkein jäävät koiran viikottaisiin treeneihin :ashamed: . Joskus vaunulenkillä rikon lakia ja pidän koiria irti ja treenaan tottista. Agikisakoirallani alkaa olla ikää jo yli viisi vuotta ja edelleen hinkataan alimman luokan kisoja, kannattais ehkä oikeesti alkaa panostaa tavoitteelliseen treenaamiseen :) ...

Rytmi on täällä taas vähän niin ja näin. Poika nukahti eilen puoli kahdeksalta illan pikkunokosilleen, mutta heräsi sitten kuitenkin vasta kymmeneltä :eek: . Yöunille sitten joskus yhden aikaan ja ylös seitsemän jälkeen... Äsken nukkui normin 45 minuutin sijaan 1,5 tuntia ja on nyt isukin kanssa ulkoilemassa, mutta saa nähdä, kuinka iltapäiväpäikkyjen käy...

Olin muuten eilen shoppailemassa kaverin kanssa, jolla on 8 kk poika. Se oli nähnyt unta, että oli synnyttämässä toista kertaa ja minäkin olin siellä. Mulla ei kuulemma ollut niin pahoja supistuksia vielä, joten ehdin häntä kannustamaan viereiseen synnytyssaliin :LOL: ... tulkitse sitten totakin :) .

Mut nyt siivoomaan, kun vieraita on tulossa ja sämpylätaikinakin on jo kohonnut. Jotain tosi oleellista jäi kyllä nyt kommentoimatta, mutta ei vaan muista...

Ai niin, siitä norsukuosivaipasta se suosittu joku kyseli, niin pitää sanoa, että meillä on toiminut taskuna ihan hienosti. Ja vaikka se näyttää tosi pieneltä (koko1), niin mahtuu todella hyvin.

Ai niin, ja piti vielä sanoa, että mäkin voin joskus raahautua tapaamiseen, sillä myös minulla asuu sisko Helsingissä ja oon muutenkin tässä melko lähellä.

sunnuntain jatkoja :wave: .

väpä ja Vilho 4 kk + 1 päivä :heart:
 
morjens! täällä ollaan vielä täysimetyksellä ja toivottavasti kauan - par'aikaa menossa kunnon tilaus ja yöt on olleet sen mukaisia! mutta minkäs teet kun toinen tarttis ruokaa enemmän kasvaakseen :) sitten päivällä nauratti kovasti kun maitoa suihkusi kaaressa naamalle: oli kuin öljylähteen löytänyt sheikki :LOL: mite muilla kestänyt tiheän imemisen kaudet 3kk kohdilla?

iippo on kyllä ihana vauva, olen ihan rakastunut äiti :heart:
 
ehtoota vaan kaikille :)

vilkas viikonloppu meneillään, eilen kävi pariin otteeseen vieraita ja tänään lähdetään itse kyläilemään. nyt en muista kuka, se kuuluisa joku siis oli alkanut pitää kirjaa vauvan unirytmistä, koska ajatus oli hyvä ollaan mekin pidetty kirjaa nyt melkein viikon verran. jonkun verran huomaa kyllä, että tietyt unet osuu aina samaan aikaan. tosin yöllä on täälläkin alettu syömään/heräilemään useammin kuin silloin kk sitten :kieh:

pienpapu; meillä kesti sellasen 1,5 vkoa toi tiheän imun kausi, tosin imuttelee nytkin aika usein.

pitkiä päikkäreitä ei edelleenkään ole kuulunut eikä näkynyt. järjestään kaikki päikyt on tasan 30min pitkiä |O ja vinkkejä voisin minäkin ottaa tuohon tutin syöttämiseen, ollaan kokeiltu kaikenlaisia vaihtoehtoja eikä mikään kelpaa! peukku ja nyrkit kyllä maistuu, tai peitto on kiva imukaveri!

yöunille meillä mennään muuten aika laajalla skaalalla (välillä 22-02)! Ensimmäinen unijakso on tällä hetkellä sellasta 4h luokkaa ja sitten heräillään 1-2h välein aamuun saakka, kauhea potkiminen käy pinniksessä ja peitto ei kyllä pysy päällä ollenkaan.

ONNITTELUT CORALLE tulevista häistä! :flower:
Me ollaan ukon kanssa oltu kimpassa kesällä 10v, mutta ei olla kihloissa/naimisissa, varmaan koskaan tuu edes kosintaa... :LOL:

Kestoista meillä on käytössä fuzzit ja ne on kyllä toimineet tosi mainiosti! s-koko mahtuu vielä tuolle yli 6-kiloiselle, mutta kohta jo siirrytään m-kokoon kun reidet alkaa olla sen verran paksut. Onneksi niissä on aika paljon säätövaraa.

Minnillä on upea tukka!!! Ihan mieletön! Meidän pojalla kasvaa vaan kunnon mullet, päältä melkein kalju ja tätä menoa takatukka on jo harteilla :LOL:

Tulipas sekavaa tekstiä :/ :wave:
 
Kalle on päikkäreillä joten ehdin taas tänne roikkumaan :D

Oon tässä miettinyt ja teiltä kokeneemmilta äitiköiltä ajattelin kysyä että onko ihan tavallista että vauvan pierut haisee oikeasti aika "tukevalle"? Kun tähän asti ne on olleet "hajuttomia" mutta nyt kun velli ja nuo kiinteät tuli kuvioihin niin on alkanut tuoksahtamaan. Todennäkösesti tulen kysymään asiaa neuvolantädiltäkin mutta kun näin sunnuntaina ei sinne voi soittaa niin ajattelin kysellä teidän kokemuksia. Maissivelliä ja kotitekoista porkkanasosetta on ukko saanut maidon lisäksi, oliskohan noissa sitten jotain mikä aiheuttaa haisut? Muuten on kyllä oikein tyytyväinen nuori mies.

Mä kävin siskon ja veljenpojan kanssa kattomassa tänään sen Niko, lentäjän poika- elokuvan ja ainakin näin lapsenmielisen mielestä oli oikein hyvä =)
 
Noniin, nyt voin sanoa että älkää missään tapauksessa matkustako lasten kanssa sellaiseen hotelliin, jossa ei ole yöpäivystystä tai vähintään 4 tähteä. Nimittäin miksi emme ole Piipiä pitäneet lattialla johtuu Rooman vetoisista huoneista. Oksennustaudin kärsimme siellä. :/ Ei ollut hyvä matka, kun 40 euron (perheen ruoat / ateria) safkat menee oksennuksina vessanpönttöön useamman aterian jälkeen. Tuuria oli vain se, että öisin oksennettiin ja 10 min ennen kuin yöpäivystäjä lähti (klo 21) saimme pinon uusia lakanoita yötä varten. Vaikkeivät ne ja pyyhkeet ihan riittäneetkään esikolle koko yöksi. Vauvan kanssa on helppoa matkustaa, mutta tuo 4v on 'hankalampi' kun ihan ei jaksa niin kuin aikuinen. Onneksi meillä oli ne tandemvaunut!

Meillä ainakin M-koon Fuzzit ovat ihan liian suuret. Jos taskuja pitää käyttää niin nepeillä kokoa säädettävät menee just ja just.. Parhaat on kyllä edelleenkin noi muumi-vaipat. :) Ja vieläkin mahtuu S-kokoinen vaippa päälle. Viikon reissussa kului puoli pakettia kertiksiä, joten saa nähdä onko loppujen lopuksi säästänyt mitään jos toukokuussa menen töihin ja mies jää kotiin eikä suostu kestoihin. Tai ehkä nyt kun näki miten paperivaipassa iho hautuu hänkin suostuu noita muumeja vaihtelemaan. :)

Mutta nyt pyykkäämään.
 
Minä olen kysynyt neuvolantädiltä ja vastaus on, että on normaalia että vauva pieree kuin rekkamies ja että pierut haisee PAHALLE.Näin mulle ainaskin sanottiin.
Ja tuo Minni on aivan syötävän suloinen, mutta niinhän se oli äitinsäkin oikea kaunotar =)

Otan yksinvaltiuden nyt ja sanon että treffejä siis EI ole ainakaan huomenna manantaina, koska niin moni ei pääse. Miten on tuon 16pv perjantaina laita, ottakaas kantaa päivään ja aikaan. Aikaa siis ehdotin 12.30, koska muistelin että hexalle kävis tuollainen aika paremmin.

Täällä huudetaan enkä tiedä mitä, Niki mummon kanneltavana ja minä lepään tässä. Tissistä ottaa parit imut ja sitten jatkuu huuto. Mikään e tunnu auttavan taas....
Huomenna lento Stadiin, JEE pääsee pois täältä Perämeren pers...jos satutte tietämään sanonnan...
 
nappisilmä oi kun söötti ja nimensä näköinen tyttö!

meripihka tosi kaunis vauva sinullakin!

Niihu tosiaan ne paukut alkaa haiseen viimeistään kun syö muutakin kun tissiä..ja meidän ukon paukut kyllä haisee nyt jo jos oikein mahassa kiertää.

coralle onnittelut häiden johdosta! yhdyn kyllä tässäkin väpän jengiin, ei oo mun juttu toi naimisiin meno.

sain viime viikolla cross trainerin, se yhdistettynä dieettiin ja herkuttomuuteen, oon saanut jo pari kiloo pois!jee, ehkä on vielä toivoa olla jonkinmoisessa rantakunnossa kesällä.
me mennään kuun lopulla mun vanhempien kanssa kylpylään, isällä on 60v synttärit ja täytyy paeta kaupungista kun ei tuo jäärä halua juhlia.Ärsyttää nyt jo siellä lillua uikkarilla kun ei ihan siihen mennessä saa tuota etureppua pois...

tässä nyt kuukauden vanha kuva meidän pikkuveljestä...kyl määki ku muutki!
 
Tultiin justiinsa neuvolan hoitotunnilta ja nyt sain pojan uudelleen nukkumaan. Korvat oli hyvät ja ikenet vielä paremmat, eli jonkin sortin kasvuun liittyvää narinaa on vaan ilmassa. Mä sanoikin sille hoitsulle että mä nyt tulin vaan tarkistaa ettei ole mitään korvissa, voi huoletta olla sitten sen kanssa. Myös tissillä on sellaista ihme huutoa ja eilen söi paremmin pullosta lypsettyä maitoa kuin tissiltä, mietin jo sitäkin että riittääkö maito mutta punnittiin äsken niin kaveri painaa nyt 8280g että melkein kilo tullut jouluusta (15. päivä käytiin ja silloin oli 7450g ) että enpä nyt oikein usko siihenkään. Yöt se nukkuu ihan entiseen malliin, kunhan saa vaan tajun taskuun kun pitää laittaa vähän vastaan :/ noh pääasia ettei ole kipeä, kyllä mä voin muuten kuunnella vähän huutoakin!

Jaksamista kaikille!!! mä lähdet aamupalalle :wave:
Koiruus ja Topsander 4kk
 
Huomenta!
Nyt pikaseen koska kohta lähtö neuvolaan jossa tutkitaanki molemmat lapsoset!

Mä en pääse perjantain tapaamiseen mutta yritän edelleen tulla niihin jatkossa kyllä!

Meidän yöt on edelleen sillisalaattia; viime yönä pisin nukuttu pätkä oli 2 tuntia ja sitten loput jotain epämäärästä 30-60min. pätkää!!!!????

Lauantaina mun mies anto neidin maistaa vähän banaania ja sit mä annoin ihan huvikseni peruna/porkkanaa pari lusikallista....heti kohta tulivat samaa tietä takaisin...joten jatketaan vielä tissillä ... =) (täysimetyksellä-tosin meilläkin 3-4krt.annettu korviketta)

Joku ihme rytmin muutos muutenkin tuli eilen kun aamupäikkärit jäi kokonaan välistä ja meni suoraan pitkille unille jotka kesti 17.00 saakka.Siitä sitten valvoi kunnes 21.00 kävi yöunille..

Kuinka pitkiä pätkiä muiden vauvelit on hereillä yhteen pötköön??

Meillä viihdytään parhaiten lattialla ja ilman vaatteita!

Ja mielellään paljaalla parketilla...??

Eli viltiltä kierii tai möyrii lattialle ja siinä sitten hihkuu tohkeissaan pitkät tovit! =)

Muutenkin on ruvennut päristelemään ja päästelemään uusia ääniä ja "kurluttelua"...

Ostin kaupasta uusia pullotutteja,en löytänyt luonnonkumisia(koska moni on sanonut et ne ois parempia tässä tapauksessa) mut semmosia silikonisia joissa on aika iso se imuosa.

Josko siitä sitten suostuisi juomaan paremmin...tai edes ollenkaan...

Mullakin ekat jumpat takana ja jessus ku on paikat kipeenä!

Mä mahdun kyllä jo hyvin vanhoihin housuihini mutta hirvee reppu on jäänyt!

Siihen tehoaa varmasti vaan jumppa tai sitten on lähdettävä "Tallinnaan" jollekki klinikalle... :whistle: Muita mukaan lähtijöitä..??? :wave:

Eli "varokaa" vaan te joilla esikoinen jos ootte nyt palautuneet hyvin ni tokan/kolmannen jälkeen ei sit enää ookkaan niin helppoa....!!! :saint: :D

Nyt neuvolaan!
Jouskari&Ranjuskainen 4kk 4pvää :heart:
 
Mä lähen Jouskarin kanssa 'reppu-klinikalle' Tallinnaan vaikka heti :D Tai no ehkä ensin täytyy vähän säästää et budjetti antaa periks mutta repusta ois päästävä, hinnalla millä hyvänsä!

Dior kyseli soseiden pakastamisesta ja itse tein eilen just ekan satsin pakkaseen. Laitoin siihen bataattia, perunaa ja porkkanaa. Illalla tyttö söi ekaa kertaa oma tekemää sosetta ja voih miten pahaa se olikaan hänen mielestään :D Toivottavasti alkais maistua paremmin kun tottuu...

Elikkä siis perunaa voi myös pakastaa kunhan se ei ole pelkkää perunaa!

Nyt pikkunen hermostuu joten palataan taas asiaan paremmalla ajalla.


Tini+Ada 3pv vajaa 5:kk:tta :heart:

PS. Treffeihin yritän minäkin selviytyä perjantaina mutten ole vielä varma kun ovat niin aikaisin.
 
Moi!

Kuulumisia pitkästä aikaa! Meilläkin aloitettiin potun syönti viime viikolla, koska painoa ei ollut tullut pituuteen nähden tarpeeksi. Neljä päivää annoin ensin pottua, johon suihkuttelin tissimaitoa sekaan ja perjantaina kokeilin kaupan porkkanamössöä, josta tuli heti poski-ihottumat. Porkkana siis pannassa ja huomenna ajattelin kokeilla bataattia. Ihan yhdellä päiväannoksella mennään! Rytmit meni totaalisen sekaisin kiinteiden aloittelusta (tai jostakin muusta) eli yöllä syödään tiheämmin ja päivällä valvotaan kauemmin?!? Pitkät päikkärit on ennallaan, mutta muuten taistellaan unta vastaa ihan älyttömästi. Myös yöunille käyminen on aikamoista huutamista. Varsinkin kun nykyään tuetaan veljen huutoa, vaikkei itsellä mitään hätää olisikaan. Se on aika hellyyttävää, kun veljen itkiessä toisenkin suunpielet kääntyy alaspäin :heart: Välillä mennään miehen kans olkkarin puolelle kuunteleen sitä rääkymistä ja vedetään vähän henkeä! Sitten iskeekin jo huono omatunto siitä, että meikäläinen vaarantaa poikien turvallisen kiintymyssuhteen huudattamalla niitä omissa sängyissään :'(
Minäkin pääsen huomenna kahden muun syysmassukan kanssa syvävenyttelemään. Kuntoilu alkaa siis hyvinkin rauhallisesti. Kiloja ei tarvis lähteä, mutta lihaksia kaipailisin takaisin. Nahkan roikkuminenkaan ei oo kovin kaunista katseltavaa :LOL:
Ai niin, pitää vielä tuulettaa, että varattiin ensi marraskuuksi matka Thaimaahan isovanhempien ja veljeni perheen kanssa. Innoissaan jo odotan tuota kymmenen tunnin lentomatkaa kaksosten kanssa.

Palaillaan!
Masu78 & Luukas ja Topias
 
Unohdin sanoa, että kun esikko oli päivää vaille 2v oltiin Lanzarottella ja siellä meidän pelastus oli 4 tähden hotelli ja mahdollisuus saada uudet lakanat aina parin tunnin välein. Taitaa siis olla niin, ettei meidän perhe matkusta enää Alppien eteläpuolelle.. Joka kerta on tullut vatsatauti.

Miehellä on pari viikkoa isyyslomaa, mutta koska hän on kokouksessa perjantaina klo 13.30 pääsemme Iipi-Piipin kanssa tulemaan tapaamiseen. Viimeistään siis klo 15 on mun lähdettävä kaupungista saadakseni esikon hoidosta haettua.

Niin ja reissussa kävi siten, että esikko karkasi hotellihuoneesta (huoneistotyyppinen hotelli) käytävälle ja porraskäytävään mun nukkuessa Piipin kanssa hänen vieressään. Mies oli ulkona tupakalla kävelemässä. Onneksi mies sitten oli eka joka tuli hissillä ylös, löysi esikon kylmissään kahden lukitun oven takana meistä. Lapsella ei ollut päällään kuin yöpaita, ei kenkiä, ei hattua ei mitään ja porraskäytävä kun oli 'taivasalla' eli siellä oli ylin kerros vailla seiniä joten kylmä varmaan oli. Hän kun 'osaa' tehdä näitä tempauksia (kieli pakastimessa jne) niin en oikein uskaltaisi lähteä hänen kanssaan kaupungille tapaamiseen.
 
Tervehdys!

Vauvauintia kokeiltu ja se oli Aatesta ihan huippua! Yhtään ei säikkynyt tai arastelut, meni kuin vesipeto. Vielä ei kokeiltu sukelluksia tms mutta jo pelkkä vedessä kelluttelu ja liikkuminen sai pojan nauramaan ja hihkumaan. =) Tiedä sitten johtuiko uimisesta vai mistä mutta illalla alkoi kummallinen hengen haukkominen. Ajateltiin ensin, että johtui innostuksesta mutta kun samaa jatkui koko eilinen päivä niin hakeuduimme lääkäriin. Ilta menikin sitten Jorvin päivystyksessä josta kotiuduttiin vasta puolilta öin. Mitään selitystä ei löytynyt, happisaturaatio ok, keuhkot ei rahise, lämpökin normaalin rajoissa. Kamalaa katsottavaa ja kuunneltavaa kuitenkin, kun toinen vetää ilmaan sisäänsä kuin henkensä hädässä. :/ Nyt seuraillaan tilannetta ja toivotaan, että helpottaa.

Hereillä olon ennätys tuli tehtyä sitten samalla reissulla, lähes 6 tuntia! Kumman pirteänä jaksoi kuitenkin. Ei pystynyt poloinen muutenkaan oikein nukkumaan koko päivänä, sillä selällään olo käynnisti hengitysvaikeudet heti. Ja muussa asennossa ei suostunut edes unta yrittämään...

Ihanalta kuulostaa hää- ja lomamatkasuunnitelmat! =) Meillä tulossa 3v. hääpäivä huhtikuussa ja ajateltiin juhlistaa sitä menemällä vaikkapa kaksin hotelliin. Poika silloin n. 6,5 kk joten eiköhän pärjää mummolassa. Kotimaahan taidetaan jäädä, jos vaikka joku kriisi yllättää... ehkä todennäköisemmin ikävä meillä kuin hätä lapsella... :p Perheen yhteistä ulkomaan matkaa ollaan suunniteltu myös, mutta katsotaan nyt mihin päädymme. Onko kenelläkään kokemuksia Kroatiasta? Tai Korsikasta?

Me voisimme edelleen yrittää mukaan kahville perjantaina. Kellonaikakin ihan ok, ei varmasti ole ihan minuutilleen saapumisen kanssa. =)

Mukavaa viikkoa itse kullekin! :flower:
 
Tapaamisen kellonajasta vielä: Siis pääseekö Hexa paikalle klo 13.30, ymmärsinkö oikein? Täten tapaaminen voisi alkaa tuolloin, 13.30. Tai sit klo 13? Mikä sopis kullekkin parhaiten?

Yksin vauvan kans lentäminen on kyllä tressaavaa, ei voi muuta sanoa. Nyt kotona.

Toivottavasti Aate on kunnossa!! Kai ne ny ois lääkärissä huomnnu jos jotain on vialla luulis.
 

Yhteistyössä