Pikaseen luin jutut läpi!
Täällä sattuu ja tapahtuu ni ei paljo näille palstoille kerkiä..
Rannalla tänäänkin koko päivä.Hiekkaa suu täynnä ja kaikkea maistellaan mitä suuhun vaan saadaan
Ollaan ajateltu vaihtaa isompaan asuntoon ja välittäjän kanssa alustavat paperitkin jo tehty kunnes sitten pankki tyrmäsi meidät totaalisesti eikä saadakkaan lainaa tarvittavaa määrää..
En ole tiennyt että lapset heikentävät mahdollisuuksia lainan suhteen..jos oltais kaksisteen miehen kanssa ni helposti ois saatu 200000e joka on täällä pääkaupunkiseudulla ns-"pikkusumma" jos meinaa ees jonkinmoista perheasuntoa katsella..
Nyt sitten vaihdetaan joko pankkia tai sitten jatketaan tässä kolmiossa kituuttamista..
Mä meinaan antaa vasta 1-vuotiaalle tavallista maitoa/maitotuotteita.Niin tein viimeksikin.(kaavoihinsa kangistunut??)
Hampaita on 1kpl.
Ja seisotaan ilman tukea lyhyitä aikoja.
Yöt menee hyvin.21.00-7.00.Ja kun ollaan lomalla koko perhe ni annetaan 7.00 maitopullo ni nukutaan vielä 8.30 asti..
Ois mukavaa nähdä muita mammoja ja pienokaisia mutta onko tämä kesä ehkä liian kiireistä aikaa semmoiseen??
Ai niin ja nokkiksesta en saa neitiä juomaan..tässä kohtaa esikko joi enää iltamaitonsa pullosta ja kun noita hampaitaki kohta tulee urakalla ni ois ihan kiva päästä eroon tosta tuttipullosta jossain vaiheessa..
Hexa Meilläkin neiti pääsee uima-altaaseen-ja sieltä pois.Ihan joka paikkaan mennään hirveetä kyytiä.
Yksi päivä mutusteli autuaana taas jotain suussaan ja kun menin katsomaan mitä se oli,
ni kuollut kärpänen.Kiva. :x :x :x
Tuleepahan ainakin vastustuskykyä!
Mistä tulleekin mieleeni että
minkä verran muitten pienokaiset on sairastelleet??
Mä laitan kädet kyynärpäitä myöten ristiin mutta meillä on ollut onneksi tosi terveet lapset!!
Voin vain kuvitella mitä semmoinen sairastelurumba voi olla!
Lääkärissä esikko ei ole koskaan käynyt eikä neitikään.
Nyt oon joutunut antamaan pariin kertaan neidille panadolia kun on ollut niin kärttyinen/itkuinen/levoton..hampaita ja nuhaa tmv.
Mun
Tunisian reissu lähestyy ja tulee kyllä enemmän kuin tarpeeseen.
11pvä on lähtö.Sinne on luvattu vaan vaivaiset 38 astetta lämmintä..
Aurinkoista kesän jatketta ja mukavia kesäpäiviä villisti ympäriinsä konttaavien/ryömivien taaperoitten parissa!
Jousikas&Ranjuskainen kohta 10kk :heart: