Heips massukat!
onnea kaikille kivoista ultra- ja neuvola-kuulumisista!
Kovasti on tullut taas tekstiä, koitan nyt johonkin muistaa vastata, mukavaa että jaksatte kirjotella niin on aina vähän päivän piristystä!
Puhetta oli ainakin liikkeistä ja vauvabuumeista, liikkeitä edelleen täällä ootellaan eikä masuakaan vielä näy. Mulla on yhelle kaverille tulossa kesäkuussa vauva ja toinen kaveri yrittää saada pikkukakkosta alulle mut muuten on (taas) hiljasta siellä rintamalla!Tosiaan kaikki kaverit vielä sitä luokkaa et lapset et vielä oo ajankohtasia, ja osalla sit taas lapset jo tehtynä
Pienpapu kyseli salmiakista, mulle terkka sano et tosiaan sen sisältämien suolojen takia sitä ei ihan kilokaupalla kannata mässytellä.
täälläkin oli neuvolassa sama tilanne kun
katjuskalla, pikkunen koitti varmaan vartin pakoilla sydänäänien kuuntelua mut lopulta saatiin se kiikkiin
ja siellähän se kovaa jumpsutti!neuvolassa meni kaikki muutenkin ihan kivasti, painoo ei onneks ollu tullu lainkaan ja sain ajan rakenneultraan 16.4, sitä sit ootellessa!
kamiliya mullakin toi pissahätä vaivana, varsinkin illalla kun koittaa nukahtaa niin täytyykin varmaan kolme kertaa vielä pissalla ravata ja silti saa yölläkin pari kertaa käydä!Rasittavaa kun ei mikää juomisen rajoittaminenkaan tunnu auttavan lainkaan.
Sisulle onnitellut uusista menopeleistä!
miukka samarinia ei saa käyttää raskausaikana.Rennie taitaa olla ainut reseptivapaa närästyslääke jota saa raskaana käyttää.Jos tuntuu ettei se auta niin lääkärin määräämänä saa sellasta vahvempaa lääkettä, (jonka nimee en kyllä muista) mä söin sitä sillon kun närästys oli niin pahaa et oksensin sen takia koko ajan ja ruokatorvi ja mahalaukku alko oleen jo täynnä haavoja...toivotaan ettei tällä kertaa tarvii kärsiä tosta vaivasta!tsemppiä sullekin tohon vaivaan.
vuh, mäkin oon jo vähän silmäilly nimikirjoja, kerätään taas ehdotuksia niinkun viimekskin, tosi vaikee vaan löytää sellasta mistä tykkäis...
tupakasta ja alkoholistakin on ollut puhetta, mä juon ehkä nelisen kertaa vuodessa, juon siis vaan sillon kun haluan humaltua eikä siis oo tehny mitenkä tiukkaa olla ilman alkoholia.Tupakoinnin lopetin semmosen 6 vuoden tupruttelun jälkeen kun aloin oottaa esikkoo, aloin kuitenkin sit pojan hiukan kasvettua polttaan sillee satunnaisesti jos olin jossain juhlissa tms. mut nyt sit jäi sekin, eikä sekään tiukkaa tehny kun tosiaan sen verran harvoin poltin kuitenkin.jos nyt sit sais jätettyä sen ihan kokonaan ettei tarvii sit taas alottaa
syysmamilla olikin ollut jänniä hetkiä, onneks oli kuitenkin harmitonta!
Jane85 kyseli supistuksista, esikoisesta olin melko pitkällä, lähemmäs rv 30 kun ekan kerran tuli harjotussuppareita, ne ei onneks ollu ees mitään kipeitä, lähinnä semmosta kovettumista sillon kun käveli.Vielä ei oo supistellu, enkä usko et nytkään kovin aikasin suppareita tulee.
R iikka meillä mies oli ultrassa mukana mut lopulta vaan valitti kun meni hyvää työ aikaa niin paljon hukkaan.Teki mieli läimästä sitä!Tottahan se oli et siellä kesti, meillä oli aika klo 10, päästiin sisään vasta 10.40 joten kello olikin sit vähän yli 11 ennen kun oli kaikki ohi...mies tietenki luuli ettei siinä mee kun puol tuntia.Kehtas viä sanoo et ei kai tänne tarvii toista kertaa tulla!Vattu, mikä ukko.
hankinnoista sen verran et meille tosiaan ne tuplat tarvis käytettyinä hommata ja pojalle jatkettava kun mamma ja pappa meinaa pitää jo hankitun jatkettavan heidän luona jos he joskus saa poikaa yöks...ovat siis kovia hoitamaan poikaa ja pyytämään hoitoon, mulla vaan on vaikeuksia antaa hoitoon...oliskohan poika kaks kertaa ollu siellä yön hoidossa ja muuten korkeintaan 2h...ehkä mä sit raaskin olla erossa kun menee armeijaan
nyyttimyy mä oon arvaillu et nyt tulis tyttö kun poikaa oottaessa ei ollu pahoinvointia eikä hiustenlähtöö ja iho oli tosi hyvässä kunnossa!Noiden sykkeiden mukaankin olis tulossa tyttö, pojalla oli aina sykkeet sitä 140 luokkaa, nyt on ollu 150-160...mut noikin tietty voi johtua vaan siitä että raskaudet nyt on erilaisia.Ja välillä kuitenkin tulee tosi vahva poikatunne ja unissa aina jos vauva syntyy niin se on poika.Yhessä unessa esikko oli jo 5v ja vauva 3v, kauhee vauhtikaksikko joka tuhos meidän koko kämpän, niin et lopulta tuli raivaustraktori raivaan talon jäänteet
toivotaan ettei ollu enneuni
me lähetäänkin huomenna miehen äidille viikoks, ihanaa vähän päästä "lomaileen"!Koitan silti tulla teidän kuulumisia lukemaan.Nyt aamupalalle, onhan tässä taas jo pari tuntia vierähtäny ihan yks kaks kun oon puuhaillu kaikkee muutakin. vointeja massukoille!ja anteeks taas pitkä sepustus
Daydreams ja pipana 16+0