Alkuperäinen kirjoittaja zeny:Huomenta täältäkin!
Meillä kanssa oli vauvalla eilen kova meno päällä, ihanalle tuntui jopa sekin että se potki rakkoon, musta vaan on huippua tietää että lapsella kaikki ok kun se likkuu vaikka potkis pahoihinki paikkoihin
dada: kylläpä on sulla ihme neukku täti :/ ihan kummaa, meillä neuvolatäti ois nuistakin jututista ollut kovinki iloinen ja tyytyväinen, meillä muutenki aivan huippu neukkutäti!! hoitaa mua että myös mein rinsessaa ja sitten uutta tulokasta kun syntyy hän on ensimmäinen neuvolatäti 3 e vuoteen josta mä pidän.
Plaah, vettä vaan sataa, ihan hanurista, nyt ois just sellanen ilma että vopis penkoo vauvan vaatteita mutta taitaa olla kehtaamisesta kiinni
Minä en voi mitata ympärystäni kun ei ole mittaa, mutta olen kiinnittäny huomiota siihen et mulla ei oo takamus levinny samalla lailla ku tytön aikaan. eli se on sit vissiin noi kilot tohon eteen tullunna
zeny ja pieni 21+5
mulla onkin muuten aivan ihana neukkutäti, mut sit noi jotkut asiat vaan häiritsee mua
vähä niinkun se, että se sanoi yrittävänsä muistaa muistuttaa ja ohjata mut johonkin kontrolliin tuon mun veriryhmän vuoksi.
:headwall:
Mut on se ihan mukava, helppo jutella