Viimeinen neuvola takana ilman masua. Voi apua. Vähän sain taas jotain pikku asioita hoideltua, mutta tää viikko tulee olemaan niin täynnä vielä kaikkea. Pitäis maalata yksi seinä, laittaa vauvan hoitotaso valmiiksi (hioa puulevyä), metsästää jostain kameran laturi, ostaa uusi muistikortti kameraan, ostaa päiväpeitto, koristetyynyjä, joku iso kiva kassi/laukku, käydä ikeassa, porata seiniä, käydä kehystämössä, hankkia tukisukat, kasvohito, sokerointi, jalkahoito, järkätä tuparit/synttärit, siivota kunnolla, pakata sairaalakassi, nähdä kavereita, keksiä miehelle synttärilahja.. ja mitä vielä, ainakin puolet unohtui.
Hyvä sinänsä että on tekemistä, ei ehdi panikoida sitä sektiota ja aikakin kuluu varmaan nopeasti.
Mä ajattelin lähteä sairaalasta varmaan ihan mamma legginsseissä ja pikkareissa, ompahan ainakin mukavat eivätkä paina havaa. Ja ihanaa, saa ihan oikeat kengät jalkaan !!! <3 Mua hirvittää että minkä näköinen tästä mun mahasta tulee.Sektio arvesta tulee varmasti siisti ja suht huomaamaton, mutta nää raskausarvet! Toivottavasti ei jää paljoa ylimääräistä nahkaa, sitä kun ei välttämättä saa mitenkään pois..
Jälkivuotoa varten olen ostanut paketin jotain super yösiteitä ja paketin niitä normaalia imukykyisempiä siivekkeellisiä. Mielummin vähän liiottelen, ei ne kuitenkaan eroa melkein yhtään tavallisista, korkeitaan ihan muutaman millin ovat paksumpia. Mulla on takana yksi kaavinta, silloin verenvuoto oli todella voimakasta (ja kivuliasta) melkein kaksi kuukautta. Toivottavasti nyt menis sen suhteen paremmin.
Suunnitellussa sektiossa siis joo viilto tehdään vaakaan bikinilinjaan. Lääkäristä riippuu ainoastaan tikit. Eli laittaako ompeleet vai niitit. Mä käyn yleinsä kerran kuussa brassivahauksessa, nyt raskausaikana en ole käynyt niin useaan. Hävettää kun alapää on turvoksissa ja valkovuotoakin tulee runsaammin... :ashamed: Launtaina nyt kuitenkin menen. Mielummin niin, kun että sairaalassa sheivattaisiin. Mulla ainakin ärtyy iho siitä ja kutisee kamalasti kun karvat kasvavat. Kauheeta sitten jos siihen arven alueelle tulisi vielä kutiseva sänki.
Oli muuten pakko ostaa vauvalle ihanat lenkkarit kun ne oli alessa ja olen niitä ihastellut jo ennen raskautta. Niitä oli vain vaaleanpunaisia, toivotaan siis että tulee tyttö
Miimu ja Masu 38+2.
ENÄÄN 8 PÄIVÄÄ :heart: