Huomenta
Ihan ekaks
Anrika ihana muksu sulla ja ihanaa et kaikki on hyvin, mun tyttö äsken kyttäs vieressä mitä teen nii tokas vaan sulosella äänellä että "äiti, sulonen vauva on "
:heart: se on ihan hulluna vauvoihin
Miille paljon onnea ja kuulumisisa täälläkin odotellaan
Sit joku mainihti et vauva on valmis syntymään kun viikot on 36+0. hmm.. kävin miettii et varmaan on kokonsa suhteen valmis mutta mulle sanottiin neuvolassa (lääkäri) et sit kun on 37+0 viikot löapsi on täysiaikainen mutta jos on 36+6 lapsi on viel ennen aikainen ja sit taas 40+0-> on yli aikainen. kait noi on sit niit lääkäreitten puheita
mut joo totta se on et vauvat tulee maailmaan sit kun tuleevat <3
mei oon keittäny tutit ja pullot jo mutta luulempa et saan niit viel keitellä. on vaan ollu niin armottoman tylsää välillä et on ollu pakko keksii jotai tekemistä. Pakkasin mie kassiin jo 2 tuttia että voin antaa sit tarvittaessa sairaalassa pienelle tutin kun KYSissä ne ei anna ellei ole ihan pakko et kuulemma kannattaa ottaa oma tuti mukaan jos siltä tuntuu. Esikon aikaan sain tutin ku väkisin kinusin sitä. nyt en ajatellut ottaa osaston henkilökunnan vihoja niskaani yhen tutin takia.
Sain muute pakattuun sairaala kassin joka on samalla meidän hoitolaukku. Eli kassi kulokee joka paikkaan mukaan
kassissa on:
Mulle sukat,pikkarit,imetysliivit (mut meinasin ostaa sellaset toppimalliset liivit KYSistä, maksaavat kuulemma 10?, et vinkiks Esmeraldallekkii
), imetyspaidan, loköhousut ja ehka laitan viel jonku takin tapasen mukaan, tissiläppiä ja pesuainetta ja dödö.
Vauvalle kassissa on vaatteita joista valkkaan sit vissiin saikulla kotiutumis kuteet, varuiks pullo ja korvike, tuttia,vaippaa,harsoa,kosteuspyyhkeitä ja hoitoalusta. eli siis oon samalla pakannu hoitolaukun mikä kulkee paikasta toiseen mukana
Kamera tietysti pitää viel tuikata kassiin
Mietin et pitäiskö viiä kassi autoon varuilta ettei se vaan unohu kotiin ku siel o kumminki se kamera, ellen sit tuikkaa kameraa lähtiissä mun käsi laukkuun ja ukko tuo sit osastolle ton mun kassin et voin olla omis vaatteis sairaalassa. ja luulempa että itelleni en tarvi juurikaan kotiutumis vaatteita, kuka mua kattelee jos jähen niis lökö vaatteissa sairaalasta kotiin
Jumantsuikka koskee ala selkään :/ ei hajua mistä johtuu... Liskojen yöki takana, en saanu kunnolla nukuttuu ku oli nii saakutin kuuma ja tuuletinki oli päällä ja sen lisäks ikkuan auki mut ei toivookaan et mökki ois viilentyny. kuuden aikaan aamulla oli sit jo viileempää ku isäntä lähti töihin, mut mittee se enää siihen aikaan auttaa
hankala on elämä
Tosta kolmesta ässästä, minäki aattelin testata moista
en kyll jaksa uskoo et minuu sekään tehoaa mut yrittänyttä ei laiteta
seksi ei kyll oikeesti toimi kun vasta siin vaiheessa kun synnytys on käynnissä ja siihenkii se sperma kuulemma vaikuttaa. Näin kerto mun serkku josta on tulollaan kätilö
MUt pakko sitäkii o kokeilla ku voi se silti niit suppareita aiheuttaa.
Kaveri kerto et kannattaa kokeilla jalka hierontaa. Jostain akupisteistä se puhu. Eli tos jalan sisäpuolella kantapään tuntumassa on kuulemma piste mistä hierotaan ja voimakkaasti. Kaveri oli laittanu miehensä hieromaan koipiaan niistä pisteistä 2 päivää ennen laskettuu VOIMAKKAASTI ja lapsi synty laskettuna päivänä
sano et se hierominen tuntu kohdussa saakka ja sai suppareita aikaan, voi olla että on ihan uskonki asia moinen mutta pakko kokeilla
Jep jep, vielläköhän mulla olo muuta kerrottavaa/kommentoitavaa.. no juu, ostettiin eilen uus kamera, mut on sellanen vekotin että en ees osaa käyttää sitä
pakko vissiin opetella että joskus ees sais kuvattuun muksuja
on meil toi vanha kamera jota osaan sentäs käyttää, mulla onki sellanen tunne et jodun siihen turvautuu jossain vaiheessa
Parasta tos uudessa kamerassa o se et se toimii akulla eikä pattereilla.
Joo eiköhän täs oo tullu jo löpistyy tarpeeks, nyt jos menis levittää pyykkejä ja keksis taas jotain tekemistä, neitosen kanssa jos jotain alkais värkkäämään.
Palataan, zeny 35+4 :heart: