DD sitä siellä neuvolassa ihmeteltiinkin että kehen on tullut kun on noinkin iso jässikkä. Minä ja mies ollaan tavallista lyhyempiä jne. ei kuitenkaan noin niin kuin päällisin puolin ole kauhean pulleassa kunnossa, aika sopusuhtanen poju! Odotettu arvio meidän pituuden mukaan oli -15 kieppeillä ja jätkä vetää noin +20 että saas nähdä tuleeko äijästä kaksimetrinen On muutama pidenpi tuolla miehen puolella löytyy mutta aika pygmejä me kaikki ollaan.
Rota otettiin sen takia että a: ei haluta viettää yhtään enempää aikaa sairaalassa kun alku aika sillä menikin ja b: se otetaan ensi vuonna rokotusohjelmaan eli kuuluu tähän "tärkeimmät" kategoriaan.
Anteeks kun mä tuotan vähän sekavaa tekstiä mutta poju on ollut nyt kiukkunen ja ajatukset ihan hukassa. Ei ole nukkunut ollenkaan päiväunia niiden muutaman puolen tunnin torkun jälkeen. Toivotaan ettei mene ihan kaaoksen puolelle koko yö...
Koiruus
Rota otettiin sen takia että a: ei haluta viettää yhtään enempää aikaa sairaalassa kun alku aika sillä menikin ja b: se otetaan ensi vuonna rokotusohjelmaan eli kuuluu tähän "tärkeimmät" kategoriaan.
Anteeks kun mä tuotan vähän sekavaa tekstiä mutta poju on ollut nyt kiukkunen ja ajatukset ihan hukassa. Ei ole nukkunut ollenkaan päiväunia niiden muutaman puolen tunnin torkun jälkeen. Toivotaan ettei mene ihan kaaoksen puolelle koko yö...
Koiruus