Onnea
Axda!!! :flower:
Kiitos kannustuksista! :hug: Joskohan mekin täältä päästäis vielä vauvapuolelle! Tuntuu jo epätodelliselta koko vauvan olemassaolo...
( . ) Kyllä ihmiset jaksaa tuijottaa tätä valtavaa masua! Käytiin Gigantissa ja olihan siellä taas ihmisillä näkemisen arvoiset ilmeet. Tai minä taisin olla se näkemisen arvoinen otus vaappumassa eteenpäin selkää pidellen
Kohta on sekin historiaa! Ihan omituinen olo. Olemme kertoneet läheisille, että maanantaina mennään sisään osastolle ja siitä se sitten jossain vaiheessa (toivon mukaan) etenee. Itse sitä ei tahdo uskoa millään. Maanantaina ollaan virallisesti sitten yliaikaisia (42+1) ja onhan tässä jo odotettukin, voi hyvänen aika! Olisin NIIN toivonut saavani kokea sen tunteen, että "hei, nyt
se alkaa!". Mutta onhan nuo käynnistetytkin lapset tavanneet syntyä
Tällä hetkellä pelottaa käynnistyksessä, että joutuu olemaan yksin osastolla (siis ilman miestä) ja asiat etenee hitaasti. Niinkuin lääkäritkin sanoivat perjantaina, on käynnistys aina riskialttiimpi synnytystapa verrattuna luonnolliseen. No näinhän se tietysti on. Sitte miettii, mikä mun kehossa on vikana, kun se ei tajua käynnistää synnytystä edes näillä viikoilla. Olenko jotenkin huonompi ku muut... Ääh... Tylsää mietiskellä näitä, ei ainakaan paranna omaa oloa. On vaan niin epätodellinen olo ku tietää maanantaina sen sitten alkavan. Kukaanhan ei voi ennustaa, miten kaikki tulee menemään. Kätilö sanoi, että "Kyllä osa käynnistetyistä synnytyksistä menee aivan hyvin". Niin että OSA??? Joo kiva... :| Anteeksi kauhea valitus! :ashamed: Nyt nautin tästä lauantaipäivästä, joka taitaa oikeasti olla viimeinen sellainen ennen kuin me ollaan virallisesti äiti ja isä :heart:
Ihanaa päivää kaikille ja meille viimeisille paljon supistuksia!!!
Mayah ja Pikkuinen 41+6 :heart: