Shurille Kiitos synnytyskertomuksesta
Vaikkakin kuulosti kivuliaalta... ja ensikertalaista alkoi taas vähän jänskätä lisempää!
No sen näkee sit miten mulla menee.
Tänään tulin niin iloiseksi neuvolassa, kun täti sanoi, että vauva on viikossa laskeutunut jo niin paljon, että päätä ei meinannut tuntea!!! JEEE!! =) Se ehkä sittenkin syntyy tässä joku päivä.. heh. Vähän jopa neuvolan täti uskals sanoa, että ei välttämättä mene edes LA:han asti.. Ja sf-mitta oli laskenut sentin (nyt oli 32,5). Painoa oli tullut viikossa yksi kilo
Sanoi, että ens viikolla voi olla paino jo miinuksen puolella..
Katotaan tällä ruoka- ja herkkuhalulla
Nyt taas MAISTUU!! Ja sit kun on väsynyt rikkinäisten öiden takia, niin herkut menee aivan huomaamatta suuhun
Joku ylempänä puhui, että ei viiti soitella oikein kelleen kun heti luullaan että ollaan synnyttämässä tms.
Mulla meni äsken NIIN hermot mun äitiin, ku se toki odottaa innolla että eka lapsenlapsi syntyy, mutta heti jos en vastaa puhelimeen, niin tulee viestiä Missä OLET??? Olin koittanut meinaan aikasemmin soittaa. Katottiin leffaa ja äiti oli 3krt koittanu soittaa sen aikana, mut pidin äänettömällä. Mä Todellakin ilmotan vähintään textarilla sille, kun alkaa tapahtua..ja tuli tunne vaan, että ihan kun mulla ei vois muuta asiaa olla.
Noh, raskaushormonihirviö nosti päätään taas, et ei se toi nyt NIIN kauhea asia ollut, kun mietin näin jälkeenpäin, mutta kun temperamenttinen olen, niin sanon HETI jos menee hermot, enkä valitettavasti osaa laskea 100:aan ennen kuin avaan suuni :ashamed:
Jos menee la:n yli tää syntyminen, niin mä laitan puhelimen kiinni, enkä käy fb:ssa
Säästän itseäni turhalta energian haaskaukselta
Vähän alkoi menkkamaiset jomotukset, kun th paineli aika kovaa tunteakseen vauvan päätä.. HYVÄ HYVÄ!! Ois vaan painanu vielä kovempaa
Ne kyl loppu jo, mutta ehkä se aina vie tätä synnytyksen alkamista eteenpäin...
Jees.. täytyy varmaan mennä tästä sisälle nyt kun oon istunut täällä parvekkeella jäähyllä
Hölmö minä, kun menee hermot niin salamana (onneks lepyn yhtä nopeesti).
Koitetaan jaksaa vielä muutamat päivät/viikot!! :heart:
Ai niin, kannattaa yrittää muistaa aina kopioida teksti, ennen kuin lähettää, jos käy tulee jokin huoltokatko, niin tarvittaessa sen voi liittää odottamaan esim. wordille..
Lätäkkö + vauva lähtökuopissa 38+3 (la18.9)