Mua v....taa ja rankasti. Turhempaa lääkärikäyntiä ei olis voinut olla kuin tää mun tämän päiväinen. Ei ollut se ihana lääkäri vaan ihan ihmenainen joka oli kaikesta ihan toista mieltä mitä se päivystyslääkäri. Ei ruvennut sitten edes keskustelemaan siitä käynnistämismahdollisuudesta mistä se toinen lääkäri sanoi ettei missään nimessä päästetä yli la:n. Seuraava polikäynti on sitten rv39+5 ihan kuulemma vaan mun mielenrauhan takia... Toivottavasti Ötzki on siihen mennessä omatoimisesti tullut tähän maailmaan niin ei tarvii sitten tapella.
Nuppu09: Tottahan se kyllä on mitä sanoit mutta sun sanomana tuo kuulostaa oudolta. Sullahan on tulossa käynnistetty synnytys vai muistanko ihan väärin? Eli ei kannattais kritisoida toisten malttamattomuutta tai muuta syytä miksi toivoisi lasta syliin hyvissä ajoin... En halua riidellä mutta kannattais hieman miettiä ennen kuin kritisoi muita.
Olkkis ja Ötzki
Nuppu09: Tottahan se kyllä on mitä sanoit mutta sun sanomana tuo kuulostaa oudolta. Sullahan on tulossa käynnistetty synnytys vai muistanko ihan väärin? Eli ei kannattais kritisoida toisten malttamattomuutta tai muuta syytä miksi toivoisi lasta syliin hyvissä ajoin... En halua riidellä mutta kannattais hieman miettiä ennen kuin kritisoi muita.
Olkkis ja Ötzki