Minäkin kuulun siihen porukkaan, että nälkä on, mut ruoka ei maita. Johtuu lähinnä ällötyksestä. Tämä oli oikeastaan ainoa raskausoire, jota uskalsin epäillä raskausoireeksi, ennen kuin tein testin. Kolmen viimepäivän aikana on vähän helpottanu, eli välillä jopa tekee mieli jotain tiettyä ruokaa. Harmi vain, kun sellaisia ei just satu aina kaapissa olemaan. Enkä voi edes mennä keittiöön katselemaan, mitä kaapeista löytyy, kun mua alkaa yököttämään kaikki ne hajut. Vedän yleensä henkeä muutamaa metriä ennen keittiötä, ja sit hengittämättä käyn hakemassa jotain suunnilleen syötäväksi kelpaavaa, jonka sit syön olkkarissa tai työhuoneessa...
Unettomuus ei onneksi vaivaa. Uneliaisuus sitäkin enemmän.
Hupu07, mulla on kans rinnat kasvanu ihan selkeästi. Tosin eilen kattelin niitä, että oisko ne yhtäkkiä pienentynyt... Välillä tuntu, että kaikki rintsikat kiristi inhottavasti, mut nyt yhdet ei enää kiristäkään. Hassua. Mut toivottavasti ihan normaalia. Melkein yhtä kipeät ne on vieläkin, ja siis on ollut kipeät jo ainakin pari viikkoa.
Unettomuus ei onneksi vaivaa. Uneliaisuus sitäkin enemmän.
Hupu07, mulla on kans rinnat kasvanu ihan selkeästi. Tosin eilen kattelin niitä, että oisko ne yhtäkkiä pienentynyt... Välillä tuntu, että kaikki rintsikat kiristi inhottavasti, mut nyt yhdet ei enää kiristäkään. Hassua. Mut toivottavasti ihan normaalia. Melkein yhtä kipeät ne on vieläkin, ja siis on ollut kipeät jo ainakin pari viikkoa.