***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

Huikkailemaan tulin, että onhan tuo vuoto hyytynyt tässä päivän aikana =) Kiitos teille kaikille tuesta taas :heart: Ollaan taas niin hurjasti muutettu ja laitettiin yks hylly kasaan uudessa paikassa. nyt tuntuu taas siltä ettei oo yhtään ehjää lihasta :kieh:

voikaahan kaikki paksusti ;)

Mies Np-ultrassa: Meillä kesti ultra kaikki 20 minuuttii ja odotettiin sitä kyllä molemmat se 5 viikkoo ihan intopiukassa. Ei meidän isipappa olis sieltä pois ollu millään. Ja haluu tulla myös rakenneultraan toukokuun alussa. Meillä tosin ei mitään veriseuloja tai muuta siinä otettu myöskään, taida olla tapana meillä Kaarinassa.

Vaunuista oli puhetta. Juu meillä on sentään esikoisen teutonian yhdistelmät tallessa mamin luona että ei tarvii uusista haaveilla. Olin niihin sillon tyytyväinen ja tykkään niistä edelleen kovasti.

Galluppii kaikille:
Ootteko muut leikkimielisesti arvuutellu/ollu jotain oloja vaavin sukupuolesta. Itellä on omat olot ihan sekasin ihan ku esikoisestakin. Oli poika olo ja näin unii että lapsella on kuitenkin meidän häissä valkonen tyllihame. No hame toteutui ku tyttö tuli :LOL: Nyt on kyllä toisinaan tosi poika olo, mutta on kyllä olot sekaisin =)

nyyttimyy ja murmeli 13+6

Huomenta!

Nostelen meitä hiukan, kun oltiin yön aikana tiputtu toiselle sivulle.

Vaunuista en ensikertalaisena osaa sanoa oikeen mitään. Kovaasti näyttää olevan vaihtoehtoja ja kipeäksi niistä saa itsensä maksaa. Siinä kaikki mitä olen tähän mennessä pähkäillyt :D

Täällä ei ihmeempiä kuulumisia, np-ultraa odotellessa. Väsymys riivaa edelleen. Nyt pitä kiiruhtaa.

Iloista päivää kaikille

Heips massukat!
onnea kaikille kivoista ultra- ja neuvola-kuulumisista!
Kovasti on tullut taas tekstiä, koitan nyt johonkin muistaa vastata, mukavaa että jaksatte kirjotella niin on aina vähän päivän piristystä!
Puhetta oli ainakin liikkeistä ja vauvabuumeista, liikkeitä edelleen täällä ootellaan eikä masuakaan vielä näy. Mulla on yhelle kaverille tulossa kesäkuussa vauva ja toinen kaveri yrittää saada pikkukakkosta alulle mut muuten on (taas) hiljasta siellä rintamalla!Tosiaan kaikki kaverit vielä sitä luokkaa et lapset et vielä oo ajankohtasia, ja osalla sit taas lapset jo tehtynä :)
Pienpapu kyseli salmiakista, mulle terkka sano et tosiaan sen sisältämien suolojen takia sitä ei ihan kilokaupalla kannata mässytellä.
täälläkin oli neuvolassa sama tilanne kun katjuskalla, pikkunen koitti varmaan vartin pakoilla sydänäänien kuuntelua mut lopulta saatiin se kiikkiin :) ja siellähän se kovaa jumpsutti!neuvolassa meni kaikki muutenkin ihan kivasti, painoo ei onneks ollu tullu lainkaan ja sain ajan rakenneultraan 16.4, sitä sit ootellessa!
kamiliya mullakin toi pissahätä vaivana, varsinkin illalla kun koittaa nukahtaa niin täytyykin varmaan kolme kertaa vielä pissalla ravata ja silti saa yölläkin pari kertaa käydä!Rasittavaa kun ei mikää juomisen rajoittaminenkaan tunnu auttavan lainkaan.
Sisulle onnitellut uusista menopeleistä!
miukka samarinia ei saa käyttää raskausaikana.Rennie taitaa olla ainut reseptivapaa närästyslääke jota saa raskaana käyttää.Jos tuntuu ettei se auta niin lääkärin määräämänä saa sellasta vahvempaa lääkettä, (jonka nimee en kyllä muista) mä söin sitä sillon kun närästys oli niin pahaa et oksensin sen takia koko ajan ja ruokatorvi ja mahalaukku alko oleen jo täynnä haavoja...toivotaan ettei tällä kertaa tarvii kärsiä tosta vaivasta!tsemppiä sullekin tohon vaivaan.
vuh, mäkin oon jo vähän silmäilly nimikirjoja, kerätään taas ehdotuksia niinkun viimekskin, tosi vaikee vaan löytää sellasta mistä tykkäis...
tupakasta ja alkoholistakin on ollut puhetta, mä juon ehkä nelisen kertaa vuodessa, juon siis vaan sillon kun haluan humaltua eikä siis oo tehny mitenkä tiukkaa olla ilman alkoholia.Tupakoinnin lopetin semmosen 6 vuoden tupruttelun jälkeen kun aloin oottaa esikkoo, aloin kuitenkin sit pojan hiukan kasvettua polttaan sillee satunnaisesti jos olin jossain juhlissa tms. mut nyt sit jäi sekin, eikä sekään tiukkaa tehny kun tosiaan sen verran harvoin poltin kuitenkin.jos nyt sit sais jätettyä sen ihan kokonaan ettei tarvii sit taas alottaa :)
syysmamilla olikin ollut jänniä hetkiä, onneks oli kuitenkin harmitonta!
Jane85 kyseli supistuksista, esikoisesta olin melko pitkällä, lähemmäs rv 30 kun ekan kerran tuli harjotussuppareita, ne ei onneks ollu ees mitään kipeitä, lähinnä semmosta kovettumista sillon kun käveli.Vielä ei oo supistellu, enkä usko et nytkään kovin aikasin suppareita tulee.
R iikka meillä mies oli ultrassa mukana mut lopulta vaan valitti kun meni hyvää työ aikaa niin paljon hukkaan.Teki mieli läimästä sitä!Tottahan se oli et siellä kesti, meillä oli aika klo 10, päästiin sisään vasta 10.40 joten kello olikin sit vähän yli 11 ennen kun oli kaikki ohi...mies tietenki luuli ettei siinä mee kun puol tuntia.Kehtas viä sanoo et ei kai tänne tarvii toista kertaa tulla!Vattu, mikä ukko.
hankinnoista sen verran et meille tosiaan ne tuplat tarvis käytettyinä hommata ja pojalle jatkettava kun mamma ja pappa meinaa pitää jo hankitun jatkettavan heidän luona jos he joskus saa poikaa yöks...ovat siis kovia hoitamaan poikaa ja pyytämään hoitoon, mulla vaan on vaikeuksia antaa hoitoon...oliskohan poika kaks kertaa ollu siellä yön hoidossa ja muuten korkeintaan 2h...ehkä mä sit raaskin olla erossa kun menee armeijaan :D
nyyttimyy mä oon arvaillu et nyt tulis tyttö kun poikaa oottaessa ei ollu pahoinvointia eikä hiustenlähtöö ja iho oli tosi hyvässä kunnossa!Noiden sykkeiden mukaankin olis tulossa tyttö, pojalla oli aina sykkeet sitä 140 luokkaa, nyt on ollu 150-160...mut noikin tietty voi johtua vaan siitä että raskaudet nyt on erilaisia.Ja välillä kuitenkin tulee tosi vahva poikatunne ja unissa aina jos vauva syntyy niin se on poika.Yhessä unessa esikko oli jo 5v ja vauva 3v, kauhee vauhtikaksikko joka tuhos meidän koko kämpän, niin et lopulta tuli raivaustraktori raivaan talon jäänteet :LOL:
toivotaan ettei ollu enneuni :) me lähetäänkin huomenna miehen äidille viikoks, ihanaa vähän päästä "lomaileen"!Koitan silti tulla teidän kuulumisia lukemaan.Nyt aamupalalle, onhan tässä taas jo pari tuntia vierähtäny ihan yks kaks kun oon puuhaillu kaikkee muutakin. vointeja massukoille!ja anteeks taas pitkä sepustus :)

Daydreams ja pipana 16+0

Mahtavia unia porukat täällä näkee :whistle: :LOL: Monet hyvät naurut jo saanut, kun olette kertoneet :D Itse kans nähnyt kaikenlaisia, mutta ei vaan sitte enää aamulla muista mitä niissä tapahtui...

Nimistäkin oltiin jossain välissä kysytty, niin nimet on melko varmasti valmiina jo kummallekin vaihtoehdolle :heart:

Tyttö/poikaolo...mulla vaihtelee nää olot ihan hurjasti ja kun sykettäkään ei viimeks kunnolla saatu, niin en osaasenkään perusteella keihahdella kumpaankaan suuntaan ja tosiaan...eikös se oo tutkittu, ettei sekään loppujen lopuks kerro mitään ;)

no jäikin lyhyeksi kirjoittelu, kun poika hermostuu... Illalla varmaan taas ehtii pikaseen lueskelemaan.

katjuska ja vilpertti 15+6 :heart:

Minä ainakin oon miettiny ja aatellu ja pohtinu kumpaa sukupuolta tuolla ollaan. :D
Olis kivaa jos tyttö, vois pukee kaikkii prinsessamekkoi,
mut jos poika niin mies tykkäis varmaa enemmän ja pojta on yleensä jotenki hauskempii,
ja meil on nimiki jo pojalle.

Mutta jos siis kaikki on hyvin. :eek:
Tänään, kohta sinne istukkatutkimukseen
ja jännitän ni kovin et sen takii varmaan särkeepää. :/
Sattuukohan se kauheesti, mä veikkaan et kyllä se sattuu vaikka ne sanoo ettei. :D

Nii et onkohan muilla kokemuksia? :eek:

icefairy&pikku sirpukka 12+5

:heart:

Tutkimus ei varmasti satu, jos niin on kerran sanottu. Koska saat tulokset? Koita ajatella positiivisia ajatuksia - luultavasti kaikki on hyvin!

Katjuskalle myös tsemppiä noiden vuotojen kanssa. En usko, että niissäkään on mitään hälyttävää.

Itse odotan verikoetuloksia, joista selviää, onko minulla parvorokko. Koitan olla ajattelematta asiaa, mutta olen kyllä ihan huolesta soikeana. Huomenna aikaisintaan selviää tulokset.

Ihanaa päivää kaikille syysmassuille!

moiks kaikille! :) tänä aamuna olis unta riittänyt vaikka tuli nukuttua 9h putkeen..poikakin alkanut nukkuun yöt heräilemättä, kun jätettiin yömaito pois kokonaan.. :) ihanaa kun saa nukkua :D
tänään olisi sitten se istukkatutkimus ja jännityksellä odotan mitä se tuo tullessaan..täytyy kyllä myöntää että pelottaa aikas paljon koko operaatio..no mutta toivon ja rukoilen että kaikki menee hyvin ja että näytteenotto onnistuu kerralla.

itsekään en ole törmännyt monesti alkoholittomaan siideriin..mutta jos oluesta tykkää niin mielestäni perhekalja on hyvää "saunajuomaksi" ainakin:) joitain siidereitä(alkoholittomia) olen nähnyt joskus alkossa, mutta maistanut en ole kun en muutenkaan ole siiderien ystävä. kun poikaa odotin viimekesänä, tein monesti alkotonta boolia tai drinkkejä..niitä pystyi lapsetkin maistelemaan :D ja kesäkuumalla ne maistuivat kyllä.. :)

itse olen suunnitellut laittavani ensi kesänä kaksostenrattaat..luulisin että on sitten helpompi lasten kanssa liikkua kun poikakin sitten vasta 1v kun tuleva vaavi syntyy..
ja kysymys, että pystyykö kaksostenrattaisiin seisomatelinettä laittamaan? ja minkä hintaisia ne mahtaa olla??

Hei kaikille!
Karisipa aamulla loputkin unen rippeet silmistä ku tuli verta :( ..... Kohta mennään lääkäriin katteleen että kaikki on ok....Sairaanhoitaja meinasi että ollut töissä niin raskaat päivät että voinut aiheuttaa vuodon ja lääkäri halusi ehdottomasti tarkistaa tilanteen vaikka vuotoa ei enään juuri tuu ja mitään kipuja ei kuitenkaan ole...
toivottavasti tää ei nyt ei sit oo vakavaa....
Pelottaa ja jännittää aivan hirmusesti ku takana muutamia keskenmenoja...viimeisin viime syksyltä rv 11+2....

Ninnipo ja masukki tasan 15

Tsemppiä kovasti icefairy ja jane85, kun tutkimuksiin menette tänään. Kokemusta ei itsellä oo kyseisestä toimenpiteestä. Toivotaan, että saadaan hyviä tuloksia sitten molemmilta kun ne saatte :heart:

Kamilyalle kans tsemppiä parvorokko kokeiden tuloksia odotellessa...toivotaan ettei mokomaa sulla ois :hug:

Ja Ninnipolle iso :hug: Tuo on niin pelottavaa, mutta hyvä merkki on se, että on jo hyytymään päin. Eiköhän kaikki hyvin ole siellä masussa, mutta hyvä kun pääset asian tarkistamaan. :hug: :heart:

Nyt hakemaan tyttöä koulusta :wave:

Hehei,

enpäs olekaan täällä juuri käynyt kirjoittelemassa, joskus alkuunsa ilmoittauduin. Ja silloin jo taisin vähän houkutella teitä mukaan tuonne Yahoon yksityisemmälle listalle, jossa kirjoittelemme syyskuulle vauvaa odottavien kesken hieman yksityisemmin. Ja uusia on tullut vielä viime aikoinakin, eli ihan hyvin pääsee mukaan vielä juttuihin - tervetuloa:

http://groups.yahoo.com/group/syysmammat2008/

Ja tietenkin kaikille kevätaurinkoa masun ympärille samalla toivottelen, ketjuhiljaisena.

- Hannalii kera Ompun rv 15+3 :)

No kyllä se vaan sattu!! :D Pari kyyneltä tuli siinä vaihees ku neulan vetäs pois.
SEn jälkeen pyörytti ihan tajuttomasti ja istuin varmaan 5 minuutti viel paikallaa.
Ja vatsa on nyt arka.
Mutta ne katto ultralla eka vatsan päältä, ni turvotusta ei olis ollu enää ku n. 2mm. :eek:
Mutta halusin nyt kuitenki varmistaa ja tehdä sen.
Vaikka siinä tuo keskenmeno riskikin on.
Saan tietää jo tän viikon aikana. <3

jane85, Nii mites siellä, sattuko? :D

Hei kaikille syysvaavia odottaville!

Onpa Katjuskalla ollut taas koettelumuksia Tosi pelottavaa tuollainen vuoto.

Icefairy ja Jane85 Toivon niin kovasti, että kaikki on hyvin. Inhottavalta kuulosti tuo näytteen otto. Voimia odotukseen.

Meillä meni viime viikolla tietokone rikki, joten nyt työpäivän päätteeksi pystyn hieman kirjoittelemaan.

ELI me oltiin eilen siinä np-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Kyllä onni oli suuri, kun nähtiin pikkuinen ja kuultiin sydämen jumputus ekan kerran. Mittaa oli reilu 6 cm ja np 1,3 mm. Koko vastasi viikkoja 12+5 tänään eli laskettu aika 25.9. Miehen kans veikkailtiin jo sukupuolta. Hän on ainakin vakuuttunut, että poika on tulossa, kun kaikki merkit viittaavat siihen. :LOL: Kysyn vaan mitkä merkit! Kumpi vaan saa tulla, kunhan on terve.

Seuraava neuvola on vasta rv 16, enkä olis millään jaksanut sinne odotella sydänääniä, joten kiva kun ultrassa oli kaikki hyvin. Ja täälläkin edelleen hyvin levottomia unia nähdään. Väsymys on edelleen kova. Mammahousut ovat jo jatkuvassa käytössä. Töissäkin kaikki ovat jo arvanneet, on se vatsa sen verran iso.

Nyt uskaltaa odotuksesta alkaa nauttiakin. Toivotaan, että pikkuiset kasvavat ja vahvistuvat masuissamme. Kaikille oikein hyvää viikon jatkoa. Palailen heti kun saadaan tietokone toimimaan.

icefairy ja janeHui, kuulostipa keljulle se istukkatutkimus. Tsemii vastausten venaamiseen ja toivotaan kaiken olevan kunnossa molemmilla. Ja hei, sit tiiätte senkin että tuleeko tyttöö vai poikaa syksyllä. (positiivisii puolii tähän hommaan..)

ninnipo Hyvähän se on että tarkistavat ja ei tarvii sit enää ite miettii ja murhettuu. Toivottavasti tuut kertoo meille viel hyvii uutisii tänään et kaikki oli ok ja homma jatkuu. Juu ja rauhallisesti töissä, ne työt tekemällä lopu ;)

Nyt taitaa tämä muumimamma lähtee hakee likkaa hoidosta ja miettii mitäs kivaa tänään tehtäisiin (porttikielto viel siskon luo ku oli viikonloppuna se mahatauti). Olisko jollain jotain ideoi =)

nyyttimyy ja murmeli (tänään) 14 tasan

nii ja tekstin saa mustaksi maalaamalla ja painamalla tota B nappii tossa kirjotus kentän yläpuolella. Tai ennen kirjotusta ja ku haluu mustaamisen loppuvan ni painaa uusiks. Selkensikö? Mulla vähän huono pää näis neuvomis hommissa usein. :D

Hei!!!
Kaikki oli ok...
Lääkäri ei löytänyt mitään syytä sille vuodolle...Monta tuntia siellä meni mutta tulipahan kaikki nyt tutkittua perusteellisesti....
Nyt on masukilta sadellu potkuja tiuhaan tahtiin...Oisko vastalause sille makkuuttamiselle lekurilla ja mahan painelulle :LOL:
Kivi vierähti sydämmeltä ku lääkäri totesi kaiken olevan kunnossa...
Sairaslomalla tän loppuviikon ja ku sit pääsiäisenä muutenki oli vapaata niin hyvä ku saa levätä....

Ninnipo ja masukki 15

Hei kaikille!!

Katjuskalla onneksi vuoto loppui.

Ja onneksi Ninnipollakin kaikki oli hyvin.

Tietenki toivotaan myös että icefairyn ja jane85n tulokset on hyviä ja mukavaa kuultavaa!!!

Tosiaan asutaan täällä suomenruottalaisella alueella, Keski-Pohjanmaalla ja meillä siis mennään ens lauantaina virpomaan.

Kiitos kaikille jotka vastailitte np ultran kestosta. Tänään tuo puoliska oli sitte töissä sanonu että myöhästyy aamulla tunnin pari. Joten se sitte päätti lähtee mukaan, kiva juttu!
On se kiva kuitenki et toinen on myös tukena ja turvana siellä. Ei se tarvi joka neuvolaan lähtee mukaan mutta nää ultrat olis kivoja et se olis mukana. Selitin sille muutama viikko takaperin et mitä siellä np ultrassa katotaan ja sanoin et mulle ei oo väliä vaikka lapsi oliski down lapsi. Jos on vakavampia kehityshäiriöitä niin sitte harkitaan asiaa uudelleen.
Eipä sitte puoliska ollu asiasta samaa mieltä :eek: Hän ei varmaan olis valmis down lasta kasvattamaan, vaikka mää tiedän että siitä olis siihen..... Mitäpä tuota miettimään, siitä voidaan jutella sitte lisää ku tietää enemmän.

Nyt pitää lähtee kutsuille!!! :D

R iikka mitkäs viikot ne nyt olikaan :LOL:

Siitä ultrasta vielä että meillä ainakin isännälle itelleen tärkee ku konkretisoi hänelle aikapaljon tätä raskautta ja vauvaa. Hän kun ei vielä vähään aikaan tuu potkui tuntee (tuntis itekin tässä jossain vaiheessa sitten) eikä koe fyysisesti sitä mitä minä.

Onnea kaikille, joilla taas hyviä ultrakuulumisia! Tekstiä tullut taas niin paljon, etten kaikkeen muista kommentoida.

Itsellä oli vihdoin tänään SE päivä elikkäs ultra. Täällä ei NP-ultraa tarjota eli tämä oli vain tällainen vilkaisu, että kaikki suht kunnossa ja lasketun ajan määrittämistä lähinnä. Kaikki kunnossa pikkuisella mitä nyt voi ilman mitään erityisempiä mittauksia havaita mut pään koon mukaan viikkoja olikin sit vähän enemmän. Tänään siis piti olla rv 13+5 mut ultran mukaan 14+3. Lääkäri ei kuitenkaan vaihtanut laskettua aikaa, koska heittoa niin vähän. En nyt siis tiedä mennäänkö noiden isompien viikkojen mukaan vai pienempien, kun ei kerta laskettua muutettu. Itse mieluummin menisin noiden isompien mukaan, koska kerta vauva on kasvanut niiden mukaan. Kolme kuvaa tuli mukaan, että mieskin sit näkee kun palaa työreissulta. Ensi viikolla sit täytyy jo mennä siihen veriseulaan, kun kerta oli pidemmällä. Jouduin neuvolaakin siirtämään miehen työmatkan takia ja se on sit vasta 7.4 joten eipä tule montaa kertaa käytyä siellä ennen puoliväliä.

Liikkeitä en ole vielä tuntenut, mut oottelen ihan rauhassa, koska en uskokaan, että vielä näin varhaisessa vaiheessa tunnenkaan. Oishan se tietty kyllä kiva tuntea pikkuisen liikkeet.

Aika omanapaista tällä kertaa mut pitäis yrittää vastailla heti niin muistas mistä on puhuttu, kun ei viitti selailla nytkään.

Nenna ja siskoveli 14+3 ultran mukaan.

pitkästä aikaa taas ehtii lukemaan ja kirjoittamaan jotakin, piti oikein listata paperille mistä kaikesta olette täällä keskustelleet =)
joku kyseli onko tulossa vauvoja lähiperheeseen, mulla paras kaveri saa kaksoset ihan näillä näppäimillä la 1.5. mukavaa olla sitten samaan aikaan mammalomalla.
rytmihäiriöistäkin oli ollut puhetta, itselläkin on jonkun verran ollut oireita, lähinnä niin että sydän jättää välistä lyönnin silloin tällöin. onneksi ei kuitenkaan ole kovinkaan usein tapahtunut tätä.
sitten oli puhetta tupakasta ja alkomahoolista, ja joku( oliko koiramamma ) oli uniakin nähnyt. itsellä sama juttu, lopetin satunnaisen sauhuttelun heti plussan jälkeen. villejä unia olen muutaman kerran nähnyt, että olen ihan kaatokännissä ja röökiä palaa monta askia, aamulla herää ja miettii että mitähän on tullut tehtyä kunnes tajuaa sen olleenkin vaan unta :LOL: hyvä ettei ole ollut "krapulaakin" unien päätteeks!
tosissaan jos joku löytää hyvän alkottoman punaviinin, kertokaa heti mikä se on! =) punkkua on nimittäin kovasti ikävä. huomasimpa tuossa viime perjantaina kun olin Rihannan konsertissa, etten kestä katsella känniläisiä kavereita kun on itse selvinpäin! varsinkin se oma mies oli kaikista suurin ääliö! kuinkas muilla puolisot ja alkoholi-yhdistelmä toimii? käykö paljon viihteen puolella yksiksensä ilman teitä?
Dior oli kysynyt seulasta ja tuloksista. itsekin kävin siinä np-ultran yhteydessä, ja sekä neuvolasta että sairaalasta sanottiin tulevan kirje kotiin viikon kuluessa jos on huonoja uutisia, muussa tapauksessa tulokset kuulee seuraavalla neuvolakäynnillä. minulle tulikin sitten kirje kotiin ja ihan paniikissa sitä availin. kirjeessä oli ilmoitus, että kaikki on hyvin eikä jatkotutkimuksia tarvitse tehdä!!!! käsittämätöntä miten voi toinen säikähtää kun annetaan tolla tavalla väärää infoa :kieh:
Nyyttimyy kyseli gallupia sukupuolesta. mulla on myös vaihdellut fiilikset, alussa tuntui siltä että tulisi poika, mutta nyt maanantaina kuulin ensimmäistä kertaa sydänäänet ja vauvalla oli syke 170!! olisiko siis sittenkin tyttö :heart:
onko teillä ollut minkälaisia verenpaineet? mulla oli tosi alhainen 99/77 ei meinannut neuvolan täti uskoa. painoakaan ei ole tullut vielä lisää ollenkaan, vaikkakin kyllä mielestäni masu on kasvanut kun ei meinaa housut mahtua kiinni.
nyt tulikin pitkä romaani, onneksi kohta alkaa loma niin pääsee useammin lukemaan teidän juttuja, nyt nukkumaan!

meripihka 12+6

ainiin! jouskari-80 ja ail, nähdään Jorvissa kenties :p

Ilmoittelen olemassa olostani! Hei vaan kaikille! :wave:

Alkaa nämä yöt olemaan aika raskaita valvoa, vielä olisi 10 jäljellä ennenkuin siirryn pääsääntöisesti päivävuoroon. Sattuupa ensi listaan jopa 10 päivän vapaat, ihanaa :D B) Nyt tällä kertaa viimeistä viedään (5 yötä takana) ja menipä eilen sitten 12 tuntia täällä pyöriessä :eek: Nukuttaa ja eteenkin väsyttää kauheesti!

Meripihka joo, minä tunnustan olevani tämän pinon rappiomassukka :D Unet vaan villiintyy mitä pidemmälle edetään! Nuo paineet on kyllä todella alhaiset, nyt sitä salmiakkia nassuun niin saadaan paineet kohillee. Voit tulla myös tänne mun työpaikalle niin johan pomppaa :LOL: Mulla on ollut 140/80 molemmilla kerroilla.

Nenna mä menisin noiden isompien viikkojen mukaan. Ihme ettei muutettu, mulla tosiaan muuttivat kun päivällä heitti :p Ihanaa kuulla hyvin menneestä ultrasta!

Katjuska jokos teillä on muutto niin sanotusti pulkassa? Elä rehki liikaa, ethän?

Niinipo otahan sinäkin ihan iisisti! onneksi kaikki oli hyvin..

Icefairy kuullostipa kurjalta kokemukselta, ihan kaikineensa. Nyt varpaat ristissä toivotaan että kyseessä on väärä hälytys! Samaa tietenkin myös sinne Jane85lle

Kaipa sitä pitää lähteä takaisin sorvin ääreen! Voikaa kaikki paksusti ja pitäkää itsestänne nyt hyvää huolta...
Ja ennen kaikkea muna rikasta pääsiäistä!!!! :D

koiruus ja pentunen rv 15 *poks!* :heart:

Huomenta vaan.
Koiramamma Ei oo vielä pulkassa, mutta perjantaina sitte varsinainen muuttopäivä =) Varovasti oon koettanu ottaa ja ukko saanu kantaa kaikki liian painavat...joka päivä ollaan tavaraa viety uuteen paikkaan ja purettu niitä kaappeihin...on sit perjantaina vähemmän hommaa. Silloin tulee muuttoauto ja äijät ja ne tuo kaikki isommat tavarat ja painavimmat laatikot :kieh:

Hyviä ultrakuulumisia ollaan taas saatu :heart: onnittelut niistä =)

Nenna...vaihdetaanko listaan laskettu aika vai ei? Itsellä samoja propleemia, kun ei tiedä mihin kohtaan listaan itsensä tyrkkäis :whistle:

Ja ninnipo...onneks kaikki oli kunnossa....

pakko mennä nyt pyykin pesuun ja pakastin on kans tuolla sulaamassa :wave:

katjuska ja vilpertti 16+0 :p

Katjuska Ei nyt vaihdeta sitä laskettua aikaa kun ei kerta lääkäri sitä vaihtanut. Ihmettelin toisaalta sitä itsekin kun on siinä kuitenkin heittoo enemmän kuin pari päivää mut enpä yhtään ihmettele, vaikka se vielä vaihtuis niin kummaa meininkiä tuolla meillä terkkarissa välillä.

Tyttö on ilmeisesti maanantain rokotuksen jälkeen saanut nuhaa ja yskää. Voi pientä reppanaa, vaikka ihan reipas onkin vielä. Taitaa äiti kärsiä tässä eniten.

Hyvää päivää kaikille!

Nenna ja siskoveli 14+4 ( Onpas vaikee taas tottua uusiin viikkoihin...)

Yhteistyössä