Huomenta!
Neuvolassa käyty taas tänä aamuna, toivottavasti nyt viimeisen kerran :kieh: Ensi tiistaille varattiin kuitenkin aika ja sieltä sitten ensi torstaille varataan yliaikaiskontrolli äippäpolille, jollei ole syntynyt. Kaikki oli ok, painoakaan minulle ei ole tullut viime viikosta yhtään (herkuttelu siis jatkukoon
), sf-mitta sama 33cm, paineet samoissa pysyneet koko raskauden (118/78) ja sykkeetkin siinä 140 kieppeillä, jossa lähes aina pyörineet =) Kiinnittynyt tyyppi oli jo viime viikollakin, lähtökuopissa siis lojuu äitiään kiusaamassa
:heart:
Mun äitini on nyt jo pari viikkoa ollut valmiudessa tulemaan meille pojan vahdiksi kun lähtö koittaa. Nyt kun LA on ohitettu, niin äitini ei ole nukkunutkaan enää öisin, vaan kytännyt kuulemma puhelinta
Eilen illalla siellä kyläiltiin ja mä koitin äitiä rauhoitella, että kyllä mä sitten ajoissa ilmoitan, kun jotain alkaa tapahtua. Eikä meillä välimatkaa ole kuin 25min ajomatkan verran =) Tuntuu, että kaikki muut ovat malttamattomampia odottamaan kuin minä
:kieh: Eilenkin sain lähemmäs kymmenen viestiä ja puhelua, joko??? onko mitään merkkejä??? :kieh:
Tälle päivälle en onnistunut kehittelemään mitään ohjelmaa, joten kai se on taas siivottava
Ulkonakin on niin kylmä, etten tarkene sinne mennä varmasti ennen iltapäivää, kun ei kerran ole takkia, joka menisi kiinni
Kristelle 40+3