Syysmamilla ollut pelottava kokemus. Onneksi kaikki hyvin :hug: Ja mikä sairaala..ei oo viikonlopun asia..voi jessus!!
Icefairylle voimia ja jaksamisia. Toivotaan että kaikki on kuitenki hyvin :hug:
Koiramammalle jaksamisia, kela on kyllä pyllystä :hug:
Ja kaikille muilleki :hug:
Mä olin kans täällä yks päivä huolesta soikeena..
Sinä yönä näin levottomia unia ja aamulla heräsin tunteeseen että masussa ei kaikki oo hyvin. En tuntenut liikkeitäkään koko päivänä ja huoli lisääntyi.
Mies jo passitteli mua sairaalaan ja harkitsin sitä jo itsekin, niin sitten tuli masusta mojova potkaisu :heart: Sylttyhän se sieltä ilmoitteli että kaikki on kunnossa ja turhaa siellä ootte huolissanne :heart:
Ja oli niin jännä ku normaalisti ne liikkeet on hentoisia, niin tuolla kertaa syltty potkaisi niin että tuntui ulospäinki ja kunnolla se liike. Kyllä putosi kivi sydämeltä.
Mä oon tässä raskaudessa ollu tavallista arempi ja huolestun herkästi..kamala tunne kun tuntee muka ettei kaikki ookkaan ok.
Pahoinvointi ei meinaa antaa periksi sitten millään :x Eilenki piti oksentaa kolme kertaa, aamulla ja illalla. Ei oo muissa raskauksissa ollu tällaista..oliskohan meille tyttö nyt tulossa
Huippausta on myös joka päivä.
Kiva kun työkkäri mua ahistelee nyt työharjoitteluun ja mä tunnen olevani aika vajaakuntoinen tekemään nyt töitä. Kun alkaa välillä taju häilymään jo viiden minuutin seisomisen jälkeen.. ja pönttöä saa halailla joka päivä. Teepä siinä vielä töitä sitten :/
Joku kyseli tupakoinnista ja alkoholista. Mä lopetin tupakan ku plussasin. Muutaman röökin poltin plussan jälkeen, mutta nyt oon ollu ihan ilman tupakkaa ja täytyy sanoa ettei oo ollu vaikeeta. Vaikka ehinki pitkään polttaa ennen raskautta. Nyt toivon etten oo niin tyhmä että alottaisin uudelleen raskauden jälkeen.
Alkoholia meni kivasti ennen raskautta ja alkuun tuntui "vaikeelta" olla ilman. Varsinki silloin ku kaveriporukalla kokoonnuttiin iltaa istumaan ja muut otti ja mä limulinjalla. Mutta nyt enää ei tunnu missään. Oon vain onnellinen ku en tarvi krapulasta kärsiä
Ja nuo alkoholittomat sidukat on hyviä. Oon mä kyllä pari kertaa yhen saunaoluen ottanu, se kun kuulemma ei haittaa mitään lääkärin mukaan.
Mutta nyt siivoilemaan ennenku mies tulee, sitten mä lähen yksin vähän shoppaileen B)
äippäskä ja syltty 14+3