Täällä edelleen yhtenä kappaleena!
Neuvolassa just kävin, sielä ei muutoksia entisiin lukemiin, paitsi paino oli pudonnut maanantaista 300g!! Se oli hyvä merkki, kun kuitenkin turvotuksia on jonkin verran ja valkuaista jälleen pissassa. Verenpaineet nyt kuitenkin ihan ok. Lähtökuopissa vauva on ja kätilö oli ollut ihan varma, että mä en ilmesty vo:lle tänään
Aavalan tyttö, mulle kätilö sanoi neuvolassa muutama viikko sitten, että uudelleen synnyttäjällä ei vauva välttämättä kiinnity ollenkaan.. Että voi laskeutuakin vasta synnytyksen alettua! Mulla myös vauva on laskeutunu, mutta tosta kiinnittymisestä ei sen koommin puhunu kätilö mitää. Mulla ei oo kanavaa jäljellä yhtään ja kohdunsuu on kahdelle sormelle auki, mutta mitään ei vaan tapahdu!! :kieh: Kipeitä supistuksia on, mutta niin harvakseltaan ettei niillä mitään synnytetä.. :kieh:
Dada, mulla huomenna aika äitipolille ja kätilö neuvolassa oli sitä mieltä, että eivät sieltä enää mua kotiin laita, joten sama jännitys täällä!!
Ite oon vähä pessimistisempi, kun viikonloppu tulossa, että alkavatko tekemään mitään, mutta kätilö kovasti tsemppas, että kyllä ne voi huomennakin käynnistää.. Täälä kuulemma kokeillaan uudelleensynnyttäjille jotain
"pallokäynnistystä", jossa laitetaan jonkinlainen katetri kohdunsuulle ja täytetään katetrissa oleva pallo venyttämään kohdunsuuta.. Sen kanssa voi kuulemma päästä kotiinkin odottelemaan synnytyksen käynnistymistä.. Toisaalta mua "houkuttaa" ajatus lääkkeettömästä käynnistyksestä, mutta jää nähtäväksi tapahtuuko huomenna mitään!
Toivon kovasti, että herra 6v:llä olis ennustajan kykyjä, kun hän sanoi tänä aamuna, että "tänä iltana meen nukkumaan, niin oon pikkuveli, mutta huomenna kun herään niin oon isoveli!" =)
Kohtahan tämä syyskuu on eletty ja alkaa olla vauvat tähän pinoon saatettuna maailmaan!
Tsempit muillekin loppumetreillä kärvisteleville!! :hug: Voihan se olla, että minäkin jatkan kärvistelyä vielä huomisen jälkeenkin..
Micade 38+5