Kiitti kaikille myötätunnosta :heart: Päänsäryt kyllä vaan jatkuu, mutta ne tulee aaltoina, niin eivät sinänsä häiritse vaikka häiritsee silloin kun ovat päällä. Huomenna meen käymään hamm.lääkärillä, ettei vaan ois purentavikaa :/
Panacodia saa kuulemma ottaa huoletta, mutta lähellä esim. laskettua aikaa ei saa enää ottaa,koska bebe voi saada vierotusoireita
Voi se ois kauheeta aiheuttaa toiselle jotain tuskaa siitä mitä ite on tehnyt..
Miehen piti tänään kotiutua, mutta meneekin huomiseen aamuun, kun ei ehdi Tallinnaan sillein et kerkee ottaa vikan autolautan :| No kyl tää yks yö menee vielä siinä missä muutkin yöt.
Lara jos sua pelottaa pimeä, niin hanki yövalo. Älä turhaan kärsi/pelkää.. muaki pelottaa se, varsinki ku oon yksin ja hyvä ku uskallan silmiä avata pimeessä, kun mielikuvitus laukkaa. Saatika jos "kuulee jotain rasahduksia tms. ääniä".
Mä nyt vähän ajattelin tässä avautua omista ajatuksistani..
Mulla on ihan samat fiilikset täällä, että toisaalta sen vauvan haluaisin tosi pian, mutta toisaalta pelottaa ja tuntuu että kaikki tapahtuu liian nopeesti vaikka meniski vielä 8 vkoakin synnytykseen. Kun siihen ei voi valmistautua oikein mitenkään.. tai tän enempää. Kyl mä "tiiän" mitä se tulee oleen, ku 3 kaverii on kesä-heinäkuun aikana synnyttänyt, mutta ei sitä kuitenkaan voi tietää mitä se omalla kohdalla on.
Mulla iskee super ahistuksia välillä siitä, että miten mä jaksan olla äiti ja hoitaa lasta koko ajan.. Ja välillä tuntuu, että tulin raskaaksi liian nopeesti ja ois pitänyt vielä nauttia miehen kanssa tästä elämästä mikä on ennen vauvaa (ja raskautta). Ollaan me nyt 3,5v seukattu, mutta silti. Mut mä oon aina inhonnut kaikkee mikä "sitoo" mua tekemään ja olemaan. Aina pitäs olla se backdoor, mistä voi karata. Ja nytpäs ei voikkaan. Mä oon saattanut itteni tähän tilanteeseen eikä paluuta ole.
Tuntemukset heittelee.. SIt taas toisaalta oon innoissani meidän vauvasta, ja ootan et saan sen ulkoistettua
Ja tiedän että jaksan jne jne. Mut tulee "eroahdistus" tähän kohta entiseen elämään.. Onko kellään samaa fiilistä? Anyone?? Kuulostanko mä ihan kauheelta tulevalta äidiltä?? :ashamed: Mun on vaan pakko kirjottaa tänne että saan purettua tuntojani..
Välillä myös pelottaa parisuhde, että käykö sille jotain vauvan myötä.. Itse olen katsonut mutsin ja faijan eron, faijan ja sen uuden naisen eron, mutsin ja sen miesystävän eron.. emmä tiiä sit vaikuttaako noi jotenki negatiivisesti mun ajatteluun ja pelkoon eroon päätymisestä. Mä oon vähän sellanen, että murehdin etukäteen ja pelkään ja ajattelen asioita negatiivisesti.. ja aina pelkään että "loppujen lopuksi tapahtuu onnettomuus".
Mun mies on maailman ihanin ja turvallisin, mutta välillä aina häivähtää pelko, että miten meille käy. Mä pelkään että rakkaus vaan loppuu. :headwall:
Enkä mä sitä halua, mut mä tavallaan ajattelen aina, että "pahat asiat" tapahtuu musta riippumatta.
Mutta mä oon herkkä kaikelle..ja tää raskaus on saanut mut nii uusiin sfääreihin kaikkien juttujen kanssa, että Hui hui.. toivottavasti loppuvat kun vauveli syntyy.
Itkeskelen tuon tuosta kaikkea..
Tulipahan purettua itseäni.. Kiitos, että luit :heart: Onko KELLÄÄN MITÄÄN saman TYYPPISTÄ ajatustakaan mistään mitä äsken kirjoitin..? Vai olenko vaan vähän kummallinen kun ajattelen tämmösiä? Sanokaa joku jotain
Mua melkein nolottaaa kirjottaa näin totuuden mukaisesti omia ajatuksia, mutta niistäkin on hyvä kertoa.. Eihän ne ole kuin Ajatuksia, joilla ei ole maagisia kykyjä toteutua itsekseen.. mutta ne saattaa kaihertaa mieltä.
Mut joo, nyt taidan lähteä silittelmään vauvan vaatteita ja katsomaan unelmien poikamiestä ja myöhemmin desperate housewifea dvd:ltä
Kivutonta illan jatkoa ja etenkin yötä..
Koitetaan nukkua aamuun heräämättä! (en ees muista millon viimeks oisin nukkunu normi yöunet putkeen!) No paree totutella
Lätäkkö ja möngertäjä 34 + 5