Moro
Kiitoksia vaan kun kehuitte pojan kuvaa, ihan täällä kohta ylpistyy B) .
Nappisilmän Minni on todella nöpönen. Hurja tukkajumala ja jotenkin ihan Minnin näköinen :heart: .
Coralle kovasti paljon onnea ja hermoja häävalmisteluihin! Mulla vähän sama homma kuin
Hillellä, että ei oo oikein mun juttu tuo naimisiinmeno... tai siis varsinkaan häät. Sitä kai koettaa kovasti säilyttää illuusion vapaudesta
... Osaatko Hille sanoa, miksi sua ei oikein tuo avioituminen kiinnosta?
Nikin emo, älä ota turhia murheita vauvauinneista tai mistään. Liityt vain suosiolla minun ja
dd:n huonot äidit -yhdistykseen
.
Koiramamma, luuletko että minä saan mitään treeniä aikaiseksi täällä kotona
, en tod. Minä oon ihan patalaiska lapanen enkä pysty noudattamaan minkäänlaisia rutiineja... Ois hirmu tärkeetä tehdä toistoja joka päivä pitkin päivää, mutta mutta, meillä ne melkein jäävät koiran viikottaisiin treeneihin :ashamed: . Joskus vaunulenkillä rikon lakia ja pidän koiria irti ja treenaan tottista. Agikisakoirallani alkaa olla ikää jo yli viisi vuotta ja edelleen hinkataan alimman luokan kisoja, kannattais ehkä oikeesti alkaa panostaa tavoitteelliseen treenaamiseen
...
Rytmi on täällä taas vähän niin ja näin. Poika nukahti eilen puoli kahdeksalta illan pikkunokosilleen, mutta heräsi sitten kuitenkin vasta kymmeneltä
. Yöunille sitten joskus yhden aikaan ja ylös seitsemän jälkeen... Äsken nukkui normin 45 minuutin sijaan 1,5 tuntia ja on nyt isukin kanssa ulkoilemassa, mutta saa nähdä, kuinka iltapäiväpäikkyjen käy...
Olin muuten eilen shoppailemassa kaverin kanssa, jolla on 8 kk poika. Se oli nähnyt unta, että oli synnyttämässä toista kertaa ja minäkin olin siellä. Mulla ei kuulemma ollut niin pahoja supistuksia vielä, joten ehdin häntä kannustamaan viereiseen synnytyssaliin
... tulkitse sitten totakin
.
Mut nyt siivoomaan, kun vieraita on tulossa ja sämpylätaikinakin on jo kohonnut. Jotain tosi oleellista jäi kyllä nyt kommentoimatta, mutta ei vaan muista...
Ai niin, siitä
norsukuosivaipasta se suosittu joku kyseli, niin pitää sanoa, että meillä on toiminut taskuna ihan hienosti. Ja vaikka se näyttää tosi pieneltä (koko1), niin mahtuu todella hyvin.
Ai niin, ja piti vielä sanoa, että mäkin voin joskus raahautua
tapaamiseen, sillä myös minulla asuu sisko Helsingissä ja oon muutenkin tässä melko lähellä.
sunnuntain jatkoja :wave: .
väpä ja Vilho 4 kk + 1 päivä :heart: