Heippa täältäkin... :wave:
Tiistaina kävin
neuvolassa ja siellä oli kaikki hyvin
Verenpaineet ok,
pissa puhas ja
hb 132. Rautalisää en syöny ku sen viikon ja hyvin näyttää pysyvän nyt ilman sitäkin.
Sf-mitta 36cm, yläkäyrällä menee.
Painoa tullu jotain 11kg nyt kaikkiaan.
Jos vauva on kiinnittyny (ollu jo kolmisen viikkoa)
niin meinaako se että se on laskeutunu? Mulla ei tuo sf-mitta ole notkahuksia tehny kertaakaan. Nyt pari viikkoo sitten nous käyrillä vain ylemmäs, ennen meni keskikäyrällä. Ehkä jonku viikon verran saanu enemmän juosta vessassa mut en osaa sanoa onko tää maha tipahtanu mihinkään...
Onnea Hassel, muffi (komeen kokonen pikkunen ku painoa ollu 4040kg
)
kaz, marja, o&o, Kurpitsainen, Ruutinen ja mysan :flower:
Alko niin naurattamaan ku luki tuota
Hasselin synnytyskertomusta
Mulla kans esikoisella napanuora oli pitkä (96cm) mut ei sentään noin pitkä ku sulla!
Zophie
Mä oon täällä seurana, tuntuu niin kaukaselta ajatus synnyttämään lähtemisestä
Otetaanko kisa kenen vauva on itsepäisin ja viipyy pisimpään masussa?
Ilmottaudun mukaan :wave:
Tsemppiä kärvisteleville, toivottavasti lähtö tulee pian :wave:
Itellä ei ole tuntemuksia juurikaan... Supistelee kyllä välissä ku touhuaa mut ne nyt taitaa vaan kuulua tähän vaiheeseen...
Mulla itellä täällä vaikka minkälaista hommaa... Esikoisen synttärit pitäs etuaikaan järjestää nyt viikonloppuna ja mitään ole senkään eteen tehtynä... Taas tulee kauhee hoppu ja stressi... Joten lauantain jälkeen vasta saa alkaa vauva syntymään... Ei sillä että tämä ennen sitä tuliskaan...
Yliaikaskontrollisista...
Mulla on seuraava neuvola maanantaina jollon on rv.40+3. Sillon sano laittavansa lähetteen ya-kontrolliin.
Esikoista oottaessa sain sen ajan raskausviikoille 41+1. En nyt muista tarkalleen mikä oli alakerrassa tilanne. Kahella sormelle tais olla auki ja jotain... Kuitenki kalvoja sillon pyöräytteli irti ja sano et syntyy viikonlopun aikana... Se oli sillon torstai... Maanantaille laitto kuitenki ajan käynnistykseen "jos ei ole valmista tullu"-luki papereissa
Kalvojen puhkasulla olis alottaneet... Poika kuitenki synty rv.41+3 niin ei sinne käynnistykseen asti menty...
Talvicci ja Torsti rv.39+6 :heart: