Täällä menossa eka kahvikuppi, mies nukutti (varmaan myös itsensä) Alman aamutorkuille, ku alkoi tytteli kiukuilla. Oon kyllä niin huomannut, et meidän vauvelia ainaski pitää ennakoida täysin, ainakin syömisessä ja nukkumaan menossa, muuten kaikki menee ihan plörinäks. Niin varmaan monilla muillakin...
Nikin emo, mulle kävis 16. päivä hyvin. Mites muut?
Koiramamma, kiva! Mikä kilomitotus niissä on? Nyt menee ImseVimsen S-koko (5-8kg) ja Fuzzeissa vielä S hetken myös. Taisi olla Myllymuksu (tms.), joilla oli mielestäni lupaavalta vaikuttava vaippa (pehmeä, kevyt, laaja mitoitus), niitä aion muutaman ainakin haalia. Kokemuksia? Siis niitä mm. norsukuosisia.
Hexa, pitää miettiä, että onko mulla jotain, minkä kanssa käyttäisin sisävaippaa, mulla on pääasiassa taskuvaippoja ja all in oneja. Kiitos kummiskin!
Höh, eilen olin keskustassa ostoksilla ja niinpähän taas kerran kaikki mitä ostin oli Almalle ( Popin ihan body, ImseVimse All in One, 2x Myllymuksut hamppupuuvilla-bambu-imu, sappisaippuaa ruskovilloille, luonnonkuminen tutti). Pitäis joskus osata ostaa myös kotiin tai JOPA itselle jotain. Hmmps
Nukkumisesta, meillä Alma alkoi nukkua sen Jorvin reissun jälkeen omassa pinniksessä, joka on kiilattu meidän sängyn laitaan kiinni. Huomattiin miehen kanssa, kuinka mukavaa, on nukkua ilman, että joutuu koko ajan varoa Almaa ja muutenkin ihana pitää ns. avioelämä erillisenä Alman unesta
Alma myös tykkää erityisestä pinnasänkynsä reunasuojuksista, ja unikavereistä Ainupupusta ja pikkuisesta pässistä.
Perhepeti on mun mielestä kyllä yksi paras järjestely pienen vauvan kanssa, imetys helpottuu, vauva ei käytännössä ehdi itkeä harmejaan ja nauttii vanhempiensa läheisyydestä. Mutta homma toteutuu lähestulkoon samalla tavalla täälläkin...
HeiapuaIIKarvatkaamitä!!! We've set the date: 28.9.2009 astelemme alttarille ja mä rouviinnun, APUA! Häästressi on jo nyt katossaan. Mä oon superonnellinen. Saan valita puvun, sormuksen ja järjestellä OMIA häitämme... ja tietenkin saan maailman ihanimman (ja ärsyttävimmän) miehen. :heart: Ollaan seurusteltu helmikuusta 2002 ja kihloihin lokakuussa 2005, et on varmaan aikakin... Anteeksi, oon varmaan ällöonnellisen kuuloinen, mut mä oon aina ollut tällainen häätyyppi ja nyt ne on meidän omat bileet
Tää lähtis kohta kampaajalle, sekin tuntuu nyt niin luksuskivalta...
Häästressaava Cora ja pieni Almuska 3kk 1vk 1pv
:heart: