Iltaa!
Täällä on kiirettä pitänyt-joulujuttuja tehty ja kavereilla kyläilty-eilen en "ehtinyt" konelle lainkaan...
Viime lauantaina oltiin siellä leffassa ja syömässä ja JIPPII-hyvin oli mennyt mummalla sillä aikaa!!!
Ja itse asiassa mun veli oli ollu kans meillä(20vee) ja oli kuulema muina miehinä lyönyt neidille pullon suuhun kun se oli känissyt..ja oli onnistuneesti hänet syöttänyt...
Mieheni oli hieman (?) ihmeissään kun ei itse saanut toista syömään...mutta se oli kk sitten joten ehkä nyt oli eri ääni kellossa. =)
Käytiin kattoo uusin Bond mutta en hirveesti tykännyt...itse Bond oli kyllä ihan jees
mutta juoni itsessään ja jotenki kauheen sekava ja väkivaltainen pläjäys mielestäni :|
Eilen illalla meilläkin sitten huudettiin oikeen urakalla(melkein 3kk edestä
)kun jotenki tultiin kyläilemästä hirmu myöhään ja ne illansuun pikku päikkärit jäi ilmeisesti liian lyhyiksi ni puol yhdeksän aikaan alkoi huutamaan ja huutoa jatkuikin sinne 22.30 saakka!
Syöttää ei voinut,rinnan nähdessäänkin oikein huuto kiihtyi.No ei siinä sitten paljon täydellisiä naisia kateltu vaan sylissä heijattiin ja kuljin ympäri kämppää.
Sitten vihdoin menin makkariin ja koitin vielä kerran imettää ja vaihdoin rintaa ni sen sitten otti ja lutkutti hetken ja sammui ku saunalyhty!
Että mikä lieneekään...no kai vauvoillakin voi olla "huono päivä"!
Mietin kyllä et olinko syönyt jotain sopimatonta mutta en usko koska ei neidille ennenkään ole tullut mistään mun syömisistä mitään oireita.
Taidoista ei oo nyt tullut oikeestaan mitään "uutta"...nyrkit on koko ajan suussa ja käsiään katselee ja tarkkailee.
Vatsallaan viihtyy ja isoveljen tekemisiä ihastelee.
Kääntyillyt ei ole enää pitkään aikaan-se oli ilmeisesti ihan puhdas vahinko tai sitten vaan kiinnostus lopahti-monta pvää kyllä kääntyili silloin.
Ensi viikolla on sitten 3 kk neuvola.
Onko joku jo käynyt 3kk neuvolassa ja
tuliko rokotuksesta jotain oireita??
Esikoiselle aikoinaan ei tullut mitään yhdestäkään rokotteesta tai hampaiden tulemisista.
Toivottavasti ei tulisi tälläkään kertaa!
Päikkärit neiti nukkuu paremmin sisällä kuin vaunuissa ulkona.
Vaunuissa ollessa täytyy välillä käydä heijaamassa tai antamassa tuttia.
Sisällä nukkuu omassa sängyssä vatsallaan 2-3 tuntia inahtamatta.
Outoa.
Nyt ei keksi muuta kuin hauskaa joulun odotusta kaikille tasapuolisesti!
Ja
Haikara mulla on tuo esikoinen(4v.) kotona ni mun on vähän vaikeeta lähtee vaunulenkille mutta esim."hiekkalaatikolle"(kun vauvat vähän tästä kasvaa) tai johki avoimeen päiväkotiin tai periaatteessa johki kahvilaan hetkeksi esikoisen ollessa kerhossa ni voisin kyllä joskus lähteäkkin!
Terkuin Jousikas ja Ranja melkein 3kk :heart: