tiiko
Eipä ollut vielä ketjua. Itse olen niin huono alottelemaan tälläsiä, että odottelen liittyykö joku muu onnellinen seuraani
Viime viikolla tein testin ja heti plussasi eka yrittämällä, mistä olen todella ihmeissäni. En tiedä odotuksesta juuri mitään, koska kyseessä on eka muksu. Viikkoja on mennyt jo noin 8? Kun arki alkaa, alan selvittää asiaa.Eipä ollut vielä ketjua. Itse olen niin huono alottelemaan tälläsiä, että odottelen liittyykö joku muu onnellinen seuraani
Minulla on hirveä olo koko ajan ja joudun syömään jotain noin tunnin välein tai muuten en selviä pahoinvoinnista. Yritin ottaa selvää, mitä kannattaa syödä, että selviäisi jotenkin tästä surkeasta olotilasta. Pitäisi mennä jonnekin terveyskeskukseen tai jonnekin neuvolaan, kun en ole vielä käynyt missään ja viikkoja on mennyt jo ties kuinka monta. Milloin lääkäriin pitää mennä?Syyspaketti - et ole ainut, joka on aika ihmeissään tämän asian kanssa... minä en ainakaan tiedä raskaudesta ym. juurikaan mitään. Nettiä on nyt tullut selattua ja katsottua kaikkea "aiheeseen" liittyvää... Jotenkin sitä ei jaksa vielä keskittyä mihinkään muuhun kuin siihen, että saa selville onko kohdussa oikeeta elämää vai tuulimuna.
Sida
Onnittelut Helinälle ja muillekin odottajille! Tein vain yhden testin sen jälkeen, kun kuukautiset jäivät pois ja olivat myöhässä 2-3 päivää. Testiin tuli kaksi kirkkaanpunaista viivaa, joten tulos ei ollut mitenkään epäselvä. Pahoinvointi alkoi jo ennen testin tekoa. En ole kertonut asiasta kenellekään vielä, mutta mieheni toki tietää. Odotan sen 12 viikkoa ja kerron sitten. En ole käynyt neuvolassakaan. Tuosta merkkaamistavasta, niin muistaakseni se merkitään juuri noin kuin olet luvut laittanut.Alkuperäinen kirjoittaja Helinä;10371979:Jos sallitte niin liityn remmiin.
Kolmen positiivisen testin jälkeen alkaa jo uskomaan et eiköhän tässä pieniin päin olla
Varsinaisesti ei yritystä ollut enemmänki tjottailua semmonen reilu kolme kuukautta.
Nomut nyt onki tosi kyseessä niin kysyisinki tosta varhaisultrasta et kannataako se ja millonka on sit kunnallisella eka ultra? En oo vielä soittanut neuvolaan, kun sulattelen vielä itse tietoa, mutta heti torstaina ajattelin soittaa. En ole vielä kertonut kun miehelleni ja yhdelle kaverilleni ja kovasti kyllä tekisi mieli kertoa perheelle, mut haluisi nähdä et siel oikeesti jotain tapahtuu ennenku kertoo. Mulla on nyt menkoista lasketun ajan mukaan edennyt raskaus 4 vko ja 4 päivää ni merkataanko se sitten rv 4+4 vai mitenkä?