Iltaa iltaa!!!Täällä sitä vain kuikuillaan
2*S harrastettu tänään,eikä mitään :kieh: ,eli mun ohjelma ollu siivousta ja shoppailua
. Se kolmas S kyllä ittee kiinostas,mut ku toi pikkuinen aina nukkumaan laittaessa pitää niin kauheeta möykkää,et ei sit kuiteskaan haluta :kieh: Ja meillä kun 3 noita vanhempia lapsosia,niin päivällä ei oikeen onnistu...Ehkä ens viikolla,kun lapset hoidossa (3*vk/puolipv.) ja vanhin koulussa.Torstaina suunniteltiin kovasti,kun pienemmät rupes päikkäreille kerrankin yhtä aikaa,mut sit alko puhelimet soimaan ja appiukko tuli käymään jotain rattoriasiaa jne jne... Et se meni sit siihen :headwall: .Oli vielä niin hyvät siivoukset pohjilla ja vielä illalla saunaki,et ois tullu kaikki 3 S harrastettua...
Seksistä muuten, niin mies kyllä vieläkin haluaa ja itsekkin,mut mulla joka raskauden aikana ollu useempi ja useempi hiiva,jotka vaivaa tosi pahasti,et sen takia jääny aika vähiin se puoli suhteesta :kieh: .Tän raskauden aikana vissiin 5hiivakuuria käyttäny + sit tasapainottavia kuureja jotain 3...Et semmosta...
Kävin muuten kans mammuteilla tänään
ja hyödynsin karkkitarjouksen
.Tuli ostettua yli 2kg karkkia :ashamed: .Kassantätiki kyseli,et onkos karkkipäivä
. Olin vielä yksin,et jos lapset ois ollu matkassa,niin ei ehkä niin ois hävettäny... Ajattelin et on sit miehellekki matka/synnytys energiat siinä,kun meillä se pitkä matka enkä oo vielä sen kummempia eväitä aatellu.seli seli...
Synnytystavasta...En oo aatellu sen kummemmin sitä kun ei kuites tiijä mitä tuleman pitää,mut sen epiduraalin aattelin pyytää/anella/pyytää lisää
.Sen oon ottanu kummallaki synnytyskerralla ja autto kuites ihan kivasti.Ekahan mulla leikattiin ja siinä laittovat spinaalilla turraksi. On muuten ollu kaikista helpoin ja nopein palautuminen sectiosta,kun vertaa "oikeisiin"synnytyksiin!!!
Taidanpas tästä lähtee lukeen roskaromaania vielä vähäksi aikaa sänkyyn ja sit nukkumatin luokse
Axda ja pikkuinen 39+4