***SYYSMASSUKAT 2008***

Hei kaikki!
Varovaisesti ilmoittaudun mukaan... Aamulla plussasin, joten Uusi Vuosi alkaa onnellisissa merkeissä :)

Olen 31v, mies vuoden nuorempi ja esikoisemme on 2v5kk. En meinaa oikein uskoa tätä, koska ensimmäinen raskaus alkoi ekasta yrityksestä ja niin myös tämä. Raskauden tuntoja oli kyllä, mutta ajattelin, että kuvittelin vain... Toivotaan kovasti, että, päästään syyskuulle saakka, la olisi seitsemännen päivän kieppeillä.

 

1.Itse olen 26-v ja mies 28-v. Naimisiin mentiin keväällä-07.Yhteistä taivalta takana jo 10 vuotta.

2.Jyväskylässä asutaan vuokrakaksiossa. Isompi asunto haaveissa koko ajan.

3. Hoitoalalla työskentelen ja mies viimeistelee opintojaan kaupallisella alalla.

4. Ensimmäinen lapsi tulossa. Ei eläimiä.

5. Vuosi ollaan yritetty ja hoidoissakin jo oltu.Aikamoinen vuosi takana.Toinen inseminaatio toi toivotun plussan ja nyt toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä:)

6. Selkeä plussa 29.12 ja LA 3.9.08.
 
Huomenta ja hauskaa Uutta vuotta kaikille!!
Ilmoittaudun minäkin tähän pinoon, perjantaina plussasin haamun joka eilen vahvistu plussaks! :heart:

1.Minä siis 23v ja mies 24.Mekin ollaan vähän niinku nopeen toiminnan pari, yhessä ollaan oltu n. 2v 3kk ja siinä ajassa siis muutettu yhteen, menty kihloihin ja nyt saatiin jo toinenki lapsi alulle :)
2.Asutaan Forssassa, muutto kyllä harkinnassa
3.Minä olen lähihoitaja-opiskelija/kotiäiti ja mies on särmääjä
4.Meillä on 1,5v. poika ja mulla on vanharouva Coton de Tulear joka kyllä miehen allergian takia asustaa mun vanhemmilla.
5.Tärppi saatiin yk 10, poika tärppäs ihan ekasta kerrasta joten tää yritys tuntu loputtomalta mut varsinaisia mutkia ei matkassa ollut :)
6. ihan selkee plussa siis 31.12 ja LA olis laskurin mukaan 5.9.08

ja synnäri olis K-HKS.

Hurjasti tarrasukkia kaikille!!
 
Tahtoo mukaan kans!!

1. Olen 27-vuotias ja avomieheni on saman ikäinen

2. Tampereella asustellaan. Synnytyspaikka on tays.

3. Palvelualalla työskentelen ja mies on metalli hommissa.

4. Meidän rakas tyttäremme on 1,7kk

5. Toisella kerralla tärppäsi.

6. Plussasin 30.12 ja La 01.09.2008

OIKEIN PALJON ONNEA KAIKILLE ODOTTAJILLE!!
 
Tyyne: Hih olinkin unohtanut koko jutun!

Arvasivahan ne sitten siinä yöllä ja ensimmäinen kommentti oli että 'voi ei, miten tollanen vahinko on päässy käymään' :LOL:

Vastasin että tämä oli kyllä kovin toivottu, eikä suinkaan vahinko :heart:

Mutta eipä haittaa vaikka tietävät.. ovat niin läheisiä ystäviä että jos jotain kävisi niin kuulisivat kuitenkin..

Täällä lisäoireiksi uudet tulokaat: tissiarkuus ja itkuherkkyys.. toistaiseksi ei ole iahn itkeä tarvinnut mutta telkkaria katsellessa sai useeseen kertaan nieleskellä ettei tarvinnu ihan kyynelehtiä..

Mahanippailut jatkuu ja välillä huono olo mutta toistaiseksi hyvin pientä viime kertaiseen verrattuna. Pinna on kyllä aivan tajuttoman kireällä ja mies saa sen kyllä tuntea nahoissaan! ihanasti on onneksi jaksanut suhtautua.

mitäs muiden nassuille kuuluu?
Itse en kyllä oikeen vieläkään osaa uskoa että siellä oikeasti kasvaa meidän pieni nuppu kun ollaan niin kovasti odoteltu jo pidemmän aikaa eikä mitään ole kuulunut mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa..

Huomenna ajattelin soitella neuvolaan ja varailla aikaa ensimmäiseen neuvolaan.

Ainiin ja kovasti tervetuloa kaikille uusille, onnea plussasta ja tarrasukkia meidän kaikkien masuasukeille :heart:



Tini+Nuppu melkein rv5 :heart:
 
Uusi vuosi ja uudet kujeet! =)

Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussista!

Täällä meni uusi vuosi kaveriporukalla, eikä kukaan vielä tainnut hoksata, että join alkoholittomia koko illan. Miehestä oli paljon apua juksaamisessa.

Olo on ollut kohtuullisen hyvä, nukuttaa vaan koko ajan. Kahdeksan tunnin unien jälkeen tuntuu että voisin nukkua toiset mokomat...

Mulle voi synnäriksi kirjata Tays:in.
 
Heipsan!

Laitoin tuonne uuden palstan syyskuun vauvoista, kun en tajunnut heti etsiä muita, mutta täältähän tämä löytyi ja liityn tänne ja poistan sen aloittamani jos osaan. :) Jep, ja Tays olisi se minunkin mesta. :)

1. 23-vuotiaita ollaan molemmat ja 4kk:n sisällä täytetään molemmat 24.

2. Tampere

3. Todistusta vaille valmis tradenomi. Tällä hetkellä myyjänä H&M:llä.

4. Ei vielä lapsia eikä lemmikkejä. Tosin pikkusiskoni 3,5v ja 1v 4kk ovat kuin omia. :)

5.TJOT- menetelmällä mekin ja 2-3kk sillä taidettiin mennä.

6. Plussa tuli aika yllättäen 31.12., eli ensimmäinen neuvola vasta edessä. Netin laskureiden mukaan LA olisi 10.9., mutta saattaa muuttua neuvolakäynnin jälkeen.
 
Tämä hiipii myös varovaisesti joukkoon =)
1.32 ja 33v olemme.
2.Läntisessä Suomessa asustelemme.
3.Palveluammatissa työskentelen/kotiäiti
4.Poika -02 ja tyttö -04.
5.Yritystä muutaman kuukauden takana.
6.Plussa tupsahti sitten 27.12 ja lask.aika netin laskurin mukaan olisi 1.9.

Tsemiä kaikille =)
 
Noh kaipa se minäkin uskallan nyt tulla, kävinkin jo pari päivää sitten kurkistelemaassa tätä pinoa :D Tänä aamuna plussa on jo vahva ja nyt varmaan on uskottava tämä onni todeksi!

1. minä - 85 ja mies -81
2. Keski-suomessa asumme
3. perinteinen hoitsu-insinööri pari
4. Kotoa löytyy raskaana oleva berninpaimenkoira 2v
5. Ihan kertalaakista napsahti :D ei voi uskoa edelleenkään!
6. plussasin ekan kerran oviksesta 12pv (30.12) laitanpa kuvan testeistä nyt kun sen tänne koneelle ähersin. Eli ylin on sunnuntai, keskellä maanantai ja alin tältä aamulta. Lakurin mukaan LA olisi 10.9 (toivon hääpäivälahjaa 1.9 saapuvaksi) :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=1386919.jpg

).( Mahassa tuntuu sellaisia nippasuja, tykytyksiä ja painetta. Ei varsinaisesti satu mutta kyllä sen kohdun olemassa olon huomaa ja muistaa koko ajan. Pieniä etomis aaltoja tulee muutama päivän mittaan muttei varsinaisesti okseta (ainakaan vielä, aivastelen ja nukun lähestulkoon koko ajan lämmöt on pysynyt 37 asteessa ja nipukka on kova ja ylhäällä. Kaiken huippu on se että janottaa ihan tolkuttomasti, ei ihme jos tarvii vessassa juosta alvariinsa suu on kuin Sahara! Ei tätä oikein osaa uskoa todeksi :)

G: onkos kaikki jo varannut neuvolaan ajan? Itse ajattelin vasta ensi maanantaina uskaltaa soitta sinne. Mua hieman pelottaa soitella kun sitten tämä on ns. virallista ja jos jotain ikävää sattuu niin onpas kiva soitella että ei vaiskaan :| Mitäs siellä niin kuin ekalla kerralla tehdään?

Koiruus ja pentunen rv 4+1
 
Neuvola-ajan varaamista ei kannata pelätä tai lykkäillä turhaan :)

Itsellä on kovat pelot päällä mutta neuvola kannattaa ehdottomasti varata, sillä vaikka jotain ikävää tapahtuisi niin neuvolaan voi siinä tapauksessa mennä käsittelemään fiiliksiä jos on tarvetta.

Toivotaan kuitenkin että vauvaliimat ois tässä vuoden vaihteessa olleet suotuisat ja pikkuset ois kiinnittyneet visusta masuihimme syyskuulle asti :heart:
 
Hei ja hyvää Uutta Vuotta kaikille =) Minä joudun poistumaan joukosta, eilen alkoi kivuliaat menkat eikä toivoakaan että pieni olisi mukana pysynyt :'( Koittaa ajatella positiivisesti että parempi nyt kuin esim. kuukauden päästä ja jospa meille vielä onni uudelleen suotas =) Kaikille kovasti onnea ja vauvaliimoja mukaan että pysyy pienet mukana :)
 
:hug: Hipsulille!Tosi surullista kuulla,mutta tosiaan onnea tulevaan.
Minä soittelen neuvolaan perjantaina kun vakituinen tulee lomilta.Varhaisultran varasin ja se olisi viikon päästä,hui.
Mulla on nyt oireina paineentunnetta alamahalla ja välillä niitä nipistelyjä,rinnat on arat kuin mitkäkin..Pahoinvointia tai väsymystä ei vielä suuremmin ole.

t:Lemis ja Pontus rv5+2 :)
 
Ikävää Hipsuli! :'( Pahoitteluni. :hug:

Itse varaan neuvolan ens viikon tiistaina, kun on pojan 10kk neuvola. :) Mä oon kanssa ihan lopen uupunut ja nyt poika päikkäreillä, joten taidan liittyä seuraan. Vielä saa viikon nukkua, kun ens viikolla loppuu äippäloma ja opiskelu jatkuu. Katsotaan mitä siitä sitten tulee, no päivä kerrallaan.
 
Suuri lohtu hali Hipsulille :hug: olen todella pahoillani!

Mulla oikeestaan ei ole mahdollista varata ennen kuin maanantaina. Tänään alkaa työt (olen yöhoitaja) ja en viitsi unilta nousta kesken kaiken kun ajan varaus on klo 11-12. Sunnuntai aamuun pitäs jaksaa taas, kauhulla ajattelen että miten ihmeessä pysyn hereillä?! :eek: Viime yönä 12 h unta palloon ja varmaan pikku päikkärit olis otettava vielä :D
 
Onnea tiniille neuvola ajasta :D Joko jänskättää?

Paljastuiko kukaan uutena vuotena? Mä kyllä kärähdin... ei auta selittelyt :p olen sen verran perso juomaan että ei oikein sepittelyt mennyt läpi, tähän kun vielä lisätään tupakoimattomuus niin tsadaa aika selvää peli :LOL:

Ostin vauva lehden ja odotus lehden, niitä olen nyt tohkeissni lukenut ja ilalla isäntäkin tarttui lehteen :D :heart: oon naureskellut koko päivän kun toinen oli ihan järkyttynyt siitä että varhaisultra tehdään alakautta :LOL: mutis vaan että hyvä kun varoitit! :D
 
Mä kärähdin myös! En kehdannut valehdella päin naamaa kun suoraan kysyttiin..

Kysyjän ensimmäinen reaktio: 'VOI EI! Miten tällanen vahinko on päässy käymään' :LOL: :LOL: Jouduin kyllä kommentoimaan että kovan tekemisen ja odotuksen takana on, eikä mikään vahinko.

Ja kyllä jänskättää! Pelko kyllä hiipii niskassa sillä niin pitkä aika on vielä yli tuon maagisen 12 viikon rajaan...

Neuvolatäti ei kuulostanut kauhean mukavalta eikä edes onnitellut.. mutta ei pidä tuomita hormonipäissään ennenkö on nähty :p
 
Tinii
Joo mulla kanssa aika suorasukaista kaveripiiriä ja olen maailman huonoin valehtelija :whistle: Ei nyt ihan kysynyt noin tökerösti kuin sulla :LOL: :eek: vai että vahinko?! :D kiva, kiva...

Muakin jännittää että pysyykö pikkunen mukana tuonne syskuulle, toisaalta tsemppaan itseäni että minä en sille asialle voi mitään ja yritän olla murehtimatta etukäteen!

G: mites teidän tulevat isit on suhtautunut tulokkaaseen?
 
Meidän tulevalla isillä on aivan kauhia vauvakuume :heart:

Tätä tulevaisuuden toivoa kun on jo vuosi odoteltu niin on kuumeet nousseet tähtitieteellisiksi :D Mutta toivotaan että nyt vihdoin ja viimein päästäis toteuttamaan vanhempain viettejämme :heart:

 

Yhteistyössä