Noniin....jospa sitä täl kertaa pääsis alkua pitemmälle....
Mikku ja
Romi:Tervetuloa jutustelemaan :wave:
Vuorokausirytmi: Meillä tuntuu muuttuvan aina välillä...nyt nukkuu päivällä ainaki kahdet jos ei kolmannetkin pitemmät päikkärit eli 2-3 tuntia, sit ottaa lyhyitä torkkuja päivän mittaan...nyt onneksi poitsu on tajunnu et vaunuissa on sittenkin ihan kiva nukkua vaikka ne ei liikukkaan
, mut alkuun täytyy käydä ainaki puolen tunnin lenkki et tyytyy nukkumaan paikallaan.
Ilta on aikamoista tankkaamista...olen joutunut(?!) antamaan myös korviketta lisäksi...kun on vähän väliä tissillä niin ei jaksa imeä, kun maitoa tulee niin hitaasti, vaikka sitä olisi tississä.
Sit nukkumaan mennessä on jonain iltoina vaikeaa nukahtaa...tätä olenkin ihmetellyt...kun on selvästi väsynyt ja valmis nukahtamaan, niin ei ku huutaa vaan ja kiemurtelee ja jos meinaa nukahtaa niin oikein puistelee ittensä taas hereille...kärsivällisyyttä vaatii ja lopulta sitten nukahtaa syliin kippuraan...Jostain luin et vauva olisi niin väsynyt ettei ymmärrä omaa outoa oloaan ja siksi ei uskalla nukahtaa...mene ja tiedä olisiko näin(?).
Niin ja sit kun nukahtaa niin mennään sitten aamuun asti...nyt parina yönä nukkunut 8 tuntia putkeen, välillä kyllä öhissyt, mut jatkanu uniaan...Nukkumaan pyritään pääsemään klo 21-23.
Kakka-asiaa: Kakkaa noin kerran päivässä kunnon jöötit, illalla yleensä...ja monesti vaipassa on pieruviivoja
Yöseurustelut: Silloin kun heräsi yöllä syömään, niin pyrin olemaan puhumatta ja hymyilemättä, mut joskus ihan vahingossa
tuli vastattua hymyyn...
Vierailut: Ei olla paljon kyläilty, mut ihan ok sujuu...mut poitsu on tarkka unista ja syömisistä, niin se rajottaa kylläl mein liikkumista tällä hetkellä, jospa se kun kasvaa isommaski vauvaksi niin helpottuu...on kiukkunen ku ampiainen illalla, jos päivä menee kovinkin sekasi...
Harrastukset: Entiiä aletaanko mitään harrastelee...JOS täällä järjestetään äiti-vauva jumppa, niin sinne aioin osallistua...mut sen tietää ettei tässä rupukylässä mitään järjestetä :kieh:
Kumpaa vauva muistuttaa: Alkuun oli enimmäkseen minun näköinen, nyt löytyy isänkin piirteitä...Nenä ja korvat ja taitaa olla silmien muotokin minun, alahuuli on isän, kasvot on pyöreät kuín minulla vieläkin...leuassa on vako niinkuin meillä kummallaki...
pojalla on paljon samanlaisia ilmeitä kuin isällä...Kyllä se vaan on ihan ittensä näköinen...toivon vaan ettei poika peri minun punaista tukkaa ja pisamia
...silmien värin voisi kyllä multa ottaa...mulla on ruskeat silmät...nyt pojalla muuttuu melkein päivittäin silmien väri...välillä on oikein tummat siniset ja välillä oikein vaalean siniset, nyt on ruskehtavaa joukossa...saa nähä mikä väri voittaa =)
Ikä: 30-vee, teini-iässä vielä
. Horoskooppi merkki on vaaka.
Snodgrassia ei oo näkyny jutustelemassa piiiitkään aikaan :wave:
Daydreams: Harakatki laulaa kauniimmin kuin minä, mutta onneksi tuo poitsu ei vielä ymmärrä sitä
, ei se välitä vaikka menee pahasti nuotin vierestä mun hoilailut...onneksi....
Juupati juu...voi mahoton BB:kin loppuu kohta! En jääny kovin koukkuun tänä vuonna, koosteita ei jaksanu aina valvoa, mutta hyvin oon perillä tapahtumista...päivittäin luen bb:n sivuilta mitä siel tapahtuu...
Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua meille ihanaisille :wave:
-hille&kaveri reilu 2,5kk-