Memelisalle paljon voimia! :hug:
Huldasharks: Kiitos, kiitos, kiitos vinkistä! Toi Kätilöt on tullut nähtyä jo pariin kertaan aikasemmin, mutta pitää taas töllöttää sitä. Huomasin, että sarja alkaa alusta ykkösellä 24.4., mutta tuleeko se nyt joltain kanavalta? FST:ltä tuli ainakin joskus. Mä rakastan norjan kieltä ja tiiraan kaikki mahdolliset norjalaiset ohjelmat muutenkin. (Innostuinkohan liikaa...?)
Sitten jos gallupiin vastailisi:
1. Onko tulevalla pikkuisella sisaruksia, tätejä, setiä ym sukua ympärillä, kuinka paljon?
- Isän puolelta on sisko ja veli, mummit asuu 10 km säteellä kuten myös eno. Setä ja ukki asuvat sitten huomattavasti kauempana. Serkkuja ei toistaiseksi ole.
2. Millaiset vaunut/yhdistelmät meinaatte hankkia?
- Kaverilta saan ostettua Emmaljungan yhdistelmät. Onneksi ei sitä asiaa tarvitse enempää mietiskellä.
3. Joko on nimiä pikkuiselle mietitty?
- Joitain vaihtoehtoja ollaan mielessä pyöritelty, mutta mitään ei olla lyöty lukkoon. Voi kestää kotvasen, että yhteisymmärrykseen päästään.
4. Millaisista vaatteista pikkuisella tykkäätte (myös värit saa kertoa)?
- Laadukkaita ja helppokäyttöisiä. Varmasti melko paljon tulee ostettua kirpparilta ja kavereilta. Lisäksi on tää mun ja mummien yhteinen neuletehdas. Nauroinkin, että kohta alkaa olla neuleita jo rippikouluikään asti.
Onko teillä lähipiirissä muita raskaana olevia?
Mulla on siitä kiva tilanne, että omassa kaveripiirissä on 3 muutakin raskaana, joista 2 odottaa esikoista kuten minäkin. LA on meillä peräkkäisinä kuukausina (heinä, elo ja 2 x syys), minä hännänhuippuna. Tuntuu jotenkin lohdulliselta nähdä, miten muutkin käyvät samoja asioita läpi. Toki täältäkin saa paljon vertaistukea, mutta on se aina naamatusten vähän eri juttu.
Omat olot ovat heitelleet melkoisesti. Eilen viimein menin työterkkarille juttelemaan tästä väsymyksestä, joka alkaa jo vaikuttaa kaikkeen. Aamulla istuin työpaikan vessassa itkemässä pahaa oloani ja päätin, että nyt tuli raja vastaan. Ei musta ollut töissä hyötyä kenellekään. Nyt sitten lepäilen loppuviikon kotona ja katsotaan maanantaina oloja uudelleen. Tuntuu vaan niin toivottomalta tällä hetkellä. Miten sitä sitten jaksaa vauvan kanssa, kun nyt on jo olevinaan niin puhki... :ashamed:
Mutta kun kaikki hokee, että kyllä se siitä, niin ehkä tämä sitten kuitenkin tästä.
Liinukka 13+4