***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Aurinko73, tsemppiä koitokseen!

Mä taidan saada "kunnian" jäädä tän pinon viimeiseksi :kieh: Vai mikä mahtaa olla yonnazzzin tilanne? :whistle:

Hahhahaha täällä ollaan. EI MITÄÄN TOIVOA. Tänään jopa pari HARJOITUSSUPISTUSTA. Alan olla siinä uskossa, että kyllä tämä jotenkin on perinnöllistä. Meillä KAIKKI käynnistetty. minä ja kaksi sisarustani, äiti ja sen sisko, mummo ja sen 2 sisarusta. Katsotaanko tapahtuisiko IHME POIKKEUS!

Me ollaan täällä Kristelle vielä lokakuun puoli välissä :D

Inka85 on varmaan nyt sitten lähtenyt laitokselle, ainakin viime kirjoituksesta päätellen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinko73:
7 tuntia tul suppareita, mut eipä ne sit ollu oikeita kun meni ohi :( Nyt on vaan illalla ollu sellasta menkkamaista jomotusta...
No höh :( Toivottavasti kuitenkin supparit avasivat jo paikkoja, jotta seuraavaksi alkaessaan tapahtuu jotain ja nopsaan =)

Mulla ollut tuota menkkajomotusta nyt jo melko kauan päivittäin ja varsinkin öisin :/ Suppareita en oo tälle illalle vielä saanut, mutta on kyllä ollut aika rauhallinen päiväkin, vaikka kaksin olen pojan kanssa ollut :whistle: Mä niin odotan, että mies tulisi kotiin, jotenkin aika kuluu hirmu paljon hitaammin, kun ollaan vaan pojan kanssa. Onneksi poju nukahti just ja mä voin siirtyä sohvan nurkkaan kahden jumbokarkkipussin kanssa :p Toivottavasti niistä jää jotain huomisellekin... :whistle: :ashamed:
 
Minäkin täällä vielä... :wave: Eli onko meitä neljä perää pitämässä? |O
En ole muistanut ilmoitaa tietojani viralliseen pinoon, joten nimimerkkiäni ja laskettua-aikaani ei ole missään näkyvissä. Mutta siis täällä ollaan, laskettuaika oli 24.9., joten 41+2 menossa.

Supisteluja on, kunnon sellaisiakian, mutta vielä aivan liian epäsäännöllisesti. Ja mikä harmillisinta (tai onnekkainta), ne iltaa kohti aina laantuvat ja yöt nukun rauhallisesti kuin mikäkin. Eli ei täälläkään olla synnyttämään lähdössä - ellei nyt sitten aivan yhtäkkiä ala rymisemään.

hanjuu :heart: vauva 41+2
 
Terveisiä Kättäriltä:) Tulin vain nopeasti ilmoittamaan että pieni prinsessamme näki päivän valon eilen illalla, eli 2.10 klo 21.13, missin mitat 3640g ja 50cm, pipo 34cm. Synnytys oli melko nopea ja rankka, kerron kun päästään kotiin. Koko perhe voi hyvin <3
 
hei! pikaisesti ilmoitan täältä sairaalasta, että meille syntyi eilen 2.10.2009 klo 14.03 "pieni" poika 4252g ja 52,5 cm. pipon koko 35 cm. kerron myöhemmin lisää.

fiksu ja brutus 1 vrk vanha potra poika
 
Oikein suuret onnittelut Inkalle ja fiksulle :flower: :flower:

Tänään oltiin aamulla koko perhe lenkillä ja sen jälkeen saunassa, sitten seksiä ja koitin tässä nyt hiukan siivoillakin. Ihan kivan tuntuisia suppareita on nyt tullut 6-12 min välein :D Tosin uskon, että loppuvat eivätkä kipeydy, mutta jospa tilanne kypsyisi edes hiukan varsinaista koitosta odotellessa :whistle: Huomiselle juuri kaverin kanssa kahvitreffejäkin sovin siinä toivossa, että saisin ne perua :LOL:

Nyt pitäisi tehdä sapuskaa ja sitten lähdetään pojan kanssa miehen peliä katsomaan paremman tekemisen puutteessa =)

Mukavaa lauantaita kaikille jäljellä oleville :wave:
 
Meille syntyi poika 29.9.09 :heart: :heart: Synnytys meni upeasti ja oli mahtava kokemus!! :) Tänään kotiuduttiin. On se oma lapsi vaan niin ihana!! :heart: :heart:

Onnea kaikille muillekin vauvaantuneille! :flower: :flower:

 
On täällä taustalla vielä eräs oululaismamma ilman minkäänlaisia tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä..
La oli ja meni 27.9 eikä vielä merkkiäkään. Mielenkiinnolla oottaa jääkö sitä vielä ihan viimeiseksi teidänkin jälkeen, ensi viikon perjantaina meno äippäpolille ja josko jo sitten rupeisivat käynnistelemään. Pitkiä on päivät.
Ninja rv 40+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninja85:
On täällä taustalla vielä eräs oululaismamma ilman minkäänlaisia tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä..
La oli ja meni 27.9 eikä vielä merkkiäkään. Mielenkiinnolla oottaa jääkö sitä vielä ihan viimeiseksi teidänkin jälkeen, ensi viikon perjantaina meno äippäpolille ja josko jo sitten rupeisivat käynnistelemään. Pitkiä on päivät.
Ninja rv 40+6
Ja minä, myös oululaismamma... täällä edelleen venailen... :attn: :ashamed:
Yliaikakontrolli tiistaiaamuna.

hanjuu :heart: 41+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja hanjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ninja85:
On täällä taustalla vielä eräs oululaismamma ilman minkäänlaisia tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä..
La oli ja meni 27.9 eikä vielä merkkiäkään. Mielenkiinnolla oottaa jääkö sitä vielä ihan viimeiseksi teidänkin jälkeen, ensi viikon perjantaina meno äippäpolille ja josko jo sitten rupeisivat käynnistelemään. Pitkiä on päivät.
Ninja rv 40+6
Ja minä, myös oululaismamma... täällä edelleen venailen... :attn: :ashamed:
Yliaikakontrolli tiistaiaamuna.

hanjuu :heart: 41+3
Minä tuun ouluun tekemään vauvan.Ja mulle varataan maanantaina perjantaille äippäpolille aika.Ilmeisesti joku huono tuuli puhaltelee täällä meillä päin kun näin monta mammaa odottelee yliajalla :LOL:
Tämä on tuskaa :headwall:
Tänään ajattelin ukon saada petihommiin vielä,sitten jos kävisi auto/mönkkäriajelulla kuoppaisella metsätiellä,vielä jos lähtisi tuota tietä kävellä paatostamaan niin saisi joskuskaan tämän pihalle :whistle:
Kakkonenhan syntyi 42+2,olin sille aamulle käynnistykseen menossa ja syntyi yöllä ennen sitä.
40+6 :headwall:
 
Viime yön supisteli ja jomotti menkkamaista kipua pohkeisiin saakka. Valvoin viidestä saakka, supistuksia tullut 10-15 min välein ja ovat jo kunnolla kipeitä. Sama jatkuu edelleen... Toivottavasti nyt vaan eivät lopahda!!!!

hanjuu :heart: vauva 41+3
 
Toivottavasti hanjuu pääset jo tositoimiin, lupaavalta ainakin kuulostaa.
Täällä ei edelleenkään mitään, ei edes yhtä supistusta. Huumori ja kärsivällisyys on nyt todella koetuksella. Miten nämä päivät voikaan tuntua näin pitkiltä? onhan tässä jo 9 kk odoteltu, luulis nyt jaksavan kunnialla loppuun vaan ei..
Ehkä me aavalan tytön kanssa ollaan sitten ens viikonloppuna yhtäaikaa synnärillä, jos nyt suostuvat sisälle vielä perjantainakaan ottamaan.
Mulla vähän huolettaa tämän vauvan kokokin, kun 4 vkoa sitten arvio oli jo 3,2kg.. nyt varmasti reippaasti yli nelikiloinen. Täällä ne vaan päästää reilusti yli lasketun ajan, vaikka olis sokeriongelmiakin.

ninja 41+0 (jee viikot poksuu taas, ei paljon naurata enää)
 
Pikaisesti tulin ilmoittamaan,että "pieni" tyttäremme näki päivän valon perjantaina 2.10 klo 13.03.Kokoa oli 52.5 cm ja 4880g... Onneksi en etukäteen tiennyt minkä kokoinen kaveri mahassa kölli. Tänään päästiin sairaalasta kotiin...

Mutta tarkempaa stooria paremmalla ajalla...

 
Onnea vauvan saaneet :flower:
Hanjuu on varmaan jo nyytti kainalossa

Ja täällä sitä ei tapahdu yhtään mitään.Alkaa jo niin iso k kasvaan otsaan että ei oo tosi :kieh:
Viime yö meni vessassa juosten.Väsyttää ja ketuttaa.Vasta perjantaina pääsee kontolliin ja sieltä varmasti lykkäävät kotiin viikolopuksi vielä,kun kaikki on hyvin :kieh:
Joko muut loput on päässyt mahasta eroon?
POKS POKS 41+0 :headwall:
 

Yhteistyössä