Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

Jos haluat nimesi listaan, tai muokata omia tietojasi listalla, laitappa sitten ehdottomasti YKSITYISVIESTIÄ!!!!




Me jännäämme syyskuuta 2009 yhdessä

LA+infoa

26.8.
härveli(25v)---------KYS---------------2.lapsi

28.8.
Vivid(24v)----------Tays---------------1.lapsi

30.8.
Tintti83(25)----------Kät----------------1.lapsi

31.8.
esmeralda----------KYS----------------2.lapsi (eka yht.)
Hemuli1981--------TYKS---------------1.lapsi.

1.9.
mama-84-----------SatKS-------------2.lapsi (eka yht.)

2.9.
Miimari-84(24v)----Oys---------------4.lapsi
samma här(25v)---K-PKS------------2.lapsi
Alma-80--------------PKKS-------------4. lapsi

3.9.
arianrhod-----------Mks----------------1.lapsi
Naksos--------------OYS----------------4.lapsi
merbau-------------PHKS---------------4. lapsi
Usvatähti(32v)-----OYS----------------1.lapsi

4.9.
TiiuHti(25v)---------LS------------------2.lapsi
Hemppu81----------OYS----------------2.lapsi
Rimpulakissa(30v)-Kät-----------------2.lapsi
Faith-----------------SEKS---------------5.lapsi
kerttu----------------TYKS---------------2. lapsi

6.9.
Onneli82 (26v)----Js-------------------1.lapsi
yksodottaja85------------------------- 2. lapsi
olkkis74 (34v)-----kät-----------------2. lapsi (1. yht.)
angi1 (26v)--------K-Sks---------------1. lapsi

7.9.
Roona82(26v)-------Tays----------------1.lapsi
ippunen (21v)-------Js--------------------1.lapsi
bebes---------------------------------------4.lapsi
masumasu-----------Js--------------------2.lapsi
Hiljaisuus-------------OYS-----------------3.lapsi (1.yht)

8.9.
jontzki--------------------------------------1.lapsi
odottava ja onnellinen------------------1.lapsi

9.9.
Rekkumaaria------------------------------1.lapsi
Tepa75-----------------Ekks--------------4.lapsi (1.yht)
Millukka (29v)--------Hyv/HML-----------5.lapsi
Heisku----------------MKS-----------------4.lapsi
Mii26----------------------------------------1.lapsi
Rosehip(29v)-------Tyks----------------1.lapsi
Muffa---------------------------------------2.lapsi

10.9.
Sissi75(33v)---------TAYS---------------1.lapsi

11.9.
pienisieni(27v)-------KYS----------------1.lapsi
Helinä83(25v)--------Tays--------------1.lapsi
uppis84---------------Tays---------------1.lapsi
zeny-------------------KYS----------------2.lapsi
mysli-------------------Tays---------------5.lapsi
hosso(21v)------------Kys---------------2.lapsi
Gunilla1(20v)--------SatKS--------------1. lapsi
ElämänIlo3-----------OYS---------------3.lapsi

12.9.
onneliina-----------------------------------1.lapsi

13.9
Tige------------------Tyks----------------1.lapsi

15.9.
Idella (30v)--------------------------------3.lapsi
Black Panther(31v)-----Tays------------2.lapsi (1. yht.)
kerttuneiti---------------------------------
Tyttönen-------------TAYS----------------2. lapsi

16.9.
Hikkapossu---------PHKS---------------3.lapsi

17.9.
Heissu(22v)---------KOKS--------------1.lapsi
ihaa-79(29v)--------HYS----------------3.lapsi
MillionNights-82----VKS----------------5. lapsi

18.9.
jenniS(27v)----------KOS---------------2.lapsi
Otus------------------LUS----------------3.lapsi

20.9.
Virtahepo------------phks---------------3. lapsi

21.9.
Cummastelija----------------------------1.lapsi
Uneksija85(23v)---TAYS---------------1.lapsi

22.9.
Hensku00(25v)-----K-SKS--------------1.lapsi

24.9.
olg4(24v)----------------------------------1.lapsi

25.9.
Jellona84-------------TAYS---------------3. lapsi (2.yht.)
fiksu----------------------------------------5.lapsi
vauvakuume83---------------------------1.lapsi
Anrika----------------KS-------------------3. lapsi

26.9.
Aria--------------------Tays----------------

27.9.
Carmen--------------TYKS----------------2.lapsi
MinnaRyyni74(34v)---LS----------------2. lapsi

28.9.
inka85--------------------------------------2.lapsi

29.9.
Kreetta------------------------------------1. lapsi
Aavalan tyttö------OYS------------------4.lapsi
nöttiäinen---------------------------------2.lapsi

Laskettu aika ei päivittäjän tiedossa:
saty----------------------------------------



Menetyksen kokeneet :'( :

Rakkaimpani
mamamaalta
Metsätähti
Jennyli
Sokruli
MAM2
Kokovartaloväsymys
Sinimarja
Siiri S
Shaken
tiitu87



Listaa päivittelee Roona82
Jos haluat nimesi listaan, tai muokata omia tietojasi listalla, laitappa sitten ehdottomasti YKSITYISVIESTIÄ!!!!

*********************************************

Syyskuun jännääjille on myös oma kerho!
Se löytyy täältä: http://kaksplus.fi/kerhot/
Etsikää nimellä: Sienimetsä -09,

Se on salattu kerho, eli sinne ei ole asiaa jos ei ole salasanaa, joten kyselkää salasanaa YV:llä ja pistäkää sen jälkeen sieltä jäsenhakemusta jos kiinnostaa kirjoitella vähän enemmän privana, ja laittaa kuvia ym.

*************************************************

Mukavaa maaliskuuta kaikille, ja viestitellään!

-Roona
 
Eli täss näin olis tää :)

Muistakaa muutoksia mulle YV:nä niin ei tarvi aina näitä keskusteluja selaa läpi jos on enemmänkin muutoksia muokattavana... ym. Ja menee paremmin läpi, jos on paljon tullut tekstiä, niin ei mee multa ohi!

Lisäilen kuvaa ym tuohon myöhemmin, kunhan mies tulee näyttään miten :ashamed:
Heh.

Mie meen ny kuumaan suihkuun ja sitten paisteleen miehen kanssa lättyjä. Kyllä - tää tuleva pieni voi huutaa hiekkalaatikolla: "meidän iskä tekee ihan parhaat letut" :D
Viikonlopun jatkoja :)

Roona+Rontti 12+5
 
Roona82: Kiitos uudesta pinosta!! :flower:

SiiriS:
Voi ei! Osanottoni :(

Olin tuossa pari päivää niin väsyksissä, etten koneelle juuri jaksanut raahautua. Nyt taas vähän pirteämpänä :)

Asunnosta: Asutaan 91m2 paritalo kolmiossa. Oma on. Nyt siis 3 hlöä ja kissa, mutta nelistäänkin tullaan mahtumaan aika pitkään. Meillä on melko isot huoneet, joten kaks pientä menee jaetussa huoneessa aika monta vuotta.

hosso: Meillä tulee ikäeroa 1v4kk ja kyllä vähän jänskättää, et miten tullaan pärjäämään / jaksamaan. Mutta kaipa se siitä. Löysin muuten itseäni miellyttävät sisarusrattaat netistä: Phil&Teds -merkkiset. Sais Englannista aika edukkaasti. Vähän erikoisethan ne on, ei ihan perinteiset, mutta toisaalta siks just kivat.

Vatsakivuista: Mulla on nyt pari päivää ollut vatsa hellä tuosta sektioarven kohdalta. Tuohan ei vielä ole hurjan vanha arpi (10kk ), joten ehkä se nyt kohdun kasvaessa sit kiristelee siellä..? Tai siltä se tuntuis, et ihan kuin kiristäis ja nipistäis.

Mulla kans kohtu takana, takana, takana eli oikea vatsa pompsahtaa sitten joskus kertaheitolla näkyviin :) Esikosta tuo kävi rv17-18. Muuten kyllä olo on kuin ilmapallolla ja housut alkaa kiristämään. Tähän asti oon selvinny normihousuilla, mutta kyllä mun kohta pitää luovuttaa. Edellisestä raskaudesta onkin vielä kaikki vaatteet tuossa kaapissa, joten ei tarvi heti lähteä hankkimaan.

Mulla ei ole tyttö- eikä poikaoloa. Edellisestä mulla kyllä oli just noita ns. poikaoireita eli ei juurikaan pahoinvointia, mahaan tuli sellainen tumma viiva (muka poikaviiva )ja vatsa oli pieni ja kaponen. Tytöistä kun kuulemma tulee leveämpi :) Nyt on ollut vähän erilainen alku, mutta katsotaan nyt :) Esikko siis poika.

Ny saunaan miehen kanssa! :wave:
 
:attn: Tulkaa tuonne kerhon puolelle juttelemaan kans!! :attn: :)

Hauskaa kevättalvenpäivää kaikille. Meillä paistaa aurinko ja on kaunis päivä. Lähdetäänkin laskemaan mäkeä lasten kanssa.
Kohti kevättä mennään kovasti, kohta on jo kesä. :D Eikös vain.
 
Heissan, pitkästä aikaa. Mie oon ollut niin väsynyt etten oo jaksanut täällä hirveemmin käydä. :ashamed:
Oksuolo sentään jo helpottanut, vielä kun tuo väsymyskin joskus edes vähän hellittäis niin oisin tyytyväinen.
Mie täällä oottelen malttamattomana keskiviikkoa ja NP-ultraa. Tosin pelonsekaisin tuntein kun välillä vaan tullut semmoi olo että onkohan kaikki kunnossa. En mie muista että oisin noista kahdesta aikasemmasta ihan näin paljoa panikoinut. :/

Koskas teillä muilla on edellisissä raskauksissa alkanut liikkeet tuntumaan? Itselläni esikoisesta tais alkaa joskus 18-20 viikoilla (en muista tarkkaan) ja kakkosesta oli viikkoja 14+jotain kun alkoi kunnon pyörimiset ja potkut. Tässä oon nyt muutamana iltana sängyssä ollut tuntevina jotain liikkeitä, mutta ei kait niitä nyt vielä voi tuntea :eek: Varmaan vaan puksut eksyneet väärään paikkaan ja mie luulen niitä liikkeiksi :whistle: :ashamed:

Hikkis ja Tirppa 11+5
 
Huomenia :)
Me tytön kanssa vietellään viikko mummolassa :) Aurinko paistaa :heart:
Eli voi olla että jää tosi vähäiseks kirjottelu nytten.


rimpulakissa mulle tuli kanssa viiva vatsaan ja tyttö tuli :)
 
Juu maaliskuu ja kevät :) ..missäs se auringonpaiste...? Noo, kyl se kohta taas pilkahtaa :) Mie niin tykkään keväästä! Siis huhtikuu ja toukokuu on ihan parasta aikaa, mutta maaliskuu antaa jo ihan kivasti toivoa :) *höperö*

Mistäs sen Sienimetsän muuten löytää? Mie koitin kattella 2+ sivuilta jotain kerhot osioo, mutta eipä tää urpo löytäny :whistle:
 
Kiva kiva... uusi kuukausi ja uusi pino meille! Kiitos Roona!! :D

Täällä edelleen puolikuntoisena, yhä antibiottikuuri päällä, mut silti taas tullu vähä kipeemmäks, eilenki oli taas vähä kuumetta, menee hermot! Pakko kyl sinnitellä töissä, en haluu taas jäädä saikulle. Helmikuus olin yhteens 5 päivää töis, muuten saikulla, jippii!
Ostin ekat pikkuriikkiset vauvan vaatteetki tossa n. viikko sitten, oli ihan pakko, ku oli niin söpöjä! :)
Mulla menee hermot tän kusihädän kans... ihan alusta asti saanu koko ajan ravata vessas, öisinki... eikä näytä helpottavan, vaikka kuinka kaikkialla lupaillaan et helpottuu hetkeks alun jälkeen...!!!!

mama ja kääpiäinen 13+5
 
Hehe, Mii26, yhtä blondi ku minäki ku ekan kerran etin noita kerho-sivuja? :D
Toivottavasti salasana tuli perille! Mä oon ehkä oppinu jo lähettään yksityisviestejä :LOL:

Hikkapossu. Mulla on muutaman päivän tuntunu välillä sellanen elohiiren tapanen tuola kohdussa... Aluks kans ajattelin, että se on ilmaa... Mut ku kunnolla keskittyy ja menee makoileen ihan hiljaa ja hengittelee syvään... ja hieroo masuu... Niin kyllä siellä jotain elämää tuntuu. Ei ny potkuja, mut sellasta jännää väreilyä - en tiiä paremmin sitä kuvailla - elohiireltä tuntuu? Yks ilta tuntu aluks kokoajan oikeella puolella, ja yhtäkkii se loppu... sit löysin sen uudelleen vasemmalta puolelta. En tiiä mitä ihmettä, ku näin aikasin... ja vasta esikoinen tulossa, mut... Joo. Ehkä mä oon vaan niin tottunu kuulosteleen kroppaani. Ja sanohan se kätilö siel ultrassakin, että on kohtu aika hyvin noussu...? Tiiä häntä :)

Nyt meen kurkkiin kerhon puolelle :wave:

12+6 - huomenna poksuu :D
 
Kiitos Roona82 uudesta pinosta! =)

Joku kyseli niitä myyttejä liittyen tyttö- ja poikarasauksiin. Tässä mitä mä olen kuullu:
- tyttö odottaessa pahoinvointia ja oksentamista, poikaraskauksissa ei
- poikaa odottaessa masu kuin pallo = kuin olisi rantapallon nielaissut, tyttöraskauksissa masu enemmän soikea muotoinen ja lantio ja reidet leviee
- tyttöä odottaessa tekee mieli makeaa, poikaa odottaessa suolasta
- tyttöä odottaessa iho kukkii eli tyttö varastaa äidin kauneuden, poikaa odottaessa äiti hehkuu
- tytöt potkii vasemmalle, pojat oikealle
- tyttöraskauksissa saattaa ilmetä pientä vuotoa jossain vaiheessa raskautta (yleensä alkupuolella), poikaraskauksissa ei

Ja sit tähän loppuun vielä että jollai saattaa pitää paikkansa, jollain tulee kaikki oireet ja maha aina samanmuotonen se ja sama kumpi siellä masussa köllii ja jollain kaikki menee taas päinvastoin eli kaikki on kovin yksilöllistä. Ja mitä useampi raskaus, sitä helpommin pystyy omista oiresitaan tai oireettomuudesta päätellä masuasukkaan sukupuolen.

No tossa nyt niitä mitä mä oon kuullu. =) Ja sen verran, että mulla pitäny paikkansa, paitsi toi pahoinvointi. Takana sekä tyttö- että poikaraskaus ja kummassakin oksensin ja voinpahoin, vain pahoinvoinnin voimakkuus oli erilaista. Joten nyt kun vertaan olojani ni tiedän tämän meidän Kirpun sukupuolen jo 90% varmuudella. =) :heart:

nöttis & kirppu rv 10+3
 
Ja noista liikkeistä: Esikoisesta aloin tuntemaan vkolla 17-19. En muista enää tarkkaan. Enkelistä aloin tuntemaan ne jo vkolla 9+ eli heti kun alkio/sikiö alkaa liikkumaan. No, sekin sit selvis että poikkeavissa raskauksissa liikkeet alkaa tuntumaan epätavallisen aikaisin. :(

Nytkin tunnen jo haamupotkuja eli on vaan omaa mielikuvitusta. Ilma varmaan kiertää, sillä olen tuntenu näitä haamupotkuja esikoisraskauden jälkeen silloinkin kun en ole raskaana ollut! :D
Mutta tässäkin että mitä useampi raskaus niin sitä aikasemminhan ne liikkeet alkaa tuntumaan. =) Mulla nyt menee vielä muutama vko ennen kuin niitä voin tuntea, ainakin alan oottamaan niitä vasta tuolla 14-16 vkolla. :)
 
Mä oon niin kamalan skeptinen ateisti kaikkee uskontoja, ennustuksia, horoskooppeja - astrologiaa ym, uskomuksia ym ym ym kohtaan, että en jaksa noteeraa lainkaan noita ennusmerkkejä ja juttuja ja temppuja millä selviää kumpi tulossa - ja olot sekä tuntemukset on niin yksilöllisiä... mitä oon lukenu ni joku sanoo että paha pahoinvointi ennustaa poikaa, toiset sanoo että tyttöä. Ristiriitoja löytyy varmaan jokaisen oireen kohdalla. Sen näkee sitte ultrassa :D

...mutta se vaan on mun uskomus ja mielipide, jokainen ajattelee ja uskoo mitä haluaa. :)

Leatherheavenistä löytyi meidän lapsen vaatekaapin sisältö. Mies kävi just kattoon niitä nettisivuja. Mä aloin pomppiin riemusta ja käskin alkaa säästää rahaa, sillä me ostetaan sieltä KAIKKEE!!! (pääkallo-bodyy, maastokuvioo ym.... ) Tulee niin hevi-baby, että!!! oon jo löytäny mustan pinnasängyn ja hoitopöydänkin.... Meillä eletään vissiin synkkä lapsuus :LOL: Noh, minkäs teet ku äiti on vanha hihhuli-rokkari, ja iskäkin ex-ruuhkatukka-hevari... Hehe....

http://www.leatherheaven.com/index.php?cPath=1844_1940&osCsid=ad3a9dfb4cdf609a976125183c856bd2

Nyt mää meen pakkaileen kamoja, saadaan uuden kä'mpän avaimet huomenna... siitä se rumba sitten lähtee!
 
Roona82: noi sivut pitääki piilottaa mieheltä!! On meinaan niin hevari henkeen ja vereen, pitkine tukkineen ja kaikkineen... kjeh kjeh!!! Voin kuvitel, et mies tilais noit vauvan vaatteit ihan hurmios! :D Tai no ei se sinänsä kyl haittaa, itekki sen verran hevihenkinen ja synkkien värien ystävä! B) ...mut melko tyyriitä tosiaan ovat!
 
Siiri S: Teille paljon voimia :hug:

Asunto gallup: Me asutaan 3 kerroksisessa omakotitalossa, lähiössä. Huoneita on 6h+k ja kellarikerros, mutta asumme tässä vuokralla ja oman talon rakentaminen alussa. Tontti on jo raivattu ja hiekkaa + multaa ajettu tontille. Mutta muuten etenee hyvin hyvin hitaasti. :/

Koska meinaatte alkaa ostelemaan vauvan tarvikkeita?
Huomasin että osa onkin jo shoppaillut.. Itse jotenkin olen vielä yittänyt hillitä himojani :)
Esikon odotusaikana aloin muistaakseni jo tosi aikasin ostelee mut nyt jotenkin olen vaan katsellut tai no yhden kaukalopussin ostin alennuksesta :p

Me ollaan oltu tytön kanssa pohjosissa reissussa sukulaisilla kun oli loma niin enpä ole koneella nyt taas viikkoon käynyt..

TiiuHti ja asukki 12+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiuHti:
Koska meinaatte alkaa ostelemaan vauvan tarvikkeita?
No meidän ei tarvii ostaa mitään, kaikki on esikoiselta valmiina. =) Jos jotain ostetaan ni mies halus paremman kaukalon autoon ni se. Enkelille ehin ostaa uuden pinnasängynsuojan ja tuol se on vieläkin kaapissa uutena, toivottavasti sen nyt sais käyttöön. Ja jos vaatteita alan hiplaileen :D ni maltan mieleni tonne puolen välin paremmalle puolelle että tietää mahd. varmaks (vaikka eihän se varma ole vasta kun synnytyksen jäkkeen) et lapsi on terve ja meille on oikeesti tulossa vauva. Sitä ennen en tohi. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Mä oon niin kamalan skeptinen ateisti kaikkee uskontoja, ennustuksia, horoskooppeja - astrologiaa ym, uskomuksia ym ym ym kohtaan, että en jaksa noteeraa lainkaan noita ennusmerkkejä ja juttuja ja temppuja millä selviää kumpi tulossa - ja olot sekä tuntemukset on niin yksilöllisiä... mitä oon lukenu ni joku sanoo että paha pahoinvointi ennustaa poikaa, toiset sanoo että tyttöä. Ristiriitoja löytyy varmaan jokaisen oireen kohdalla. Sen näkee sitte ultrassa :D

...mutta se vaan on mun uskomus ja mielipide, jokainen ajattelee ja uskoo mitä haluaa. :)
Juuri näin. Kuten sanoin, kaikki on kovin yksilöllistä ja mikä pätee toisella ei välttämättä päde toisella. Nää on tällasia uskoo ken tahtoo -juttuja. :D Mä uskon niiltä osin mitä ne mulla on pitäny paikkansa. :D
 
Vivid
Roona82 Kiitos uudesta pinosta!

Alkuperäinen kirjoittaja TiiuHti:
Koska meinaatte alkaa ostelemaan vauvan tarvikkeita?
Mä oon ihan toivoton noitten vaatteiden kanssa. Mulla on jo kauheet määrät ostettuna kaikkeen :p Ja kun se ei jää ees siihen osteluun, sillä mä myös ompelen ja kudon itse...

Tänään on todellakin kevät saapunut Tampereelle. Aivan uskomaton ilma ollut koko päivän!

Alkais jo liikkeet tuntuun.. Oon malttamaton...

Vivid ja Hippu 14+2
 
Roona82 kiitos uudesta pinosta! ja niistä kivuista mitä sanoin edellisessä pinossa, niin se kyl tulee oli miten tahansa.. ja oikein pistää nyttekin, aina siihen samaan kohtaan. mut jospa ne ois niitä kasvukipuja, esikostakin oli tosi voimakkaita..

vauvantarvikkeista jos tulokas on poika niin sitten vaatteita pitää ostella varmaan jonkin verran, mutta muuten kyl vauvan tarvikkeita on ihan älynä, ja kun kaikki on valmiina esillä, nyt tarviis vaan isomman asunnon.. miten muuten kun tyttö kerkii täyttää vuoden kun tämä olisi tulossa niin nytten oon miettiny että pitääkö jostain hankkia toinen pinnis vai mitenkähän ton nukkumishomman kanssa, kun en jaksa uskoa että sen ikänen pysyis vielä "oikeessa" sängyssä itekseen? kokemusta?

rimpulakissa mua jännittää kans aika paljon että mitä tulemaan pitää, mutta eiköhän se siitä suttaannu.. :D

Hikkapossu mulla alko lliikkeet tuntuu joskus rv 15-16 esikosta :heart:

vitsi mua jännittää se tiistai kun on se ultra, tulis äkkiä..

ootteko muut turvoksissa?? mä huomaan ite että vaatteet on alkanu puristaan, painoa oisko tullu jotain max 2kg, mutta kokoajan on ihan kauhea nälkä, mutta sitten on semmonen kauhee pulla olo, turvonnu.. :ashamed:

t. hosso ja eemeli 11+6 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hosso:
miten muuten kun tyttö kerkii täyttää vuoden kun tämä olisi tulossa niin nytten oon miettiny että pitääkö jostain hankkia toinen pinnis vai mitenkähän ton nukkumishomman kanssa, kun en jaksa uskoa että sen ikänen pysyis vielä "oikeessa" sängyssä itekseen? kokemusta?
Me siirrettiin meidän esikoinen jatkettavaan sänkyyn hänen ollessa 1,4 vuotta. Ois siirretty jo vähän aikasemmin, mutta kun sänky on ollu mulla ja mun sisaruksilla ku ollaan oltu pieniä ni meni aikaa ku hankittiin siihen uus pohjalevy ja hiottiin ja maalattiin se uusiks. Ei siis vaan saanu aikaseks ku aina oli kaikkea mutta viimein sit ku esikoinen oli 1,4 vuotta siirryttiin tohon sänkyyn.

Nyt ikää on himpun verran vajaa 2v ja hyvin oppi siellä nukkumaan. Oisko nyt koko aikana 3 kertaa yöllä tippunu lattialle. Onneks aina kontalleen ettei oo päätään lyöny ja muutenkin yöllä ollu tippuessaan niin unessa ettei oo ees tajunnu tippumista vaan jatkanu heti unia ku on sänkyyn takas nostettu.

Mutta ainahan siihen eteen voi laittaa vaikka selkänojallisen tuolin tai muuta keksiä ettei pääse tippumaan. =)
 
hosso turvotusta on.. joskus vähemmän, joskus enemmän. Vaatteet kiristää ihan kunnolla vaikka näiden 13 viikon aikana painoa ei ole tullut yhtään.

vauvantarvikkeet mitään ei olla ostettu. Ei vaan uskalla; elämä on koetellut niin paljon, ettei vaan uskalla.. Np-ultran kunniaksi tosin mietittiin ukon kanssa, et uskaltaisiko ostaa vauvakirjan? Kun niihin voi täyttää jo raskauden aikasia juttuja ja liimailla uä-kuvia :heart: Mut miehän en pääse kauppaan muutakun oksupussi kädessä, niin vielä on sekin ostamatta |O

uskomuksista tietynlaisiin uskomuksiin uskon ihan täysillä, mutta nuo onko se tyttö vai poika -jutut on siis lähinnä hauskaa ajanvietettä! Nöttiäinen kirjotti joitain ylös.. melko varma tyttö tulossa, kun lärvä kukkii ja laatta lentää :LOL:

roona juu salasana tuli perille ja nyt mie lähen tsekkaan sen kerhon! Ukko läks töihin, niin on hyvää aikaa notkua ;)
 
help help!!! mitä mie tein väärin???? kirjauduin normaalisti kerhoon ja siinä lukeekin että olet kirjautuneena salaiseen kerhoon.. mie pääsen kattomaan jutut ja kuvagallerian, mut keskustelun kohalla tulee teksti että et ole rekisteröitynyt tai jotain mitä se nyt olikaan... koitin klikkasta myös hae jäsenyyttä kohdasta, mutta sama laulu!!! Hä? Nyt meni yli ymmärryksen :(
 

Yhteistyössä